Pohvalila bi izjemno strokovnost in korektnost! Požarni načrt je bil izdelan po dogovorjeni ceni in v dogovorjenem času!
Rabil sem požarni red. Rok se je malo podaljšal, sicer pa ok. V kratkem bom rabil tudi ponudbe za usposabljanje iz varstva pred požarom.
Same pohvale. Vse je bilo tako, kakor smo se dogovorili. Požarni red je bil izdelan hitro in ugodno.
Na podlagi Pravilnika o usposabljanju in pooblastilih za izvajanje ukrepov varstva pred požarom mora delodajalec zagotoviti, da je za varstvo pred požarom usposobljen vsak, ki je redno ali začasno zaposlen pri njem.
Delodajalec mora za zagotovitev požarne varnosti izvesti ustrezne tehnične ukrepe (kot je pregled hidrantnega omrežja in pregled vgrajenih sistemov zaščite pred požarom) ter organizacijske ukrepe (kot so usposabljanje zaposlenih, izdelava požarnih redov in izvajanje požarnovarnostnih ukrepov).
Prosim za ponudbo naslednjih storitev: (salon keramike - prodaja, delo v zaprtem prostoru, delo z računalnikom, ena zaposlena oseba) - ocena tveganja - varstvo pri delu Salon je razdeljen na tri dele + pisarna in sanitarje, ima en/edini glavni vhod, površina vsega skupaj m2. - požarna varnost Hvala in lep pozdrav, Renée Sergeja Lebar
Pozdravljeni, potrebujem varstvo pri delu- požarna varnost. Hvala, LP
Pozdravljeni, Potrebujemo storitev varstvo pri delu: požarna varnost, Hvala in lp
Pozdravljeni. Zanima me požarna varnost, ki jo moramo imeti urejeno. Hvala za informacije. LP
Spoštovani, želim ponudbe na mail. 1. VARNOSTI IN ZDRAVJA PRI DELU za mikro, mala in srednja podjetja oz. glede na različno število zaposlenih. Prav tako za novo ustanovljena podjetja. Pavšalna mesečna pogodba za organizacijo aktivnosti vzd, pv v mikro , malih in srednjih podjetjih oz. glede na število zaposlenih. 2. POŽARNA VARNOST Prosim za ponudbe storitev s področja požarne varnosti za podjetja z različno požarno ogroženostjo. Ponudba(e) za podjetja z zelo majhno in majhno požarno ogroženostjo naj bodo ločene.
Požarna varnost, pregled gasilnega aparata, potrebujem osvežitev izjave o varnosti z oceno tveganja. V tem mojem prostoru je veliko prostora, oddala bom še drugim s.p.-jem, zanima če je to enotna ocena za vse ali mora dobiti to vsaka posebej? Za požarno varnost je bil že narejen načrt, bila je prekinitev dela vmes, 8 let. Zanima me ali se samo osveži, ali treba na novo? Hvala in lep pozdrav
Pozdravljeni, Do 13.3. moram oddati skupno ponudbo za prenovo poslovnih prostorov (načrtovala se bo arhitektura, v gradbene konstrukcije in strojne inštalacije se ne bo posegalo; na novo se bo uredil načrt elektro inštalacij). Prenova poslovnih prostor zajema cca m2, od tega cca m2 v 1. etaži poslovnega objekta in cca m2 v 2. etaži. Predvideva se 60 delovnih mest, večji del pisarn bo urejen kot open space. Obstoječa požarna stopnišča, pozicije dvigal ipd ostanejo nespremenjeno. Prosim za ponudbo za Načrt požarne varnosti (PZI, požarni red), oziroma vsebina in sklopi načrtov so navedeni v nadaljevanju, v kolikor bi vas sodelovanje zanimalo (ponudbo naprošam do 12.3.). Zahteve naročnika, ki so vezane na potrebne dokumente za požar: - V okviru izdelave PZI dokumentacije (vključno s popisi, projektantskim predračunom in 3D vizualizacijami) se pričakuje tudi izdelava novega požarnega načrta in požarnega reda; - V delu objekta je že bila narejena nova požarna inštalacija, potreben je preklop novo izdelane PP instalacije s PP javljalci na novo centralo. 5.7 ZAHTEVE GLEDE POŽARNEGA VAROVANJA (VAROVANJE ZDRAVJA IN EKOLOGIJE) Ob prenovi se požarna varnost objekta ne sme zmanjšati. V kolikor se tekom del predvideva spremembe, ki bi lahko vplivale na požarno varnost (spremenjene evakuacijske poti, odstranitev ali vgradnja sistemov aktivne požarne zaščite,…), je potrebno vključiti projektanta požarne varnosti, ki z ustrezno dokumentacijo (Načrt požarne varnosti) opredeli ustreznost izvedenih aktivnosti ter potrdi, da se požarna varnost v objektu ni zmanjšala. Za potrebe nadaljnjega dela na področju požarne preventive je potrebno ob končani prenovi posebno pozornost nameniti naslednji dokumentaciji in aktivnostim: − Sistemi aktivne požarne zaščite (APZ): Za vsak sistem APZ, v katerega se je tekom prenove posegalo oz. je bil sistem na novo vgrajen, je potrebno pridobiti potrdilo o brezhibnem delovanju sistema. Predlagamo, da se ob končani prenovi pridobi potrdilo o brezhibnem delovanju sistemov APZ za celoten objekt in ne zgolj za prenovljen del, saj se kasneje pojavljajo težave zaradi različnih datumov. V primeru novo vgrajenih sistemov APZ je potrebno skrbno hraniti tudi PID dokumentacijo (npr.: razširitev sistema za javljanje požara,…). Dokumentacija je pomembna za zagotavljanje nadaljnjega vzdrževanje sistemov. − Evakuacijske poti: vrata na evakuacijskih poteh morajo biti urejena na način, da je možna evakuacija večjega števila oseb iz objekta (odpiranje vrat v smeri evakuacije, samodejno odpiranje drsnih vrat v primeru požara in izpada električne energije,…). − Informacija o novo nameščenih gasilnih aparatih ali vgrajenih hidrantih: Poskrbeti je potrebno za vzpostavitev rednih servisov omenjene opreme, zato morati biti o spremembah obveščena vodjo požarne preventive. − Vse evakuacijske izhode in poti znotraj objekta ter ostalo opremo (gasilniki, hidranti) je potrebno ustrezno označiti. − Požarni in evakuacijski načrti: po končani prenovi je potrebno prilagoditi požarne in evakuacijske načrte objekta ter jih uskladiti z dejanskim stanjem, zato bo naročnik potreboval ustrezne grafične podlage v DWG obliki. Med prenovo bo prisoten oziroma obveščen o vseh operativnih sestankih, kjer bo govora o požarnovarnostnih ukrepih, tudi naročnikov pogodbeni koordinator za požarno varnost, ki bo ob zaključku del opravil ogled objekta in dokumentacije na omenjenem področju. Hvala. Mia Crnič
Potrebujemo izjavo o varnosti z oceno tveganja, usposabljanje in izpit iz varstva pri delu za zaposlene ter druge storitve (pregled delovne opreme, meritve delovnega okolja ipd.). Zanima pa me tudi, če imate znotraj svojih storitev izvajalca za nadzor nadgradbišči? (kot dodatna storitev). Hvala, lp.
Spoštovani! V našem poslovnem sistemu bi potrebovali pomoč pri izvajanju naslednjih del in nalog: - Evidenca in organizacija usposabljanja varstva pri delu - Evidenca/naročanje, prevzem/izdaja delovnih oblačil - Sodelovanje pri pripravi ocene tveganja in skrb za izvedbo potrebnih ukrepov - Evidenca in skrb za periodične preglede delovnih sredstev in objektov/instalacij (dvigala, varnostna razsvetljava, itd) - Vodenje in izvedba projekta »Promocija zdravja na delovnem mestu« - Obvladovanje sistema varnosti – alarmi in sodelovanje z varnostno službo - Sodelovanje pri inšpekcijskih nadzorih (priprava potrebne dokumentacije, skrb za skladnost z zakonodajo, priprava/izvedba ukrepov), komunikacija z inšpektorji - Skrb za »izgled lokacije« (stanje zastav, čistoča objektov, dogovori glede urejanja okolice – košnja trave, pluženje snega, itd) - Skrbništvo nad načrti lokacij – tlorisi, inštalacije skrb za ažuriranje - Sodelovanje pri izvajanju investicij - Zbiranje ponudb za nabavo osnovnih sredstev in investicij - Priprava poročil skladno z veljavno zakonodajo - Dogovori in izvedba v zvezi z odpadki/ekologijo – ločevanje odpadkov, evidenčni list, skrb za ureditev eko kotička, itd. Poslovne enote imamo v Mariboru, Kopru in Ljubljani. Ocena potrebnega dela: cca. 16 - 20 ur/teden. Vljudno vas prosimo, da nam posredujete vašo ponudbo za izvedbo del in nalog v opisu v okviru ur, za katere ocenjujemo da bi jih potrebovali, zato da bi bila dela in naloge izvedene. V primeru vprašanj, smo vam na voljo.
Spoštovani, opravljam dopolnilno dejavnost "oddajanje sob na kmetiji". V mansardi so 3 sobe s kuhinjo, v pritličju pa dva apartmaja. Za prostore moram imeti tudi požarni red z oceno tveganja - ogroženosti. Nahajamo se v Beli krajini (Črnomelj). Potrebujem v roku enega meseca. Lepo pozdravljeni, Miran .