Stanovanje se nahaja na naslovi Viška 49d, v prvem nadstropju bloka izgrajena leta . Material nosilne konstrukcije je beton, železobeton. Standardna izvedba. Strešna kritina: opečna kritina. Fasada je bila obnovljena leta . Okna so bila obnovljena leta . Instalacije so bile obnovljene leta . Površine prostorov: bivalni prostor 65 m2, kletni prostori 9 m2, odprta terasa/balkon/loža 8 m2. Stanovanje je trenutno zavarovano pri Generali. Prilagam obstoječo polico in iščem ugodnejšo ponudbo, saj želijo letos precej podražiti premijo. Pri izračunu niso upoštevali že izvedenih protipoplavnih ukrepov na Gradaščici. Opcija je tudi zavarovanje stanovanja brez kleti.
Delni kasko; požarna nevarnost, naravne nesreče, divjad, steklo, zunanja svetlobna telesa, kraja. Če imajo druge zavarovalnice drugačen paket oz . ugodnosti, če se vzame drugačne kombinacije delnega kaska se lahko tudi spremeni. Razmišljam tudi o kombinaciji parkirišče CENA ????. Za dodatna vprašanja ali nejasnosti sem vam na voljo. Pošiljam v prilogi staro zavarovalno polico. HVALA LP
Pozdravljeni Sem lastnik večjega družinskega podjetja. Med tveganji poslovanja smo zaznali veliko odvisnost v primeru da se mi kaj zgodi. Zato se zanimam za življensko zavarovanje. Zavarovanje bi moralo biti ne samo življensko ampak tudi za primer da sem ne operativen, recimo v komi, ali podobno. Doba bi bila 5 ali pa 7 let. Zavarovanje v višini 3 mio €. Ali je možno da podjetje plačuje zavarovanje v primeru nezgode pa je prejemnik sredstev družina. To so osnovni podatki glede na višino zavarovanja mi je jasno da so potrebni zdravniški pregled. Lep pozdrav
Pozdravljeni, podatki v samem obrazcu niso pravilni, so zgolj zato da zadostijo potrebi po obrazcu. Je pa dejstvo, da iščem računovodski servis oz računovodske storitve za SP v nastajanju. Zelo pomembno je, da ima računovodski servis dobro znanje s področja spletnega marketinga, delnega prometa s kriptovalutami, ipd. S svojim poslovanjem želim zadostiti apetitom FURSA, narediti stvari pravilno - kar pa ni tako enostavno, saj je očitno na tem delu precej "sivine"... Resnično potrebujem dobrega svetovalca in seveda takoj v nadaljevanju odpiranje SP, d.o.o ali za kar se pač odločimo, da je najbolj smotrna oblika za samo poslovanje. V naprej hvala za vaš interes in povabilo k sodelovanju.
Druga dela in naloge: 1. vodenje glavne knjige in dnevnika, 2. knjiženje prejetih računov ( na letni ravni) in knjiženje izdanih računov ( na letni ravni) ter izstavitev računov in zahtevkov ( Občina, Ministrstvo- 70 na letni ravni), 3. obračun avtorskih in podjemnih pogodb (največ 20 na leto), 4. vodenje evidenčnih knjižb za potrebe poročanja ministrstvu na podlagi denarnega toka, 5. izstavitev in obračun potnih nalogov (20 do 30 letno), 6. vodenje analitične evidence obveznosti do dobaviteljev in kupcev, 7. pregled in usklajevanje obveznosti in terjatev, 8. vodenje analitične evidence opredmetenih osnovnih sredstev in neopredmetenih dolgoročnih sredstev z obračunom amortizacije, 9. izračuni plač z vsemi potrebnimi obrazci, poročanja FURS, poročanje AJPES (za 4 osebe), 10. knjiženje bančnih izpiskov ( kom na letni ravni), 11. ločeno knjigovodsko evidentiranje projekta Interreg: »Vzpostavitev čezmejne mreže podjetij in skupen razvoj kompetenc za obvladovanje transformacije proizvodnih podjetij v krožno gospodarstvo«. Številka projekta SIAT- na samostojnem stroškovnem mestu, 12. ločeno evidentiranje porabe sredstev občine, 13. ločeno evidentiranje porabe sredstev MVI, 14. trimesečno poročanje o uspešnosti poslovanja, 15. obračun davka na dodano vrednost, 16. letni obračuni za potrebe odmere dohodnine in za potrebe ZPIZ, 17. izdelava letnih računovodskih izkazov v skladu z veljavno zakonodajo, ob upoštevanju Zakona o računovodstvu, podzakonskih predpisov, Slovenskih računovodskih standardov in načel, splošnih računovodskih predpostavk ter računovodskih politik, ki jih definira naročnik glede na vire in namene financiranja, 18. izdelava obračuna davka od dohodka pravnih oseb v skladu z davčno zakonodajo, 19. letni izpisi obveznega knjigovodskega arhiva; izdelava finančnega načrta zavoda po virih financiranja- ločeno za potrebe občine in ločeno za ministrstvo- vse tabele in opisni del; svetovanje vodstvu skozi vse leto in sodelovanje na sestankih.
Pozdravljeni, želim primerljivo ponudbo glede na ponudbo zav.police iz priponke.Vedeti je potrebno,da imam (zaradi kredita) vinkulacijo in s tem požarno zav. pri Triglavu.Zavarovanje bi se poravnalo z 10-12 mes. obroki.Ker nisem stalno dosegljiv,vas prosim za pisno obliko komunikacije.lp Kezić
Potne naloge sproti beležim v obrazcu, ki ga imam na mreži, za katerega bi delila dostop. Za prispevke in dohodnino imam urejen e-račun. Imam nekaj malega opreme za amortizacijo (programska oprema, v kratkem tudi nov računalnik). Lepo prosim za ponudbo za mesečno računovodstvo + letno bilanco naslednje leto. Hvala in lep pozdrav
Imamo zasebni zavod ki se ukvarja s konjeništvom. Zavod je bil ustanovljen obratovati bo pa začel z mesecem Junijem. Računi ki bodo izdani so za članarino. Račune ki jih prejemamo so za hrano in opremo za konje ter trenerja. Polne plače si noben ne bo izplačeval saj zavod vodim ustanoviteljica. Želela bi pa si doplačati do polnega delovnega časa. Rabim računovodjo ki mi bo vodila vse potrebne knjige in podatke v skladu z zakonodajo ter mi pomagala pri vprašanjih glede financ, računov itd.
Smo mikro podjetje z eno zaposleno osebo. Ukvarjamo se s storitveno dejavnostjo, blaga ne prodajamo. Potrebujemo stroške računovodstva (oddaja DDV obrazcev, priprava obračunov ene plače na mesec, oddaja letnih poročil). Zanimajo nas računovodski servisi ali računovodje, ki so od Trzina oddaljeni največ 20 km.