
Ponudba naj bi zajemala kompletno komercialo in računovodstvo z vsemi letnimi bilancami, plačila prejetih računov, izstavljanje izdanih računov, knjiženji domačih in tujih računov, plače, ddv, knjiženje plačil, ( mi vam samo pošljemo skeniran dokument ( prejeti račun ), odnosno damo navodila koliko , kaj in komu se kaj fakturira ). Hvala
Ker se mi ponuja priložnost najema dodatnega poslovnega prostora in s tem možnost precejšnjega povečanja prihodkov imam kar nekaj vprašanj glede nadaljnjega poslovanja. Ukvarjam se kineziološkimi vadbami, individualno in v skupini. Zanima me predvsem, ali je pri kinezioloških storitvah, ki spadajo pod zdravstvene dejavnosti (klasifikacija 86.) možno uveljavljati oprostitev obračuna DDV. Poleg tega bi imel še nekaj vprašanj o smiselnosti prehoda iz s.p. na d.o.o., glede na novo davčno zakonodajo, najbolj optimalni višini izplačane plač (z davčnega vidika) v primeru prehoda na d.o.o, ter tega, kaj vse je možno umestiti med stroške poslovanja podjetja, ter še nekaj drugih vprašanj.
Firma se bavi izvozom drvene građe sa podružnicom u Hrvatskoj. U Sloveniji ima zaposlena 3 radnika. Spadamo pod reviziju zbog prometa koji je veći od 25 mill godišnje. Kod nas u firmi se knjiže i ulazne i izlazne fakture zajedno sa izvodima to sve sami radimo. Potrebna nam je raditi izvješća, intrastat, poročilo za Banko Slovenije- KRD, Poročilo BST, statisticno poročilo za finančne namene, poročilo banki Slovenije SN22, kontrola obračuna DDV, odaja statistike TRG-D/M, poročilo RP-O. Sve radimo u programu minimax.
d.o.o. je v ustanavljanju: - Enostavni/enoosebni (stroškovni, storitveni) d.o.o. - 1 zaposlen - v podjetju se nameravam redno zaposliti. - Poslovanje bo predvidoma s tujimi pravnimi osebami (EU), DDV zavezanec. - Max. 12 izdanih računov letno. - Prejeti računi - zaenkrat predvidoma nič neposredno povezanega s samo dejavnostjo (tj. do 10 mesečno?). - Pripravljen sem se tudi sam angažirati za kakšne rutinske naloge, vnašanja podatkov v računovodski program ali kaj podobnega.
Pozdravljeni, Prosim za ponudbo računovodskega servisa za firmo. Trenutno aktivnosti skoraj ni. Podatki: • pravnoorganizacijska oblika: d.o.o. • aktivnost: spletna prodaja, zelo majhna, 1-3 simbolične prodaje na mesec do 50 EUR skupaj • število zaposlenih: 0 • DDV zavezanec: da • Število izstavljenih računov mesečno: 0. Prodaja preko Amazon in eBay. Enkrat na mesec pripravljam Excel tabelo s podatkoma. • Število sprejetih računov mesečno: do 10 • Število bančnih računov: 2 • Število virtualnih računov: 2 (PayPal, Stripe)
Pozdravljeni, potrebujem nasvet kot fizična oseba. - Moja mami bi mi želela nakazat 8.€. Dobil sem že namig, da do 4.€ ni težava, vse kar je več pa potrebujem zadevo prijavit na davčni urad. To drži ? - Če mi nakaže v enem mesecu 4.€, naslednji mesec pa še razliko, je potem zadeva ok ? - Ali pa mi prvi del nakaže letos, naslednjega pa naslednje leto ? Lp
Pred vsem me zanima učinkovit način poslovanja na kmetiji oziroma, kako najbolje poslovati glede na . € letnega prihodka. Trenutno sem zaposlen v drugem podjetju, sem pa letos odprl svojega na popoldanski S.P.. Imam kmetijo in pridelujemo ter prodajajmo zelenjavo v prihodnosti se bomo usmerili tudi v turizem na kmetiji.
Odpiram d.o.o. za zagon gostinske dejavnosti v manjšem lokalu v Postojni. Potrebujem servis, ki me bo znal usmerjati pri vzpostavitvi računovodsko-administrativnega sistema in postopni rasti prometa ter rasti podjetja. Imam izkušnje z urejanjem dokumentacije za zunanji računovodski servis, tako da lahko zagotovim, da dokumentacija BO urejena. Brez kartičnega poslovanja, najprej 1, kasneje 2 zaposlena. Začetek poslovanja s 1.3.. Hvala!
Odpiram d.o.o. za zagon gostinske dejavnosti v manjšem lokalu v Postojni. Potrebujem servis, ki me bo znal usmerjati pri vzpostavitvi računovodsko-administrativnega sistema in postopni rasti prometa ter rasti podjetja. Imam izkušnje z urejanjem dokumentacije za zunanji računovodski servis, tako da lahko zagotovim, da dokumentacija BO urejena. Brez kartičnega poslovanja, najprej 1, kasneje 2 zaposlena. Začetek poslovanja s 1.3.. Hvala!
Imamo dva računa. En je pri NLB, drugi pri Revoult. Tam imamo Euro račun in USD račun. CCA. 70% dohodkov dobivamo na USD račun. Trenutni letni promet okoli Evrov. Na mesečni ravni so glavni prohodki iz nekaj večjih stranki za katere izdamo 2-5 računo mesečno in pa iz nekaj digitalni produktov kot so recimo: https://www.productai.photo/ Tam imamo mesečno okoli - izdanih računov ki se generirajo avtomatsko preko Stripe in so na konci meseca poslani računodovstvu kot csv.