Spoštovani. Iščem računovodstvo za novoustanovljeno podjetje d.o.o. Registracijo podjetja sem že opravil na ajpesu, zdaj čakam sklep s sodišča in v 8 dneh bom moral oddati podatke na Furs. V prvih mesecih poslovanja prihodkov ne pričakujem, potem bo podjetje začelo s prodajo produkta preko interneta in bo izdanih računov več. Podjetje ima registrirano dejavnost tudi prodaje rabljenih avtomobilov, ker se bo ukvarjalo (kot dodaten dohodek) z uvozom rabljenih vozil iz EU in prodajo v Sloveniji. Ne na veliko ampak po en avtomobil na enkrat. Potreboval bi osnovne informacije in svetovanje glede računovodstva, DDV ob uvozu, davčni zavezanec DA ali NE, kako izdajati račune... Prav tako me zanima ali je možna uporaba programov MiniMax in podobnih za vodenje računovostva in izdajanje računov. Podjetje vsaj v začetnih mesecih ne bo veliko vlagalo v osnovna sredstva. Prav tako podjetje ne bo imelo zaposlenih, jaz kot ustanovitelj sem že polno zaposlen v drugem podjetju. V prvem letu poslovanja prav tako ne načrtujem izplačil, razen večjih stroškov, ki bodo nastali pri poslovanju. Lep pozdrav, Jure
V juliju odpiram s.p. in sicer spletno trgovino z darili in dodatki za dom. Dobavitelji artiklov bodo iz Velike Britanije, podjetje bo zavezanec za DDV, prodaja artiklov bo preko interneta (b2c), samo za slovenski trg, kasneje tudi občasno prodaja na stojnici. V začetku pričakujem približno 10 do 15 prejetih računov, izdanih 30 do 50, kasneje izdanih do na mesec. Potnih nalogov zaenkrat ne bo, obračuna najemnin tudi ne in zaposlenih tudi ne. Prosila bi, če mi v vaši ponudbi navedete kaj vse zajema vaša ponudba; ali tudi osnovno računovodsko – davčno svetovanje oz. vprašanja preko e –pošte ipd. Hvala in lep dan.
pozdravljeni, v priponki je na kratko opisano bistvo dela. Potrebujemo občasno pomoč v računovodstvu in sicer za redno mesečno izdelavo položnic in druga dela ko je gužva. Imamo računovodski program VASCO. Od ponudnika pričakujem cca urno postavko z že vključenim ddv (končni strošek za nas) ali pa za tiste, ki to delo že poznajo pa ceno opravljega dela. Delo se opravlja v naši pisarni in je primerno kot dopolnitev (še ena stranka) za manjšega S.P. ali D.O.O. Pri vaši ponudbi prosim omenite koliko poznate VASCO program in koliko računovodstvo v šolstvu oziroma zavodih. Lahko me kontaktirate na in se dogovorimo za vaš obisk, da pogledate kaj pričakujemo od vas, da opravite ter da vidimo ali dobimo skupno točko. s spoštovanjem, Nataša
Pozdravljeni, potrebujem računovodski servis: normiran sp, ekonomsko odvisna oseba (najverjetneje) kot razumem število prejetih racunov za normiranca ni pomembno, število izdanih bo od 1 do 5 storitvena dejavnost samozaposlen če prav razumem obračuna plač ne bi bilo potrebno delati Pričakovanja: računalnisko pismen, vesten, dosleden, uporabnik excela Hvala, LP
Pozdravljeni. Smo upravnik objekta Partizanska 47 (Maribor). Za lastnika objekta (SL MB d.o.o.) potrebujemo računovodstvo. Naročnik bo d.d., računovodstvo se bo izvajalo za SL MB d.o.o.. Na mesečni ravni bo cca. do 10 vhodnih in izhodnih računov. Prosimo za ponudbo na mail . Za dodatne informacije smo na voljo. Lep pozdrav. Nika Miklič ( d.d., Vodja procesov upravljanja ) Lp
Ravnokar ustanovljeni enoosebni d.o.o.. Trgovska dejavnost, brez poslovanja s končnimi kupci. Internetna prodaja (s podjetjem, ki izdelke fakturira končnim kupcem se naredi obračun 2x mesečno). Zanima me vodenje računovodstva: vodenje glavne knjige, obračun DDV, obračun plače 1 oseba, vsa zakonsko zahtevana poročanja in poročila. Poslovanje s tujino LP
Iščem računovodjo v dogovoru s katerim bi sama vnašala prejete in izdane računovodje, računovodja pa bi mi bil na voljo za strokovna vprašanja, da me opozori na morebitne spremembe v zakonodaji, ki bi lahko bile pomembne zame in da na koncu izdela poročilo. Ker načrtujem malo prihodkov iz naslova popoldanskega s.p. Hvala Lp
Račune bi izdajala sama, najraje preko spletne aplikacije. Potrebujem samo podporo pri plačevanju prispevkov ter pomoč pri letnem poročilu. SP bom predvidoma odprla konec oktobra, ker gre za storitveno dejavnost brez dejanskih stroškov, so mi že preračunali, da se mi najbolj splača vstopiti v sistem normirancev. Lp
- Izdani računi / fakturiranje/knjiženje/kontrola/mesečno(cca. 12-15 IFA) - Prejeti računi/knjiženje/kontrola/tedensko(cca. 40 PFA) - priprava in oddaja DDV/ 1x mesečno - Potni nalogi/knjiženje/kontrola/mesečno - Knjiženje plačne temeljnice/kontrola/mesečno - vodenje registra osnovnih sredstev/knjiženje/kontrola/mesečno (CCA OS, 1 listina AM) - TRR/knjiženje izpiskov/kontrola/mesečno/1h(1 trr, 2 plačilni kartici) - Zaključek meseca-stroški/kontrola/mesečno - Splošna knjigovodska dela/mesečno(majhen obseg) - priprava plana plačil in izvedba preko spletne banke/ 1x tedensko - Izdaja IOP, usklajevanje/inventura obv.in terjatev/letno - izvedba preverbe popisa po GURSu, usklajevanje /inventure OS / / 1x letno - ETN poročanje in ostala poročanja nepremičnin/mesečno - Priprava četrtletnih izkazov, poročanje za statistične in druge namene - Sodelovanje pri izvedbi neodvisne predrevizije/revizije, priprava letnih izkazov ter DDPO ter poročanje do 31.3. - Splošna računovodska dela(majhen obseg) - Strokovna podpora in svetovanje (pavšal 2h na mesec) Podjetje opravlja dejavnost upravljanja z nepremičninami katerih lastnik je in se nahajajo v Sloveniji. Zaposlen: 1(obračun plače ter poročanje po ZDoh izvaja Adecco), za ponudbo naj se šteje samo knjiženje temeljnice plače v GK
Pozdravljeni! Ponudba j zajema: - vodenje poslovnih knjig, - knjiženje v obsegu do 10 prejetih in do 10 izdanih računov (mesečno), - obračun in oddaja DDV_O, - knjiženje bančnih izpiskov za en poslovni račun, - obračun in plačilo prispevkov za nosilca , - vodenje -kontrola evidenc osnovnih sredstev, - priprava in oddaja povedi za odmero dohodka iz , - preseč bilanca - dosegljivost dnevno v delovnem času - svetovanje in prisotnost ob davčnih pregledih - hramba arhivov & dokumentov Za dodat vprašanja sem vam voljo. Hvala, LP