Pozdravljeni, Neprofitna organizacija, veliko stevilo zaposlenih, vendar pa malo st. poslovnih subjektov, hvala in lp
Pozdravljeni. Št. zaposlenih trenutno 1, zanimam me pa cena tudi za 3 osebe. Hvala in lp, Tomaž
Spoštovani , imam spletno in tudi fizično trgovino. Število mesečnih računov je čisto odvisno od vsakega meseca posamezno. Nimam davčne blagajne , za nakupe v fizični trgovini trenutno uporabljam vezano knjigo računov ker še ni dovolj prometa. Sem atipični davčni zavezanec-samo za tujino. je moj kontakt če bi imeli mogoče še kakšno vprašanje .Lep pozdrav ,
Zdravo. Odprl bom sp in se ukvarjal s spletno trgovino. Zadevo bom opravljal kot popoldansko dejavnost. Prosim za kakšno ponudbo za računovodstvo. Hvala in lep pozdrav.
Pozdravljeni, potrebujemo urediti stvari za sobodajalstvo. Prosim kontaktirajte me za podrobnosti. Hvala in LP
Pozdravljeni, imam taxi - popoldanski s.p. Potrebujem računovodski servis. Hvala in LP
Pozdravljeni, iščem računovodski servis, na podlagi prejetih ponudb se bom odločil za najbolj optimalnega, hvala in lp
Zdravo. Gre za dve podjetji, s.p. in d.o.o., hkrati zaposlen v Avstriji. Potrebovali bi ponudbo za prikaz stroskov, medsebojno poslovanje obeh podjetij, eni izmed njih je neprofitna organizacija. Hvala in lp.
Pozdravljeni. Izvajamo socialno varstveno storitev, ki je financirana s strani države, enkrat mesečno se pošlje e-račun na ministrstvo, vse za ta račun pripravimo sami, hkrati se izdajo manjši mesečni računi našim uporabnikom, zmeraj enak znesek, glede prejetih računov so to tekoči računi kot. najemenina, telekomunikacije, računovodske storitve, poštne storitve, plačilne storitve banke, v primeru zaposlovanja varstvo pri delu in zdravniški pregledi in nakup pisarniškega materiala oz. zelo občasno še česa,... tako, da res ni veliko. Glede DDV- ja pa uradno smo zavezanec vendar smo oproščeni plačila (in ni obračunavanja) . Hvala in lep pozdrav
Pozdravljeni. Sem blagajnik sindikata. Vse transakcije in ostalo se ureja preko spletne banke DH, računov imamo cca 7 na leto, vsak mesec je samo oddajanje delne članarine krovnemu sindikatu oziroma konfederaciji, občasno potni stroški za člane naše pogajalske skupine, 2x na leto nam FURS nakaže del dohodnine, ki so nam jo namenili člani sindikata. In to je vse. Transakcije so povsem transparentne. Posebej ne vodim nobene podknjige, ker je do zdaj nisem rabila, za potne stroške so sklepi in obračuni posebej, obračunava in podpisuje jih predsednik. Zanima nas, kolikšen strošek je ureditev bilance in prijava te na AJPES? Hvala. Ostanite zdravi! Karmen Cesar