Društvo gradbenih inženirjev in tehnikov Maribor

Maribor
Gradbeni nadzor, Varstvo pri delu
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/3

Drugi izvajalci v bližini Maribora

Druge storitve v Mariboru in okolici

Nedavna povpraševanja

Izvajanje gradbenega nadzora

  • Ali že imate gradbeno dovoljenje?: Da
  • Vrsta objekta, za katerega potrebujete gradbeni nadzor: Hiša

Pozdravljeni, želel bi pridobiti vašo ponudbo glede izjave o zanesljivosti objekta za namen pridobitve PID. Gre za dvoetažno enodružinsko stanovanjsko hišo, skupne površine z garažo m2. Grajena je bila na osnovi PGD iz leta . Armaturni načrt in gradbeni nadzor z popisom del in izračuni za vsa AB dela obstaja. Ostala dela so bila opravljena v lastni režiji z lokalnimi izvajalci obrtniških del. Hvala in lepo pozdravljeni. Tolmin

Izvajanje gradbenega nadzora

  • Ali že imate gradbeno dovoljenje?: Da
  • Vrsta objekta, za katerega potrebujete gradbeni nadzor: Hiša

Izbrali smo model hiše, ki bi jo radi postavili, vendar potrebujemo nekoga, ki bi nadzoroval celoten proces gradnje in poskrbel za vso potrebno dokumentacijo. Zelo bi bili hvaležni, če bi nam lahko posredovali ponudbo za te storitve. Prosim, da navedete: Podrobne opise posameznih storitev, posamezne storite, Časovni okvir za izvedbo del Za lažjo predstavo o projektu vam prilagamo tudi: Model hiše, ki smo ga izbrali Lokacijo gradnje Vse ostale relevantne podatke, ki bi jih lahko potrebovali. V naprej se vam zahvaljujemo za sodelovanje. Lep pozdrav,

Izvajanje gradbenega nadzora

  • Ali že imate gradbeno dovoljenje?: Ne
  • Vrsta objekta, za katerega potrebujete gradbeni nadzor: Drug objekt

Vložil sem Zahtevo za gradbeno dovoljenje za nezahteven objekt (nadstrešnica) na UE PTUJ. Nadstrešnica bo zgrajena v velikosti 8.6 m x 5 m (štirje betonski stebri), lepljeni les kot nosilec ter nato leseno ostrešje (štirikapnica). Namen imam graditi v lastni režiji, zato potrebujem za takšno izvedbo gradbenega nadzornika. Prosim za ustrezno ponudbo! Lep pozdrav!

Požarna varnost

  • Katere storitve potrebujete?: Požarni red, Požarni načrt

Pozdravljeni, Do 13.3. moram oddati skupno ponudbo za prenovo poslovnih prostorov (načrtovala se bo arhitektura, v gradbene konstrukcije in strojne inštalacije se ne bo posegalo; na novo se bo uredil načrt elektro inštalacij). Prenova poslovnih prostor zajema cca m2, od tega cca m2 v 1. etaži poslovnega objekta in cca m2 v 2. etaži. Predvideva se 60 delovnih mest, večji del pisarn bo urejen kot open space.  Obstoječa požarna stopnišča, pozicije dvigal ipd ostanejo nespremenjeno. Prosim za ponudbo za Načrt požarne varnosti (PZI, požarni red), oziroma vsebina in sklopi načrtov so navedeni v nadaljevanju, v kolikor bi vas sodelovanje zanimalo (ponudbo naprošam do 12.3.). Zahteve naročnika, ki so vezane na potrebne dokumente za požar: - V okviru izdelave PZI dokumentacije (vključno s popisi, projektantskim predračunom in 3D vizualizacijami) se pričakuje tudi izdelava novega požarnega načrta in požarnega reda; - V delu objekta je že bila narejena nova požarna inštalacija, potreben je preklop novo izdelane PP instalacije s PP javljalci na novo centralo. 5.7 ZAHTEVE GLEDE POŽARNEGA VAROVANJA (VAROVANJE ZDRAVJA IN EKOLOGIJE) Ob prenovi se požarna varnost objekta ne sme zmanjšati. V kolikor se tekom del predvideva spremembe, ki bi lahko vplivale na požarno varnost (spremenjene evakuacijske poti, odstranitev ali vgradnja sistemov aktivne požarne zaščite,…), je potrebno vključiti projektanta požarne varnosti, ki z ustrezno dokumentacijo (Načrt požarne varnosti) opredeli ustreznost izvedenih aktivnosti ter potrdi, da se požarna varnost v objektu ni zmanjšala. Za potrebe nadaljnjega dela na področju požarne preventive je potrebno ob končani prenovi posebno pozornost nameniti naslednji dokumentaciji in aktivnostim: − Sistemi aktivne požarne zaščite (APZ): Za vsak sistem APZ, v katerega se je tekom prenove posegalo oz. je bil sistem na novo vgrajen, je potrebno pridobiti potrdilo o brezhibnem delovanju sistema. Predlagamo, da se ob končani prenovi pridobi potrdilo o brezhibnem delovanju sistemov APZ za celoten objekt in ne zgolj za prenovljen del, saj se kasneje pojavljajo težave zaradi različnih datumov. V primeru novo vgrajenih sistemov APZ je potrebno skrbno hraniti tudi PID dokumentacijo (npr.: razširitev sistema za javljanje požara,…). Dokumentacija je pomembna za zagotavljanje nadaljnjega vzdrževanje sistemov. − Evakuacijske poti: vrata na evakuacijskih poteh morajo biti urejena na način, da je možna evakuacija večjega števila oseb iz objekta (odpiranje vrat v smeri evakuacije, samodejno odpiranje drsnih vrat v primeru požara in izpada električne energije,…). − Informacija o novo nameščenih gasilnih aparatih ali vgrajenih hidrantih: Poskrbeti je potrebno za vzpostavitev rednih servisov omenjene opreme, zato morati biti o spremembah obveščena vodjo požarne preventive. − Vse evakuacijske izhode in poti znotraj objekta ter ostalo opremo (gasilniki, hidranti) je potrebno ustrezno označiti. − Požarni in evakuacijski načrti: po končani prenovi je potrebno prilagoditi požarne in evakuacijske načrte objekta ter jih uskladiti z dejanskim stanjem, zato bo naročnik potreboval ustrezne grafične podlage v DWG obliki. Med prenovo bo prisoten oziroma obveščen o vseh operativnih sestankih, kjer bo govora o požarnovarnostnih ukrepih, tudi naročnikov pogodbeni koordinator za požarno varnost, ki bo ob zaključku del opravil ogled objekta in dokumentacije na omenjenem področju. Hvala. Mia Crnič

Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.)

  • Število zaposlenih: 32

Imamo izjavo in oceno tveganja. Vse zaposlene smo seznanili z oceno tveganja in o nevarnostih pri delu. Za vsako delo so primerno usposobljeni. Vsi imajo zdravstveni pregled. Delovna oprema je periodično pregledana. Vse imamo urejeno. Jaz kot strokovni delavec z ustreznim strokovnim izpitom grem v pokoj in nimamo nadomestila. ureja to to področje kdo od zunaj in koliko nas bi to stalo?

Izvajanje gradbenega nadzora

  • Ali že imate gradbeno dovoljenje?: Ne
  • Vrsta objekta, za katerega potrebujete gradbeni nadzor: Hiša

Na domači parceli, ki je zazidljiva bi želela manjšo montažno hišo na ključ. Vsebovala naj bi kuhinjo z dnevno sobo, kopalnico in wc s tušem in kopalno kadjo, spalnico z garderobno sobo ter še eno manjšo spalnico. Vhod v hišo naj bi bi del verande ter poleg še nadstrešek za eno vozilo. Zanima me ponudba za nadzor gradnje. Lep pozdrav,

Izvajanje gradbenega nadzora

  • Ali že imate gradbeno dovoljenje?: Ne
  • Vrsta objekta, za katerega potrebujete gradbeni nadzor: Hiša

Pozdravljeni, Gradili bomo enostanovanjsko hišo v Lj-Polje. Trenutno čakamo na odobritev gradbene dokumentacije, po navedbah referenta bodo papirji odobreni nekje v jeseni. Info: - P+M - Montažna gradnja - Gabariti: 12m x 7,5m - m2 neto - Parcela m2 Dostop do parcele je enostaven, parcela je ravna. Prosim za ponudbo, kot tudi za info kaj vse storitev vključuje. Hvala in lep pozdrav,

Izvajanje gradbenega nadzora

  • Ali že imate gradbeno dovoljenje?: Da
  • Vrsta objekta, za katerega potrebujete gradbeni nadzor: Večstanovanjski objekt

Pozdravljeni, nekaj opornih točk: - dvostanovanjski objekt (Šmartno pod Šmarno goro) - nadzor nad zemeljskimi deli (izkop, nasip, osnovna plošča, zelene brežine) - nadzor ob gradnji montažne hiše podjetja Kager - nadzor nad elektro in strojnimi instalacijami - estrihi - kanalizacija :- Za celoten projekt je že pridobljena PZI dokumentacija. Hvala

Izvajanje gradbenega nadzora

  • Ali že imate gradbeno dovoljenje?: Da
  • Vrsta objekta, za katerega potrebujete gradbeni nadzor: Hiša

Blizu Straže (Novo Mesto) se bo gradila skeletna hiša z izolacijo iz konopljinega betona. Gradbeno dovoljenje imava, PZI dobiva v kratkem. Iščeva nadzornega. Nekoga, ki bi nama pomagal skozi celotno gradnjo (z izjemo konopljinega betona). Skratka pomoč pri izbiri gradbinca, cimpermana, in izvajalca strojnih inštalacij. Ni potrebe da je specializiran za naravno gradnjo, le izkušnje s skeletnimi hišami so zaželene in da bi bil iz bližnje okolice.

Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.)

  • Število zaposlenih: 150
  • Katere storitve potrebujete?: Izjava o varnosti z oceno tveganja

Pozdravljeni, imamo dve podjetji in potrebujemo Izjavo z oceno tveganja za delovna mesta, kot sledi. Neodvisno o d tega potrebujemo tudi Oceno tveganja za ročno premeščanje bremen. d.o.o. Seznam delovnih mest: administrator voznega parka, avtoklepar, avtomehanik za tovorna vozila, direktor, disponent, fakturist, kadrovik, kadrovski referent, knjigovodja, mehanik, pomočnik mehanika, prokurist, prometnik, računovodja, referent za delo v pisarni, skladiščnik, strokovni sodelavec v računovodstvu, strokovni sodelavec za nadzor poslovanja, voznik kamiona na gradbišču, voznik kamiona, voznik B kategorije, voznik Podjetje Easytrans d.o.o. Seznam delovnih mest po sistemizaciji: - administrator voznega parka, avtoklepar, avtomehanik za tovorna vozila, direktor, disponent, fakturist,kadrovik, kadrovski referent, knjigovodja, mehanik, mornar motorist skiper, pomočnik mehanika, pomočnik upravljalca geovrtalnih strojev, pomočnik vrtalca, prokurist, prometnik, računovodja, referent za delo v pisarni, skladiščnik (delovno mesto zaseda invalid III. kategorije), stevardesa na jahti, strokovni sodelavec v računovodstvu, strokovni sodelavec za nadzor poslovanja, voznik kamiona na gradbišču, voznik kamiona, voznik B kategorije (delovno mesto zaseda invalid III. kategorije), voznik, vrtalec. Prosim za ponudbe.