Do sedaj sem se s tem ukvarjal sam, sedaj bi rabil profesionalno. Pričakujemo celotno računovodsko storitev in upravljanje s TRR (plačevanje računov, dvig gotovine itd) izdelava letnih poročil, občasnih analiz poslovanja, Skratka vse v zvezi z "varnim" poslovanjem. Društvo nima lastnih osnovnih sredstev. Telovadba se vrši v telovadnici Osnovne šole Tabor I, Maribor. Letnega prihodka ima cca od 6.,00 do 8.,00 EUR. Toliko pa tudi odhodkov. Del sredstev pridobiva z dotacijo MO Maribor in od odstopljene dohodnine.
Pozdravljeni Smo podjetje , ki letos praznuje 20 let . Poslujemo izključno na tujih trgih . V zadnjem obdobju se je tudi na tem področju mnogo spremenilo , zato bi želeli tudi mi poslovanje posodobiti. Želeli bi sodoben , fleksibilen računovodski servis za naše podjetje. Letna realizacija poslovanja okoli 2,0 mio euro. Za vse nadaljne informacije smo na razpolago Pozdrav Drago Arhar
Pozdravljeni; imam d.o.o., sam sem zaposlen v svojem podjetju. Potrebujem računovodski servis, ki bi mi nudil celostno storitev vključujoč bilanco, pripravo plače, elektronska poročila na Ajpes, FURS, DURS. kar je tudi razlog da iščem novo računovodstvo. firmo imam sicer registrirano v Kranju, ampak živim v Ljubljani. prosim za ponudbe na email:
Zaželjen program Minimax od podjetja Saop, ker izdajam račune sama v tem programu in so istočasno že poknjiženi v glavni knjigi in evidenci DDV tako, da tu ni dodatnega dela. Ostanejo še prejete fakture, obračun plač, obračun ddv, knjiženje banke-izpiski (plačila vršim sama), trošarina za gorivo-delam sama. Dejavnost: prevozno podjetje. Hvala, lp
Pozdravljeni Vidim, da nimate v sistemu Koroške. Vseeno preverjam. Trenutno imam neaktivno podjetje, ki sem ga podedoval. Sem pa ravno v dogovorih, da bomo z koncem marca ali začetkom aprila začeli z storitveno dejavnostjo(No+Vello) v Slovenj Gradcu. Kjer bomo imeli eno zaposleno. Predvidevam, da se bo izdalo kakšnih - računov na mesec strankam, ki bodo koristile naše storitve. Imeli bomo nekaj malega zalog z kremami in zopet predvidevam nekje 10 prejetih računov in eno plačo. LP
Pozdravljeni! Prosim za ponudbo za vodenje računovodstva za manjši gostinski lokal v ljubljani. Lokal je v najemu preko s.p-ja, torej ena samozaposlena oseba in 3-5 študentov. Najemnina + vodenje osnovnih sredstev. Na blagajni imamo nameščen mikrogramov sistem. Obstaja možnost da bi nam v sistem vnašali tudi zalogo in kakšno doplačilo je za to potrebno? Hvala, lp
Smo na novo ustanovljena pravna oseba SKUPNOST ETAŽNIH LASTNIKOV na Gorenjskem ( Tržič ) in iščemo primeren računovodski servis za vodenje vse potrebne dokumentacije za zadostitev predpisom . Potrebujemo izstavljanje in plačevanje mesečnih računov ( tekoče poslovanje ) etažnim lastnikom ( strank ) za elektriko v skupnih prostorih ( 12x letno ), za elektriko v skupni kurilnici (12x letno ), plačilo dobavljenega kurilnega olja ( 2 do 3x letno ), plačilo dimnikarskih soritev ( 2 do 3 x letno ) , plačilo upravljalca kotlovnice ( 8 x letno ), vodenje rezervnega sklada oz.vsega ostalega v skladu z zakonodajo. V primeru potrebe po dodatnih pojasnilih me lahko kontaktirate na GSM . lp Marjan
Sem samozaposlena kot valid, normiranec, račune knjižim sama preko e-davki. Mesečno je potrebno poročati na validski sklad Slovenije za preseganje kvote, mesečno pripraviti račun položnico za zdravstveno zavarovanje, delovna doba se plačuje pri skladu, v marcu pripraviti račun davka dejavnosti. Z mojo dejavnostjo ni velikega dela. MojcaVrh
Iz velikih potreb po obravnavanju številk kot »živem podatku« torej, da vnašalec ve kaj kakšna številka v podjetju pomeni in - V izogib danes včasih kar tri kratnemu vpisovanju istih podatkov (prilivi na TRR) - ažurnemu stanju OP tako kupcev kot dobaviteljev - Možnostih takojšnjega reševanja nastalih nejasnosti pri opredeljevanju vodenja stroškov in prihodkov po stroškovnih mestih - Uporabe funkcije »denarni tokovi« iz GK za preglednost finančnih tokov in izvajanje nakazil na TRR GB - Ne nazadnje tudi zaradi specifičnosti vsebin poslovanja in programov, ki ga podpirajo (da pri tebi samo mi uporabljamo KPFW in FAW) Bo smoterno izvajanje vseh aktivnosti s področja zajemanja, vpisovanja, obdelave in bilanc na mestu dogodkov samih, torej v Vita centru. Ravno zaradi velikega podvajanja dosedanjih opravil in del računam, da bo takšna sprememba prinesla same koristi in v globalu storitev niti ne bo dražja od sedanje razšršenosti teh opravil? Zamisel izvedbe. Usposobljena oseba z lastnim s.p.-jem prevzame za dogovorjeno število ur dnevnega ali tedenskega dela in ponudi vrednost teh svojih storitev? Potrebno je, da ima ta oseba neko bazo za črpanje vseh potrebnih informacij izvedbenega značaja, da bo lahko na najboljši način servisirala potrebe poslovnih in računovodskih storitev Vita centra. Lp
Pozdravljeni prosimo za izračun mesečnih storitev za 1 zaposlenega in vse skupaj max 5 računov (prejetih in izdanih)..Trenutno nismo zavezanci za ddv ampak če bi postali kaj spremeni in če bi imeli normalni obračun kajti sedaj imamo normiranega..prosimo vas za izračun za vse variante kaj spremeni in ali vključuje bilanco letno...Hvala za odgovor..lp