Pozdravljeni. Zanimam se za mojega partnerja, zaposlen je 40 ur na teden in se zanima za popoldanski s.p. Koliko so mesečni stroški? Ali se bolj splača biti normiranec verjetno? Prihodki ne bodo veliki. Opravljal bo delo, kolikor bo imel čas kot dostavljalec pri Woltu. Lp. Anja
Zanimam se za vodenje računovodstva Nekaj časa imam do sedaj nisem imel nobenih izdanih računov, predbvidevam pa največ 1 izdani račun na mesec, saj sem dal moj poslovni prostor v upravljanje zunanjim parterjem Plačujem dajatve za 10 ur tedensko kar je po zakonu najmanj ostalo sem v pokoju. Za ponudbo se vam zahvaljujem Bojan Avsec
Fakture izdajamo z lastno aplikacijo in jih lahko dostavimo v elektronski obliki. Imamo še enega občasnega sodelavca po podjemni pogodbi in enega prek študentskega servisa (bolj pogosto). Ali lahko prosim ponudite (oceno stroškov) za a) zgolj računovodstvo (vse kar normalno vključuje, knjige, davki, bilance, poročila, plače... - prosim navedite, če česa s področja vaših kompetenc niste vključili v ponujeno oceno stroškov) in b) vključno z vodenjem drugih zadev, npr. kadrovska področja.
Spostovani iscemo racunovodski servis za nase poslovanje imamo kmetijo z dopolnilno dejavnostjo, vecinoma nastanitve ter lesna predelava. na kmetiji delamo druzinski clani, preko poletja pa kdaj dobimo pomoc 1 do maksimalno 2 oseb za mesec dni. izdanih racnov je letno ca , prejetih faktur . trenutno smo 3 mesecni davcni zavezanec, postanemo mesecni nekje julija, zaradi izdajanja racunov v tujino. fizicno poslujemo samo pol leta, racuni pa prihajajo oz se izdajajo skozi celo leto. iscemo kavalitentni in cenovno sprejemljiv servis, izkljucno z zanesljivo referentko z dolgoletnimi izkusnjami. prosim za vaso ponudbo, kjer bi rad imel mesecni pavsal brez nepricakovanih stroskov ki so se naknadno nasli im mi zanje nihce ni nic povedal. Hvala in lep pozdrav,
Vodenje računovodstva je vezano na projekt, ki ga načrtujemo od septembra do decembra (predvidena vrednost okoli . evrov za 16 mesečni projekt). Na projektu bo predvidoma sodelovalo okoli 8 oseb, ki se jim bodo izplačevali honorarji (študentsko delo, avtorske in podjemne pogodbe) in obračunavali potni stroški. Poleg tega bo prihajalo še do materialnih stroškov (najemi, nakupi opreme, prehrana ...). Možnost dolgoročnega sodelovanja (ob pogoju, da se cena storitve prilagodi količini poslovanja).
Imam d.o.o. in s.p., potrebujem obe ponudbi. pri s.p. nimam prejetih računov, samo 36 izdanih letno.
Pozdravljeni,uporaba programa e racuni,dokumentacija se ureja na sedezu podetja! 1x mesecno oziroma po dogovoru!
Pozdravljeni, moja situacija je sledeča. Imam s.p., normirani, sem zavezanec za DDV. Začel sem graditi hišo (na privat parceli), ki bo vključevala tako privat bivalne kot poslovne prostore za moj s.p. Kakor vem, lahko uveljavljam delni odbitek DDV od obračunanih storitev in materiala v deležu X%, kjer je X% del hiše namenjen poslovnim prostorom. Zanima me pa oz. bi potreboval svetovanje, kako to knjižiti, ter še posvet, ali je morda smiselno preiti na dejanske prihodke/odhodke, glede na to, da bodo stroški z gradnjo verjetno v naslednjih letih presegali prihodke. Prosim za ponudbo za svetovanje. Knjige prejetih in izdanih računov sicer vodim sam, tako da bi zares rabil le navodila, kako vse skupaj knjižiti. Hvala in lep pozdrav, Gašper
vodenje računovodstva, plačilne liste+obračuni, poročanje Ajpes(izvoz excel), pregled saldakontov, opcija avtom.uvoza računov v sistem