MATEJ MLAKAR S.P. POSLOVNO SVETOVANJE

Zagorje ob Savi
Računovodski servisi
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/2
10+
Let na tržišču

Drugi izvajalci v bližini Zagorja ob Savi

Druge storitve v Zagorju ob Savi in okolici

Nedavna povpraševanja

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Društvo
  • Št. mesečno izdanih računov: 22
  • Št. mesečno prejetih računov: 6
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Do zdaj smo računovodstvo vodili sami prostovoljno. Zaradi povečanja obsega dela iščemo zunanjao pomoč. Žellja dvostavno knjigovodstvo. Djeavnosti društva: organicija raznih delavnic, izdaja računovov na posameznega udeleženca. V upoštev bodo prišle tudi avtorske pogodbe z zunanjimi udeleženci... Hvala, lp

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 50
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

V začetku cca. 50 izdanih računov, kasneje več. Prejetih manj, do 10. Spletna prodaja drobnega materiala in drugih izdelkov. - večji del zaloge (potrošni drobni material) se vodi zaloga v vrednosti pod eno postavko, ostali izdelki, ki ne sodijo zraven, pa se vodijo normalno vsak zase. cca. 70% naročil izvira iz tujine - 50% od teh iz EU, ostalo drugi svet. V spletni trgovini bo integrirano tudi plačevanje s kreditnimi karticami preko zunanjega ponudnika, tako da bo verjetno enkratno nakazilo mesečno, edino če se odločim za kakšnega drugega ponudnika plačevanja s karticami. Ostali dohodki (sploh tujina) prihajajo na Paypal račun, iz katerega 1x mesečno naredim nakazilo na TRR. Uporabljal bi rad program V grobem je to to, ostale podrobnosti pa po prejeti ponudbi. Postopek za ustanovitev podjetja je že (v začetku februarja bo ustanovljeno).

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 200
  • Št. mesečno prejetih računov: 50
  • Št. zaposlenih: 6
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Sočasno z menjavo računovodskega servisa želimo izvesti prehod na nov računovodski program, ki bi nam omogočal izdajanje računov, povezavo z E-banko, vodenje skladiščnega poslovanja ter ažurni vpogled v knjižbe. Po možnosti naj bi bilo omogočeno pošiljanje dokumentov v računovodski servis preko spleta, s tem da prejetih dokumentov (razen skladiščnega poslovanja) ne bi želeli sami vnašati v program.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Društvo
  • Št. mesečno izdanih računov: 3-5
  • Št. mesečno prejetih računov: 5
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Do sedaj sem se s tem ukvarjal sam, sedaj bi rabil profesionalno. Pričakujemo celotno računovodsko storitev in upravljanje s TRR (plačevanje računov, dvig gotovine itd) izdelava letnih poročil, občasnih analiz poslovanja, Skratka vse v zvezi z "varnim" poslovanjem. Društvo nima lastnih osnovnih sredstev. Telovadba se vrši v telovadnici Osnovne šole Tabor I, Maribor. Letnega prihodka ima cca od 6.,00 do 8.,00 EUR. Toliko pa tudi odhodkov. Del sredstev pridobiva z dotacijo MO Maribor in od odstopljene dohodnine.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 25
  • Št. mesečno prejetih računov: 65
  • Št. zaposlenih: 3
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni Smo podjetje , ki letos praznuje 20 let . Poslujemo izključno na tujih trgih . V zadnjem obdobju se je tudi na tem področju mnogo spremenilo , zato bi želeli tudi mi poslovanje posodobiti. Želeli bi sodoben , fleksibilen računovodski servis za naše podjetje. Letna realizacija poslovanja okoli 2,0 mio euro. Za vse nadaljne informacije smo na razpolago Pozdrav Drago Arhar

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 10
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni; imam d.o.o., sam sem zaposlen v svojem podjetju. Potrebujem računovodski servis, ki bi mi nudil celostno storitev vključujoč bilanco, pripravo plače, elektronska poročila na Ajpes, FURS, DURS. kar je tudi razlog da iščem novo računovodstvo. firmo imam sicer registrirano v Kranju, ampak živim v Ljubljani. prosim za ponudbe na email:

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 50-55
  • Št. mesečno prejetih računov: 30
  • Št. zaposlenih: 5
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Zaželjen program Minimax od podjetja Saop, ker izdajam račune sama v tem programu in so istočasno že poknjiženi v glavni knjigi in evidenci DDV tako, da tu ni dodatnega dela. Ostanejo še prejete fakture, obračun plač, obračun ddv, knjiženje banke-izpiski (plačila vršim sama), trošarina za gorivo-delam sama. Dejavnost: prevozno podjetje. Hvala, lp

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 100
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni Vidim, da nimate v sistemu Koroške. Vseeno preverjam. Trenutno imam neaktivno podjetje, ki sem ga podedoval. Sem pa ravno v dogovorih, da bomo z koncem marca ali začetkom aprila začeli z storitveno dejavnostjo(No+Vello) v Slovenj Gradcu. Kjer bomo imeli eno zaposleno. Predvidevam, da se bo izdalo kakšnih - računov na mesec strankam, ki bodo koristile naše storitve. Imeli bomo nekaj malega zalog z kremami in zopet predvidevam nekje 10 prejetih računov in eno plačo. LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 30
  • Št. mesečno prejetih računov: 30
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni! Prosim za ponudbo za vodenje računovodstva za manjši gostinski lokal v ljubljani. Lokal je v najemu preko s.p-ja, torej ena samozaposlena oseba in 3-5 študentov. Najemnina + vodenje osnovnih sredstev. Na blagajni imamo nameščen mikrogramov sistem. Obstaja možnost da bi nam v sistem vnašali tudi zalogo in kakšno doplačilo je za to potrebno? Hvala, lp

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Drugo
  • Št. mesečno izdanih računov: 17
  • Št. mesečno prejetih računov: 5-6
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Smo na novo ustanovljena pravna oseba SKUPNOST ETAŽNIH LASTNIKOV na Gorenjskem ( Tržič ) in iščemo primeren računovodski servis za vodenje vse potrebne dokumentacije za zadostitev predpisom . Potrebujemo izstavljanje in plačevanje mesečnih računov ( tekoče poslovanje ) etažnim lastnikom ( strank ) za elektriko v skupnih prostorih ( 12x letno ), za elektriko v skupni kurilnici (12x letno ), plačilo dobavljenega kurilnega olja ( 2 do 3x letno ), plačilo dimnikarskih soritev ( 2 do 3 x letno ) , plačilo upravljalca kotlovnice ( 8 x letno ), vodenje rezervnega sklada oz.vsega ostalega v skladu z zakonodajo. V primeru potrebe po dodatnih pojasnilih me lahko kontaktirate na GSM . lp Marjan