Preverite informativne cene računovodskih servisov. Za vas smo se pozanimali tudi, kaj navedena cena po navadi vključuje in kako niha glede na posamezne ponudnike.
Manj zahtevno računovodsko svetovanje je na primer pomoč pri izdelavi posameznih poročil, ki jih potrebujete. Obračuna se na uro, cena pa je odvisna predvsem od postavke posameznega računovodje. Za manj zahtevno računovodsko svetovanje vam bodo zaračunali med 65 €/h in 90 €/h.
Zahtevaj ponudbeZahtevno računovodsko svetovanje je na primer svetovanje za optimizacijo davčne obveznosti. Obračuna se na uro, cena pa je odvisna predvsem od postavke posameznega računovodje. Cena za zahtevno računovodsko svetovanje se giblje od 100 €/h do 120 €/h.
Zahtevaj ponudbeZelo zahtevno računovodsko svetovanje je na primer pomoč pri izdelavi smernic notranjega poročanja, optimizacija računovodske funkcije, svetovanje pri izbiri računovodskih storitev pri pomembnejših poslovnih odločitvah, in podobno. Zelo zahtevno računovodsko svetovanje lahko optimizira delovanje podjetja. Obračuna se na uro in je odvisno od postavke posameznega računovodje. Zelo zahtevno računovodsko svetovanje stane v povprečju 140 €/h.
Zahtevaj ponudbeRačunovodstvo za normirani s.p. je precej enostavno in zato tudi zelo poceni. Cena rahlo variira glede na posameznega računovodjo. Za računovodstvo za normirani s.p. vam bodo zaračunali med 20 €/mesec in 40 €/mesec.
Zahtevaj ponudbeRačunovodstvo za samostojnega podjetnika ali manjše društvo brez zaposlenih. Po navadi obsega osnovno knjigovodstvo in pripravo ter oddajo letnega poročila. Cena lahko variira glede na posameznga računovodjo. Za računovodstvo za s.p. ali društvo (do 15 poslovnih dogodkov mesečno, brez zaposlenih) boste odšteli od 45 €/mesec do 65 €/mesec.
Zahtevaj ponudbeRačunovodstvo za samostojno podjetništvo ali društvo z enim ali dvema zaposlenima obsega knjigovodstvo, pripravo in oddajo letnega poročila. Cena velja za poslovne osebe z manj kot 30 poslovnimi dogodki letno. Cena je odvisna od posameznega računovodje. Izvajalci vam bodo za računovodstvo za s.p., društvo, d.o.o., d.n.o. zaračunali od 75 €/mesec do 100 €/mesec.
Zahtevaj ponudbeRačunovodstvo za manjše podjetje po navadi obsega svetovanje, knjigovodstvo in pripravo ter oddajo letnega poročila. Cena je odvisna od posameznega računovodje. Cena za računovodstvo za male skupine (3-7 zaposlenih) se giblje od 120 €/mesec do 350 €/mesec.
Zahtevaj ponudbeRačunovodstvo za večje podjetje po navadi obsega vodenje knjig, svetovanje in oddajo letnega poročila o poslovanju. Cena je odvisna od obsega dela in od posameznega računovodje. Izvajalci vam bodo za računovodstvo za večje podjetje (več kot 8 zaposlenih) zaračunali od 350 €/mesec do 500 €/mesec.
Zahtevaj ponudbeSamostojni podjetniki so zavezani k oddaji letnega poročila o poslovanju. Cena poročila variira od posameznega računovodje. Za letno poročilo za samostojne podjetnike boste v povprečju plačali 200 €.
Zahtevaj ponudbeGospodarske družbe, ki niso zavezane k reviziji, ter razna društva, zavodi, ustanove in podobno, so zavezani k oddaji letnega poročila o poslovanju. Ta letna poročila so bolj kompleksna kot na primer letna poročila samostojnih podjetnikov, zato so tudi dražja. Cena sicer rahlo variira glede na posameznega računovodjo. Letno poročilo za gospodarske družbe, ki niso zavezane k reviziji, ter za društva, zavode, ustanove itd. stane med 700 € in 300 €.
Zahtevaj ponudbePod zahtevno knjiženje spada knjiženje za davčne zavezance. V ceno je všteto knjiženje dokumenta in knjiženje plačila preko elektronskega prenosa in bančnega izpiska, pa tudi vnos v davčne evidence za potrebe DDV. Obračuna se na uro. Odvisno je od količine dela. Za zahtevno knjiženje boste odšteli od 50 €/h naprej, povprečna cena je 55 €/h.
Zahtevaj ponudbemanj zahtevno knjiženje je knjiženje za stranke, ki niso zavezanci za DDV. Običajno zajema knjiženje dokumenta in plačila. Odvisno je od števila dokumentov. Obračuna se na uro. Za manj zahtevno knjiženje boste odšteli od 40 €/h naprej, povprečna cena je 45 €/h.
Zahtevaj ponudbeZelo zahtevno knjiženje je knjiženje za naročnike, ki so zavezanci za DDV in imajo vzpostavljena stroškovna mesta ali uvedeno projektno vodenje. Cena se obračuna na uro. Zelo zahtevno knjiženje stane med 70 €/h in 60 €/h.
Zahtevaj ponudbePozdravljeni, prosim da mi pri ponudbah posredujejo tudi odgovore na moja spodaj zastavljena vprašanja. Na kakšen način lahko pravna oseba od fizične osebe kupi rabljeno blago (rabljen stari lesen sod, rabljen les staro ostrešje, rabljena lesena stiskalnica), -ali je dovolj da se napiše kupoprodajna pogodba -ali mora biti pogodba overjena pri notarju -kateri so obvezni podatki na pogodbi -ali lahko pravna oseba plača dogovorjeno kupnino fizični osebi v gotovini in koliko je najvišji znesek katerega lahko plača v gotovini fizični osebi -kako je v tem primeru z ddv -kako je v tem primeru z dohodnino hvala za odgovore, lp Matjaž Vajngerl
Spoštovani, prosimo, če nam lahko pošljete ponudbo za izvajanje računovodskih storitev na javnem zavodu Filmski studio Viba film Ljubljana, in sicer: • knjiženje glavne knjige • analitična evidenca saldakontov • obračun DDV • vodenja registra osnovnih sredstev in sicer: - vnos v register osnovnih sredstev na podlagi zapisnika - obračun amortizacije za osnovna sredstva - izpis za potrebe inventurnih komisij • obračun plač in drugih izplačil fizičnim osebam in sicer: - obračun plač in regresa - prijava podatkov ZPIZ – obr.M4-M8 - poročilo prejemnikom izplačil za kontrolo napovedi za odmero dohodnine, potrdila o plačanih prispevkih za leto (iz m4) - vloga za refundacijo boleznin nad 30 dni, nege, … • priprava polletnega in letnega poročila • obračun davka od dohodkov pravnih oseb • ostala knjigovodska in administrativna opravila: - priprava opominov, IOP, … - obračun zamudnih obresti - priprava predlogov za kompenzacijo, cesijo, asignacijo • občasna pomoč v finančni službi (priprava plačil) v primeru odsotnosti Vodje finančne službe. Podjetje uporablja program Vasco, zato bi bilo potrebno da 1x - 2x tedensko pride računovodja v podjetje oz. po potrebi (če so za pripraviti kakšna poročila). Prosimo, če nam lahko pošljete ponudbo z mesečnim pavšalnim zneskom za zgoraj navedene storitve (zavod ima 14 zaposlenih in letno cca. prejetih in izdanih računov). Že vnaprej hvala in lep pozdrav.
- nismo zavezanci za ddv, - nimamo nič zaposlenih, - za enkrat ne obračunavamo nobene kilometrine ali honorarja za člane društva, saj delamo vsi v društvu brezplačno, - na leto je max 20 prejetih računov, ki se plačajo preko trr, - izdan račun smo imeli v preteklem letu samo eden, - za izvajalce storitev, ki niso člani našega društva, smo imeli do sedaj povprečno sklenjene 2 do 3 avtorske pogodbe, ki so bile izplačane vsaka v enkratnem znesku, - ves promet se odvija pretežno preko blagajne, - iztržek iz naslova delavnic, predavanj itd. knjižimo po zbirnikih, - v preteklem letu smo imeli v knjigi prihodkov in odhodkov, ki jo vodimo v excelu po sistemu enostavnega knjigovodstva, cca knjižb za celotno poslovanje v lanskem letu. Hvala in LP
Smo neprofitno društvo (jadralni klub) ki se financira iz članarin, donacij in zelo redko (praktično se je zgodilo le enkrat v 5 letih) kakšne sponzorske pogodbe. Potrebujemo letno bilanco in druge dokumente, ki jih mora društvo producirati v okviru zakonodaje. Prosim za cenjene ponudbe. Hvala in LP
Prosil bi za ponudbo za vodenje računovodstva skupaj z vsemi stroški (bilance, poročila itd). Sedaj imam to urejeno preko programa miniMax, ki mi nekako ustreza in bi ga želel tudi za naprej obdržati. Glede št. računov je številka okvirna in upam, da se bo s časom povečevala. Dela je zelo malo. Ponudbe pošljite na email. Hvala in LP
Odprli bomo podjetje oz. ga bomo kupili (že ustanovljeno). Trenutno podjetje je ,d.o.o. Potrebovali bi svetovanje, kaj narediti, da bomo lahko čim prej pričeli z delom v tujini. Potrebujemo servis, ki ima izkušnje tudi z delom, zakoni, plačami v tujini... Dodatno kadrovske storitve - zaposlovanje novih delavcev (zaposlili jih bomo 10), delo slovenskih delavcev na Dunaju - potrebno priskrbeti vso potrebno dokumentacijo. Hvala in LP
Glede na to, da je moja dejavnost frizerska, sem kot št. izdanih računov (90) mesečno navedla približno število računov v računalniku. Vsak dan namreč delam zaključke blagajne in priložim tudi izpiske iz POS-a. Imamo odprt tudi s.p. - ORGANIZACIJA DOGODKOV KARMEN FENDE S.P. (1 račun na mesec), koliko bi še to dodatno stalo? Hvala in LP
Prosim za ponudbo za izdelavo bilance ,d.o.o. 10-12 zaposlenih , domači trg, tujina, storitve izdanih računov prejetih računov Ddv Metod s.p. Minimalno prejetih in izdanih računov 2 zaposlena, eden dela v tujini eden v Sloveniji Nosilec dejavnost v upokojen Prijazen pozdrav.
Pričakujemo obračun 2 plač, približno 8 avtorskih honorarjev mesečno pripravljenih za plačilo na proklik, izračun cca 6 dnevnic mesečno in obračun kilometrine za 2 službena vozila, ki naredita cca km vsako, letno poročilo (koliko to stane), in včasih kak nasvet in pogovor po telefonu. Hvala in LP
Pozdravljeni, prosili bi vas za ponudbo za izključno obračun plač ter poročanja vezana na plače. Zanima nas mesečna cena za obračun plač za 60-80 zaposlenih. Do zdaj smo sami urejali obračune, sedaj pa želimo to prenesti na zunanje podjetje in nas zanima cena take storitve. Prosim tudi za informacijo ali ste davčni zavezanec. Hvala in lep pozdrav! Romana Bogovič