Spoštovani, smo podjetje d.o.o. in se ukvarjamo z trgovinsko dejavnostjo. Zaradi reorganizacije v podjetju, za svoje potrebe, iščemo računovodski servis v Cerknici, oziroma v njeni okolici. V nadaljevanju pošiljam opis del, za katere bi potrebovali vaše storitve: - kontiranje in knjiženje dokumentov - mesečno jih imamo od cca. 35 do 50 (bančni izpiski, prejete fakture, izdane fakture) - vpis računov v davčne evidence - 3 mesečni obračun DDV - 2 obračuna za plače - zaključni račun Inventurni popis in popis zalog delamo sami (od nas se dobi podatke o zalogi in nabavni vrednosti prodajnega blaga). Ponudbo prosim pošljite na v najkrajšem možnem času. Vnaprej hvala in lep dan. Mit freundlichen Grüßen / Best regards Darja Petrič
Pričakujemo računovodska znanja za nevladni sektor. Lp
Pomoč pri dokazovanju lastništva. Moja starša sta lastnika stanovanja, jaz pa ga oddajam preko Airbnb .Podjetje imam registrirano preko Ajpesa. Na tem naslovu ne živim. Katero pogodbo bi mi svetovali in kakšne so obveznost oz. davki prepisa. (podnajemne, najemne, darilne) Hvala za vaš odgovor in Vas pozdravljam.
Zdravo, Prosila bi za pavšalno mesečno ceno storitev računovodstva. Izdane račune delamo sami. Vse ostalo računovodstvo. Hvala
Pozdravljeni, iz okolice Lendave. Hvala, lp.
Pozdravljeni. Prosim za ponudbe na email, saj sem v ordinacijskem času na telefon nedosegljiva. 1. zbiranje, arhiviranje in knjiženje izdanih in prejetih dokumentov (cca 35 izdanih računov na mesec (30 plačilo na TRR in 5 z gotovino) 2. vodenje, knjiženje zaloge 3. kontrola pravilnosti vodenja zakonsko predpisanih obveznih temeljnih poslovnih knjig (dnevnik in glavna knjiga) 4. obračun DDV-O in vsi pripadajoči dokumenti v zvezi z obračunom davka na dodano vrednost 5. mesečni izpisek do 4 strani) 6. obračun prispevkov in knjiženje potnih nalogov 7. vmesno izdelavo poročil o uspehu poslovanja (najmanj enkrat med letom 8. izdelava enoletnih izkazov uspeha in stanja za potrebe AJPES in FURS 9. vodenje terjatev in svetovanje pri izterjavi dolžnikov 10. komuniciranje s strankami, zaradi različnih razlogov (usklajevanje stanj, izguba dokumentacije, kompenzacije,...) 11. svetovanje glede poslovanja 12. evidenca osnovnih sredstev z obračunom amortizacije Hvala, lp
Poročilo o opravljenih dogovorjenih postopkih v skladu z 59. členom ZZRZI-NPB7 ( mala revizija )
Pozdravljeni, s.p. bom odprl v roku 14 dni, dejavnost - avtoprevozništvo LP
Pozdravljeni, smo podjetje, ki se ukvarja z mednarodnim prevozom. Uporabljamo program Minimax. Potrebovala bi racunovodstvo, ki mi pomaga, da imam vse urejono po zakonu. Od plac do prejetih racunov do aktov.
Pozdravljeno, iščem računovodski servis. Sama dostavim dokumentacijo za knjiženje. Zanima me le Novo mesto ali online. Prosim za ponudbo na mail. Hvala, lp