Pozdravljeni, potrebujem računovodski servis za 2 podjetja in sicer eden se ukvarja z kamnosestvom, drugi z avtoservisom. d.o.o.: V prvem je 1 zaposlen in 1 na poslovodno pogodbo, cca.5 izdanih in 20 prejetih računov (novo ustanovoljeno podjetje). Avtoservis Uroš Inglič s.p.: V drugem sta 2 zasposlena in 1 nosilec s.p., cca 40 izdanih in 40 prejetih računov. Iščem kvaliteten in cenovno ugoden računovodski servis za oba podjetja. Lp, Sanela
Smo start up podjetje v procesu ustanavljanja z lastniki iz tujine, ki iščemo računovodsko pomoč in pomoč pri poslovnem svetovanju (davčno svetovanje ipd.). Relativno novi slovenski zakonodaji želimo najti nekoga, ki bo vsaj na začetku pomagal pri postavitvi dobre računovodske politike in se z nami razvijal v dobro podjetje. Lastniki so iz Italije in bi bilo v redu, če bi kdo znal tudi Italijansko. Hvala.
Prosim za cenik vaših storitev: - knjiženje izpiskov cca 14/mes., - knjiženje izdanih, prejetih in gotovinskih računov, - vodenje blagajniškega dnevnika, - obračun plač za 4 zaposlene, izdelava REK obrazca in poročila o izplačanih plačah - poročanje na AJPES, - izdelava M-4 obrazca, - obvestilo zaposlenim o izplačanih plačah in plačanih prispevkih za preteklo leto, - vodenje osnovnih sredstev in obračun amortizacije za cca 40 osnovnih sredstev, - letno poročilo - izdelava bilance (vse kar je potrebno oddati na AJPES), - obračun davka od dohodka pravnih oseb. Hvala.
Potrebujemo računovodski servis. - vnos osn.sredstev 22 - 2 x TRR - razbremenitve in kontrola zalog - plače 11x - 2 x oddaja REK-2 (podjemna pogodba, najemnina) - knjiženje blagajne - KRD obrazec za Banko Slovenije Vsake 3 mesece: - Statistika finančnih računov - bilanca v italijanskem jeziku ( veliko bolj razčlenjena kot naša) 1 x letno: - Zaključni računi – naši - Bilanca v italijanskem jeziku - Obračun obresti na zamujena plačila – približno 40x Sprotno usklajevanje IOP, razni dodatni obrazci po navodilih iz Italije. Hvala.
Spoštovani! Podjetje je bilo ustanovnljeno dva dni nazaj. Zanima me računovodski servis za poslovanje s tujino. Blago bom kupovala v Sloveniji in tudi v EU in prodajala naprej v tretje države,....Indijo, Kitajsko, Singapur,...Ameriko. Ker bom v Slovenijo za blago morala plačat 22% davek,....bo pomemben obračun s katerim bom dobila ta davek vrnjen. Zaenkrat pogovori z raznovrstnimi kupci še tečejo ,.....tako da zelo težko ocenim število prejetih in izdanih računov,....glede na trenutne dogovore z morebitnimi kupci pa jih zna biti kar nekaj. Finančnik se mora zelo dobro spoznati na poslovanje s tretjim državami,....se pravi z državami izven europske unije. Hvala.
Pozdravljeni, Sem lastnik normiranega popoldanskega s.p.. V bližnji prihodnosti bi želel zaposliti osebo, s čimer se pojavi potreba po računovodskem servisu. Na mesec izdamo do 30 računov preko VKR in jih vpisujemo v FURS-ovo mini blagajno. Potreboval bi pomoč pri obračunavanju plače in pri zaključnih bilancah. Prosil bi vas za ponudbo. Za dodatne informacije sem dosegljiv na ali na tem emailu. Že v naprej se zahvaljujem in vas lepo pozdravljam.
Pozdravljeni! Prosim za ponudbo in vzorec pogodbe. Obseg poslovanja: - Št. mesečno izdanih računov 1-2 v SI in EU - Št. mesečno prejetih računov 5-10 is SI in EU - mesečni dav.zavezavec - Št. zaposlenih 0 - Službena potovanja za direktorja, ki ni zaposlen: cca. 2-5 na mesec - Osnovna sredstva in DI cca. 10 Servis bi potrebovali čim prej! Lep dan
Poslovanje je večji del sezonsko - od aprila do novembra, čez zimo veliko manjši obseg poslovanja, turistično - gostinska dejavnost, računi se izdajajo iz programa PROTEL na recepciji in se knjižijo zbirno. Zaželjena uporaba programa, ki omogoča povezavo s PROTELOM. Zaželjeno računovodstvo, ki pozna sestaviti tudi analize poslovanja, davčno svetovanje, ... Podjetje bomo ustanovili konec leta. Hvala.
Spoštovani. S koncem letošnjega / začetkom naslednjega leta bom vpisan v AJPES samostojni podjetnik. Ker moram pred vpisom že navesti računovodjo vas naprošam za okvirno ponudbo za storitve. Računov (prejetih in izdanih) v začetnem obdobju bi bilo zelo malo; prvih 6 mesecev ne vem če 10 na mesec. Program bi generiral datoteko, po vaših navodilih, ki bi jo vi lahko uvozili, ko bi se obseg računov povečal (za izdane račune). V začetku ne bom zavezanec za DDV. Zaposlenih ne bo; samo prispevki in subvencija po 14/čl. ZPIZ-2. Prosim za ponudbo za vodenje vse potrebne dokumentacije, oddajanje poročil za FURS ter ostala dejanja, ki so potrebna, tako na mesečnem kot tudi na letnem nivoju. Hvala in LP
Največkrat izdam samo en račun na svoj normiran sp, drugače sem polno zaposlen v podjetju. Gre za oddajanje nepremičnin podjetju. Prejetih računov v večini nimam. Od računovodstva pričakujem, da redno prejemam obvestilo o plačilu ddv-ja in ostale letne obveznosti, ki so potrebne. Servis potrebujem z naslednjim mesecem. Lp,