Info center za izvajalce
Zgodbe o uspehu
Martin Bajuk, KIP KOP: S Primerjam.si smo prejeli že več kot 11 tisoč povpraševanj!

Martin Bajuk, KIP KOP: S Primerjam.si smo prejeli že več kot 11 tisoč povpraševanj!

Belokranjski KIP KOP se je na našo lestvico najboljših 50 podjetij prebil kar na dveh trgih - slovenskem in hrvaškem! Na slovenskem celo tretjič zapored. V desetletju našega sodelovanja so strankam Primerjam.si poslali že neverjetnih 11 tisoč ponudb.

KIP KOP je edino podjetje med Top 50 na hrvaškem in slovenskem trgu. Kako vam je to uspelo in kaj vam to pomeni?

Res je, podjetje KIP KOP je bilo ustanovljeno leta 2010, od takrat raste v vseh pogledih. Po številu zaposlenih, kvaliteti izdelkov, modernizaciji proizvodnje ter uspešni širitvi na tuje trge. Trenutno smo prisotni v Sloveniji, na Hrvaškem in v Avstriji.

Obe nagradi za TOP 50 nam pomenita veliko, saj gre za priznanji, ki smo ju prejeli na podlagi preverjenih ocen naših dejanskih kupcev.

Nagrade smo prejeli na podlagi ocen dejanskih strank.

To je uspeh celotnega kolektiva. Torej, vsi zaposleni smo KIP KOP.

Kaj to pomeni, da ste vi in vsi vaši zaposleni KIP KOP?

Vsi zaposleni si med seboj lahko zaupamo. Vsem našim kupcem se prilagodimo glede na njihove želje in njihove plačilne sposobnosti. Naše ponudbe so obsežne, a izdelane v najkrajšem možnem času. Tudi na morebitne reklamacije odgovorimo v najkrajšem možnem času.

Nam lahko poveste po čem se slovenski in hrvaški trg najbolj razlikujeta?

Predvsem se razlikujeta v plačilnih sposobnostih. Hrvaški trg zahteva veliko obročnega odplačevanja, slovenski nekoliko manj.

Sicer lahko rečem, da sta oba trga med seboj dokaj podobna, večjih razlik ni opaziti. Verjetno je tukaj glavni razlog ta, da smo še do nekaj deset let nazaj vsi živeli v isti državi.

Slovenski in hrvaški trg se najbolj razlikujeta po plačilni sposobnosti strank.

Kupci so si zelo podobni tudi po zahtevnosti, na obeh trgih se namreč iščejo kvalitetni izdelki. Vedno več je strank, ki želijo izvedeti vse lastnosti izdelka še pred nakupom.

Izpostaviti je potrebno še, da je birokracija v Sloveniji veliko bolj urejena kot na Hrvaškem, različna dovoljenja ali dokumentacija se rešuje bolj digitalizirano, medtem ko na Hrvaškem vse teče nekoliko počasneje.

Kateri izdelki so najbolj priljubljeni na obeh trgih?

Najbolj priljubljena so sekcijska dvižna garažna vrata, sledijo rolo garažna vrata, na tretjem mestu pa so dvokrilna garažna vrata. Vrstni red je enak na obeh trgih.

Kaj so bili vaši največji izzivi na enem in drugem trgu in kako ste jih premagali?

Največji izziv je bil COVID-19 saj smo se vsi skupaj znašli v čudnem položaju. Imeli smo veliko odprtih naročil, ki jih zaradi zaprtja nismo mogli izvesti. Nekaterim strankam smo to težko razložili.


Kljub vsemu smo dobavne roke skušali upoštevati in sproti reševati vse urgentne zaplete.

Nato je sledila vojna v Ukrajini s tem pa zamude dobaviteljev za različne repro materiale. Imeli smo tudi nekaj sreče, saj naše zaloge zadoščajo za vsaj 8 mesecev normalne proizvodnje.

Ker smo pristoni na več trgih rastemo kljub upadu povpraševanj.

Smo pa morali zaradi obeh kriz in s tem povezane inflacije ter dviga cen materialov zvišati cene končnih izdelkov. Zaradi tega beležimo manj povpraševanj na določenih trgih, a je naša prednost prav to, da smo prisotni v več državah, zaradi česar še vedno rastemo.

Po kakšnih stopnjah rastete?

V letu 2021, smo v primerjavi z 2020 zrasli za približno 20 odstotkov. Lani, v primerjavi z 2021, pa za približno 10 odstotkov.

Na katerem trgu se inflacija najbolj pozna?

V Sloveniji. Tipska garažna vrata, ki stanejo nekaj manj kot 750 evrov, so se na slovenskem trgu v primerjavi z lani podražila za desetino.

Inflacija se najbolj pozna v Sloveniji.

Imate kakšen nasvet za mojstre in podjetja, ki se širijo na enega izmed trgov. Na kaj morajo biti pozorni?

Svetujem, da vsak podjetnik predhodno naredi učinkovito analizo, predvsem kupne moči trga. Imeti mora trdno voljo in uporabiti lastno iznajdljivost.

Na dolgi rok pa je vsekakor najbolje, da je podjetje fizično prisotno na trgu, kjer ponuja svoje izdelke in storitve.

Ali za marketing uporabljate še kakšne druge kanale kot Primerjam.si in Trebam.hr? Kakšna je vaša izkušnja z njimi?

Seveda, uporabljamo več različnih kanalov za oglaševanje kot npr: digitalno oglaševanje, socialna omrežja, radiji, revije in časopisi, jumbo oglaševanje.

Sodelujemo tudi z Mojmojster oziroma eMajstor na Hrvaškem, a je povpraševanj z njihove strani bistveno manj. So pa nekoliko hitrejši, saj v nasprotju z vami ne preverjajo telefonsko vsake stranke posebej.

Martin Bajuk iz podjetja KIP KOP je s Primerjam.si skoraj od samega začetka.
Prednost portala Primerjam.si so preverjene stranke in ocene.

Ena glavnih prednosti Primerjam.si in sestrskega portala Trebam.hr so preverjene ocene. Večina potencialnih strank namreč preverja ocene in mnenja.

Tudi nekateri drugi podobni ponudniki preverjajo ocene, a morda ne tako skrbno kot Primerjam.si in Trebam.hr.

Kakšni pa so kaj trendi na področju garažnih vrat?

Veliko se iščejo rešitve z digitalizacijo, vse več kupcev pa želi tudi samostojno narediti vse izmere. Mi jim to omogočamo in jim nudimo tudi dodaten 7% popust. Kupci v Sloveniji to lahko opravijo na www.izmera.si, kupci na Hrvaškem na www.izmjera.com, kupci iz Avstrije na www.messung.at.

Najbolj se povečujejo povpraševanja po pametnih vratih, torej odpiranje na daljavo, prstni odtisi, čitalci, povezovanje s pametnimi hišnimi centralami in požarnimi sistemi.

Po drugi strani rastejo tudi povpraševanja po različnih motivih ter modernejših barvah garažnih vrat.

Kakšni so vaši načrti za prihodnost?

Slediti vsem navedenim trendom in se udeleževati sejmov v Sloveniji, na Hrvaškem in v Avstriji. V začetku leta smo uspešno zaključili projekt "showrooma", ki smo ga izvajali v trgovskem središču v Karlovcu na Hrvaškem.

Želimo se v celoti približati željam naših kupcev.

Skratka, v celoti se želimo približati željam vseh kupcev in uporabnikov blagovne znamke KIP KOP. Ni pomembno stranki samo prodati, za stranko je potrebno poskrbeti.

Hvala, g. Bajuk! Ostanite še naprej KIP KOP.

Dodajte podjetje