Upravljamo večstanovanjske stavbe zaradi česar uporabljamo posebno programsko opremo. Z posodobitvijo bomo prešli tudi na računovodski program, ki je povezan z programom za upravljanje, zaradi česar iščemo računovodski servis, ki je pripravljen na daljavo/na naslovu podjetja narediti potrebne končne obračune (vsake 3 mesece DDV, letne bilance,poročila,...). Vnos prejetih in izdanih računov ter knjiženje bančnih izpiskov se bo izvajal interno, saj bo računovodski program povezan z programom za upravljanje. Torej pod črto - iščemo računovodski servis, ki bo pomagal pri prehodu na nov računovodski program (program tretjega izvajalca), izdeloval potrebna poročila (FURS) znotraj programa, ter letna poročila (IPI,...)
Pozdravljeni. Sem v fazi odpiranja novega podjetja, kjer bom potreboval tudi računovodski servis. Moje poslovanje se bo nanašalo predvsem na poslovanje s tujino (v začetku Hrvaška). Do sedaj sem delal večinoma preko očetovega podjetja (http://www.bizi.si/TOMAZ-GLIVAR-S-P/) sedaj pa grem na svoje. Prav tako bi tudi za očetovo podjetje želeli nov servis. Posel imamo utečen, stranke tudi. pomembno mi je predvsem da delam z računovodskim servisom, ki ima tudi davčno svetovanje in nudi tudi ostalo svetovanje in ne samo knjiženje. Prosim, da mi pošljete vašo predstavitev (referenence, kaj nudite) ter nek osnoven cenik. NAJPOMEMBNEJŠE: Želim računovodski servis ki je čim bolj dostopen in da hitro informacije ki jih potrebujem! S spoštovanjem. Tel:/-
Od računovodskega servisa poleg običajnih storitev pričakujemo mesečna poročila finančnega stanja, poznavanje zakonodaje, ki določa plače in regrese v sektorju predšolske vzgoje, davčno svetovanje v obsegu treh ur mesečno in prevzem dokumentov na sedežu družbe. Trenutno sami vodimo računovodstvo. Servis bi potrebovali z januarjem. Hvala in LP
Ustanavljamo sebni neprofitni vod (nevladna organicija) in iščemo cenovno najbolj ugodnega ponudnika vodenje vodskih računov. Pogoj je, da se spozna na vodenje sebnih vodov. Za enkrat bomo verjetno potrebovali najbolj osnovno storitev, saj nimamo še partnerjev ali uporabnikov. Preko pogodbe bomo imeli posleno 1 osebo - podjemna pogodba. Hvala lepa ponudbe.
Naša glavna dejavnost je prodaja strojev za obdelavo lesa. Dobavitelje imamo v EU, kupce pa na domačem in hrvaškem trgu. V številu mesečnih prejetih računov so zajeti tudi računi iz EU cca 35 na mesec. Mesečno računovodstvo, mesečni zavezanec za DDV, obračun plač, poročila,.. Rač. servis bi potrebovali že zdaj! Hvala in LP
Prosimo za podubo ki bo vsebovala: • knjiženje dokumentov v temeljne poslovne knjige in računovodski kontroling glavne knjige- do 7 ur • obračun plače za 5 (pet) zaposlenih delavcev (mesečni obračun vključno s pripravo in oddajo obrazcev na DURS in AJPES); • 1x letno obračun regresa za 5 (pet) zaposlenih (1x letno vključuje tudi pripravo in oddajo obrazcev preko portala eDavki, AJPES ter priprava elektronskih plačilnih nalogov) • 1x letno obračun najemnine fizični osebi (obračun najemnine vključno s pripravo in oddajo davčnih obrazcev preko sistema e-davkov) • 1x letno poročilo DURS o prejemkih fizičnih oseb za napoved dohodnine za pet oseb • 1x letno poročilo ZPIZ o delovni dobi in plačanih prispevki zaposlenih za pet oseb • računovodski izkazi s pojasnili(AJPES) • davčni obračun (FURS) • analitično evidentiranje stroškov in prihodkov • vodenje registra osnovnih sredstev in obračun amortizacije osnovnih sredstev • spremljanje terjatev in obveznosti • podpora in pomoč pri poslovanju za nas posebej do 6 ur (telefonsko in mail) Hvala in LP
Sem v odpiranju (naslednji teden) tako nevem kako se prijaviti ali kot zavezanec ali ne. Letno bo firma poslovala nekje do 35. EUR. Gre za poslovanje oziroma zastopništvo ene hrvaške firme, kot potnik. Se pravi, da gre za moje svetovanje ostalo se dogaja direktno med firmo, ki jo zastopam in poslovnimi subjekti s katerimi ima pogodbo. Ali moram prijaviti normirane stroške ali normalno? Ker je moje delo kot potnik, ali lahko imam en potni nalog na mesec za celo slovenijo? Hvala in LP
Trenutno sem poslena v drugem podjetju do konca marca. Do zdaj nisem imela rač. servisa. Inštitut je bil ustanovljen z namenom realicije nove poslovne ideje postavitev znanstvenega parka. Do sedaj ni bilo skoraj nič računov in nič poslenih. V prihodnje se v četku ne predvideva povišanje računov. Po marcu pa si bom morala izplačevati plačo oz. prispevke, saj v tej fazi ne bo dovolj finančnih prilivov izplačevanje plače. Prav tako pa na četku želim nameniti denar na vodu izpeljavo poslovne ideje. Hvala in LP
Do sedaj imeli lastno računovodstvo, uporabljali SAOP programsko opremo, imamo za desetletja arhivskih podatkov. želimo ohraniti baze podatkov in jih še naprej imeti pri sebi, ker sami izdelujemo razne poslovne analize. Ohranili bi vnose prejetih in izdanih računov, od vas pričakujemo obračun plač, DDV (mesečni zavezanec), do 6 bilanc letno (za Banke pri pridobivanju bančnih garancij), obračune avtorskih, podjemnih pogodb (le nekaj na leto). Ocenjujemo, da bi bilo optimalno, če bi vaš računovodja prišel 2-krat mesečno k nam in pri nas opravil svoje delo (predvsem glede plač in obračuna ddv). Hvala in LP
je javna inštitucija to pričakujemo poznavanje delovanja javne uprave. Ponudbena cena naj vključuje tudi sestavo računovodskih izkazov. ima v enem letu tudi cca. 10 sej strokovnega sveta (9 članov), ki so opravičeni do sejnin. Za več informacij smo dosegljivi na zgoraj navedeni telefonski številki. Servis bi potrebovali od marca naprej. Hvala in LP