Notranja oblikovalka Staša Zupančič je zelo zadovoljna z delovanjem portala Primerjam.si. Najbolj ji je pomembno, da ji je omogočen kontakt s potencialnimi strankami, kljub temu pa je vse v njenih rokah. Oglejte si njeno video predstavitev.
Kdaj ste prvič slišali za Primerjam.si?
S Primerjam.si sem prišla v stik ravno v času, ko sem iskala nove priložnosti. Dobila sem ponudbo, da prek njih stopim v kontakt z naročniki. In to se je zelo dobro obneslo. Najprej sem se zelo upirala, da bi se vključila v karkoli podobnega.
Najprej sem se zelo upirala, da bi se vključila v karkoli podobnega.
Zakaj ste se upirali?
Zdelo se mi je, da nisem pripravljena na to. Tako, da mi je Primerjam.si na nek način pokazal, da sem vendarle pripravljena na to. Zelo sem zadovoljna, da sem se spustila v sodelovanje.
Primerjam.si mi je pokazal, da sem pripravljena na takšno sodelovanje.
Kaj vam je všeč na Primerjam.si?
Da dobivam stik s potencialnimi naročniki, da mi je omogočen ta kontakt, kljub temu pa je vse v mojih rokah. Odgovarja mi tudi, da se lahko dogovorimo, kdaj sprejemam naročila in kdaj ne.
Vsi kontakti, ki jih imam, so zelo simpatični. Vsi takoj odreagirajo. V bistvu nimam nobenih pripomb, točno tak način mi je všeč.
Lahko naredite primerjavo vašega poslovanja pred in po začetku sodelovanja s Primerjam.si?
Poleg stvari, s katerimi se še ukvarjam — med drugim je scenografinja, razvijam tudi stol za otroke z ADHD itd. — mi Primerjam.si pomeni nek stalen vir naročil. Na nek organiziran način prihajam v stik s strankami, s katerimi se lahko res kvalitetno povežem.
Zdaj imam trikrat več naročnikov.
Prej sem bila odvisna od priporočil. V bistvu sem bila dovolj zaposlena, ker so se naročniki spontano pojavljali. Nisem jih pa sama izbirala. V bistvu so drugi izbrali mene.
Zdaj mi je všeč tudi to, da lahko sama izberem naročnike, teh pa je seveda precej več. Najbrž več kot trikrat več.
Kaj vam pomeni nagrada Izbor strank?
Zelo sem zadovoljna, če vidim, da so naročniki zadovoljni. Večinoma imam res dobre izkušnje.
Imam občutek, da sem dovolj empatična, da se lahko "igramo" z naročniki in pridemo spontan način do rezultata, ki jim je zelo všeč. Ponavadi rečejo, da niso pričakovali takšnega razpleta.
Kaj pa ocene in komentarji na svojem profilu? To spremljate, vam je pomembno?
Ja, vsekakor, dobivam obvestila s Primerjam.si, ali sem opazila oceno stranke. Seveda opazim. Takoj. Zelo mi je všeč, če naročniki spontano odreagirajo in pošljejo svoje mnenje. To mi je še najbolj všeč.
Seveda opazim ocene strank. Takoj.
Nekateri se niti ne odločijo za komentiranje, mi pa sporočijo na druge načine, da so zadovoljni. To mi res veliko pomeni.
Ste kaj občutili krizo?
Vsak tak šok pomeni, da se stvari neverjetno hitro podražijo. To so šoki za naročnike. V bistvu traja, da se uveljavi neka klima, da nekaj postane normalno. V arhitekturi se te spremembe takoj občutijo. Materiali so se na primer podražili kar za tretjino.
Moje storitve niso toliko odvisne od materialov, izvajalci, mizarji in ostali pa to zelo občutijo. Tudi čakalne dobe se zelo daljšajo.
Vam je Primerjam.si pomagal med krizo?
Ja, to je kontinuirano povpraševanje na dosegu roke, ves čas. To je v veliko pomoč. Sploh takšnim kot sem jaz, ki morda nismo tako prodorni pri ponujanju svojih storitev.
Primerjam.si tudi med krizo skrbi za stalen dotok strank.
Primerjam.si je odličen vmesnik med naročniki in ponudniki storitev. Naročniki dostikrat ne vedo, na koga bi se obrnili, in jim je tako veliko lažje poiskati nekoga, s komer lahko sodelujejo, kot da bi se obrnili konkretno na eno podjetje. Imajo več izbire.
Hvala, ga. Zupančič! Še naprej vam bomo skušali pošiljati čim več dobrih naročnikov.