Sem samostojni podjetnik brez zaposlenih, ki ugotavlja davčno osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov (normiranec). Ker sem DDV zavezanec vodim poleg knjige izdanih računov tudi knjigo prejetih računov. Uporabljam spletni računovodski program MiniMax, zato je pogoj za ponudnika računovodskih storitev, da uporablja računovodski spletni program MiniMax. Pričakovana storitev: Mesečno knjiženje prejetih računov v programu miniMax na osnovi poskeniranih prejetih računov, letna bilanca in po potrebi svetovanje. Izdane račune, obračun DDV in prispevke pripravim sam. Hvala, LP
Sem zacetnik. S 1.4. odprem s.p. Dejavnost prevozi, dostave in selitve s kombijem kot popoldanski s.p. normiranec. Rabim racunovodski servis za e-davke in potrebne obracune. Racune bi izstavljal sam na zacetku prek VKR in knjzil v mini blagajno. Ali ima servis vkljuceno zastopanje in odgovornost.. Vnaprej hvala,
Trenutno zelo malo poslujem, kot sem navedel zgoraj. Zneski prihodkov in odhodkov so tudi majhni (cca po eur). Potrebujem pa občasno tudi kakšno info. glede stroškov (uveljavljanje...itd) Zanima me kakšna bi bila cena (mesečno) za storitve računovodstva za moje podjetje glede na napisano? Vesel bom vaše ponudbe, hvala v naprej ter lep pozdrav. Gregor Žvab, mag.ing.grad., mag.inž.str.
Gre za , ki ga bomo sedaj ustanovili in se bo ukvarjalo z organizacijo joge in raznih delavnic v manjšii količini. Zato bi potrebovali, da nam nekdo ureja računovodske zadeve. Število računov sem približno napisala glede na informacije, ki so mi v tem trenutku na voljo Glede DDV sem vam napisala, da ne vendar nisem prepričana glede na to, da bo delno opravljalo tudi pridobitne dejavnosti. Nataša Đukić
Pozdravljeni, zanimajo me računovodske storitve mesečno za družbo z dvema zaposlenima in enim prokuristom, ki je upokojen in dela po pogodbi. V ceno naj bo vključeno obračunavanje OD, DDV, knjiženje plačil (redno). Imamo približno izdanih računov mesečno in približno 20 dospelih računov. Ukvarjamo se s storitvami (carinsko posredovanje), materialnega premoženja podjetje nima. Hvala in lep pozdrav.
POPIS ZA POVPRAŠEVANJE: Prejeti računi cca letno Prejeti računi tuji cca letno Izdani računi cca letno Izdani računi tuji cca 10 leto Priprava ODO- obrazca in obračun cca 3x mesečno Knjiženje izpiskov (3 TRR) Plače za 4 zaposlene AH obračun cca 36 letno Izplačilo iz dobička cca 6 letno Osnovna sredstva cca 40 DDV obračun mesečno Kompenzacije cca 60-80 letno, priprava in potrjevanje Obračun potnih stroškov cca 24 letno Priprava opominov za pošiljanje cca 20 letno Priprava odprtih zapadlih terjatev in obveznosti 1-2 x mesečno Mesečni pregled plačil po enotah(komercialistih) za obračun provizije Kolportažni obračun prodaje mesečno Usklajevanje in knjiženje naročnin mesečno Vodenje zaloge za naročniške akcije cca 5 artikolov Uskladitev poslovanja naročnin –plačila in DDV 1 x letno priprava bilančnih podatkov za banko – za podaljšanje limita Vodenje stroškov in prihodkov pa stroškovnih nosilcih trenutno 5 LP
- Vodenje stroškov po STM- (programi, ki jih financira občina Kranj, FIHO - program in delovanje) Zavod poslovanje in občina Kranj (javna dela), - članarine ni, so pa prostovoljni spevki, in 0,5% dohodnina…. - Delijo se splošni stroški delovanje ( najemnina, storitve……ključ delež hodkov), potne naloge izplačila stroškov prostovoljcem ( v višini davčno znanih stroškov) in avtorske pogodbe pravljamo sami, servis samo knjiži PN in račune AAS). LP
Smo društvo, ki ima 1 zaposleno. Potne naloge in plačilni promet opravljamo sami prek e-banke. Med letom imamo 2-3 prejete račune na mesec, od maja do septembra (5 mesecev) pa 30 na mesec, ko izvajamo aktivnosti za mlade. Poleg tega imamo blagajniško poslovanje za povračila stroškov. Teh računov je cca 50 na leto, vseh skupaj torej - na leto. Izdanih računov nimamo veliko, recimo 10-15 na leto, velikokrat so to e-računi, ki jih prav tako pripravimo sami. Vse račune sproti beležimo v Excelu, tako da so za potrebe priprave bilanc urejeni. Naše potrebe so mesečni obračun plače in letna obvezna oddaja bilanc in izkazov.
OPOMBA: Večina prejetih računov je tujina (prejem blaga iz EU) + mesečno poročanje intrastat ( približno dokumentov mesečno, cca vnosov oz. vrstic) + 1X mesečno rek2 obračun najemnine ( analitika za dve osebi) + izdelava letnega poročila za Ajpes in izdelava Davka od dohodka/poročanje Furs ob koncu leta vključite v ceno
Ponuja se mi možnost dela preko interneta s področja oglaševanja. Dosežen zaslužek bi si sama lahko izplačevala na svoj TRR, podjetje pa je registrirano v tujini in sicer na Maršalovih otokih. Vprašanje je ali lahko jaz prihodke knjižim tudi tako, da ne izdam fakture, ker vem, če ima to podjetje sploh davčno številko, ker so Maršalovi otoki "davčna oaza"