RASS SABINA FEKONJA s.p.

Murska Sobota
Računovodski servisi
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/2
5+
Let na tržišču

Drugi izvajalci v bližini Murske Sobote

Druge storitve v Murski Soboti in okolici

Nedavna povpraševanja

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 30
  • Št. mesečno prejetih računov: 60
  • Št. zaposlenih: 7
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Računovodstvo vodimo s pomočjo programa Pantheon (server je na naši lokaciji). Vnos prejetih in izdanih računov bi opravljali sami. Prav tako knjiženje bančnih izpiskov. Od vasi bi potrebovali: • Obračun DDV (1 x mesečno) • Obračun plač, obračun prokure (1x), obračun najemnine (1x) • Bilanca Želimo nekoga, ki se dobro spozna na program Pantheon. Lep pozdrav

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 2
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pricakovali bi: - Pri sami zamenjavi racunovodstva bi pricakovali popolni pregled stanja - Zelo pomembna nam je tudi svetovalna funkcija racunovodstva - Podjetje vlaga presezek denarja v vrednostne papirje. Tako pricakujemo tudi racunovodske izkusnje iz tega podrocja. To je tudi razlog da moramo menjati racunovodstvo. Zal nase trenutno racunovodstvo ni dovolj kompetentno na tem podrocju. Samo stevilo transakcij na mesecni ravni je zelo nizko oz. nic. Hvala.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 40
  • Št. mesečno prejetih računov: 30
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Ponudba naj vključuje naslednje: Število izdanih računov mesečno: 30-40. Vsi računi se izdajajo v programu miniMAX. Število prejetih računov mesečno: 20-30. Za prejete račune bi osnovne podatke za izvedbo plačil sami vnašali v miniMAX (datum, dobavitelj, znesek za plačilo,…). Knjiženje pa bi v miniMAXU izvedel računovodski servis. Število zaposlenih: 1. Ponudba naj vključuje obračun plače, refundacij, regresa, 13. plače,… in vsa s plačo povezana poročanja (REK FURS, 1-ZAP AJPES, M4 ZPIZ). Vodenje glavne knjige in dnevnika knjiženja. Vodenje knjig DDV z obračunom DDV, oddajo na FURS ter poročilo o dobavah v EU. Vodenje registra osnovnih sredstev, obračun amortizacije. Vodenje odprtih postavk. Davčni obračun. 1 medletni poslovni izid in plan na letni ravni. Izdelava in oddaja zakonsko predpisanih letnih poročil na FURS in AJPES. Svetovanje, povezano s poslovanjem. Blagajniško poslovanje ni predvideno. Lep pozdrav, Dejan Šemrov

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 305
  • Št. mesečno prejetih računov: 613
  • Št. zaposlenih: 23
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni, potrebovali bi ponudbo računovodskega servisa, ki obvlada program SAP! Del prejetih računov se knjiži "avtomatsko" (tercompany) sicer cca /mesečno. Prav tako ni potrebno knjižiti izdanih računov, ker se le ti avtomatsko poknjižijo, glede na nastavitve v programu. Hvala za ponudbo lep pozdrav d.o.o. Tajana Goleš

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 40
  • Št. mesečno prejetih računov: 160
  • Št. zaposlenih: 20
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni! Portebujemo računovodski servis. Imamo tudi nekaj vprašanj, katera so nam zelo potrebna. Kakšna je razpoložljivost odgovorne osebe (časovno)? Ali imate poslovalnice tudi v državah bivše Jugoslavije? Ali imate izkušnje/delate tudi konsolidirane izkaze? Vaše reference? Lep pozdrav

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 30
  • Št. mesečno prejetih računov: 50
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni! Gre za lokal. V baru so občasno podjemne pogodbe ter študentsko delo. Pričakujemo enkrat mesečno, da dostavimo račune in da so v roku 14 dni poknjiženi. Ni transkacijskega računa ločenega od fizične osebe. Gotovinska plačila - ni odprtih postav. Želimo tudi pomoč pri prijavi eventuelnih podjemnih pogodb - obrazec M12. Servis bi rabili v roku 1 meseca. Hvala za ponudbo. Lep pozdrav.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 5
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni! Radi bi TAKOJ zamenjali računovodski servis, saj s sedanjim nismo zadovoljni. Računovodski servis naj bo Lociran v Ljubljani ali bližnji okolici Ljubljane, saj večina našega dela poteka v prestolnici. Ukvarjamo se s TV produkcijo, organizacijo dogodkov in marketingom. Predvsem si želimo, da bi nam kdo znal svetovati in pomagal iskati najboljše računovodske rešitve za naše podjetje in mu ne bi bilo odveč niti kakšno vprašanje z naše strani. Že vnaprej hvala za ponudbo. S spoštovanjem, d.o.o.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 761
  • Št. mesečno prejetih računov: 346
  • Št. zaposlenih: 180
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Gre se za 4 družbe (d.o.o.) v skupini / skupno vodstvo. V prilogi pošiljamo detaljne podatke za vsako družbo posebej. Glede na to, da potrebujemo račun (strošek) za vsako družbo posebej, prosimo, da je tudi ponudba razdeljena na ta način, pri čemer pa se naj upošteva tudi velikost celotne skupine. Lep pozdrav

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 3
  • Št. mesečno prejetih računov: 5
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Smo novoustanovljena družba, in bomo poslovali v Črnomlju preko franšizne pogodbe z večjo firmo iz Ljubljane. Podjetje je registrirano v Trbovljah, poslovali bomo v Črnomlju. Zaposlila se bosta dva mlada delavca do 30 let in oddala se bo vloga za zavezanca za DDV. Mesečni zavezanec za DDV. Računovodski servis bi rabili z julijem. Hvala in LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 30
  • Št. mesečno prejetih računov: 138
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pričakovanja: :•vodenje knjigovodstva za podjetje: knjiženje dnevnih iztržkov, prejetih računov, bančnih izpiskov - cca dokumentov na mesec •knjiženje potnih nalogov (mesečni zbir stroškov na zaposlenega)- 24 dokumentov •obračun plač za 2 zaposlena •vodenje knjige osnovnih sredstev •vodenje blagajne v glavni knjigi •knjiženje plačil s POS om in obračun provizij •obveščanje o računovodsko-davčnih novostih pomembnih za vašo dejavnost •osnovno davčno svetovanje, davčno optimiranje •priprava, izdelava in oddaja letnih poročil z pojasnili in davčnega obračuna 1x letno Lep pozdrav