Potrebujemo vodenje računovodstva za 3 povezana mikro podjetja. Dva delujeta, eno v mirovanju oz. ne prejema niti ne izdaja računov. Eno podjetje je zavezanec za DDV, drugo ne. Zavezanec za DDV je tudi podjetje, ki je v mirovanju. Prosim za ponudbo za vsa 3 podjetja! Dejavnost: gostinstvo. Hvala, lp
Vsi računi so že vnešeni in parametrirani ter skenirani v naš ERP - Metakocka. Pripravljeni so za izvoz v računovodski program za knjiženje na ustrezne konte (podano že ob izvozu, potrebno vnesti samo enkrat z naše strani). Podprti programi s katerimi deluje uvoz: Birokrat, Vasco SAOP (minimax), Pantheon, Opal, Hermes Pokniženje po kontih. Hvala, lp
Še nekaj podatkov: - firma posluje z oddajanjem nepremičnine ter z občasnimi projekti - ddv se obračunava tromesečno - letne bilance, poročanje za ddv, ddpo, itd, mora biti vse zajeto v ceni - računovodstvo se plačuje na tri mesece - trenutno sicer ni zaposlen nihče, vseeno pa nas zanima tudi pribitek na ceno za enega in za dva zaposlena Hvala in lep dan, Marko
Pozdravljeni, Sem normiranec in sem v zadnjih 12 mesecih že presegel 50.€ dohodkov. Večina poslujem s tujino (95% ZDA in ostale države), kjer imam spletno trgovino. Nekaj tudi v Sloveniji, kjer izdam le nekaj računov na leto saj se ukvarjam tudi s programiranjem in marketingom. Naslednje leto bo teh računov več, saj imam namen delati več stvari v Sloveniji. Do sedaj sem vse urejal sam, vendar sedaj bom postal DDV zavezanec oziroma bi že moral, vendar nisem vedel, da se gleda obračun zadnjih 12 mesecev ampak sem mislil, da se gleda koledarsko leto, tako da moram narediti obračun in vse vnesti v edavke, kar pa še nikoli nisem delal, tak da bom za to mnenje vprašal vas. Izdam med - računov na mesec ampak sem normiranec. Normiranec bom ostal, tako, da v prihodnje nimate dela z vnašanjem računov ali česa podobnega. Prosim za ponudbo ter mesečni pavšal. Obvezen je sestanek v živo, saj imam dohodke iz večih strani in moram vse razložiti. Nujno. Hvala in lep pozdrav.
Pozdravljeni, rada bi zamenjala računovodski servis. Sem s.p., nisem normiranka. Poslujemo preko bančnih nakazil in paypala. S februarjem odhajam na porodniški dopust. Želela bi servis, ki mi pomaga tudi pri zadevah, kot so vzdrževani član (kdo je bolje, da ga ima) in dodatki, kot pomoč, nasvet. Če potrebujete še kaj drugega, mi javite preko maila (če je mogoče, drugače pokličite). Hvala lepa,
Računovodstvo vodimo sami: izdani računi, prejeti računi, kompenzacije, ddv, knjiženje plač, obračun potnih nalogov,..... servis potrebujemo, da nam: 1. obračuna prejemke za zaposlene: plače, regres, .... in pripravi ustrezne obrazce za ajpes in edavke 2. obračun proizvodnje (temeljnica) 3. amortizacijo osnovnih sredstev 4. bilance konec leta 5. občasno svetovanje po potrebi (glede na čas svetovanja) 6. obračun nabave blaga 1x mesečna temeljnica Poslujemo s programi Saop icenter. Hvala in lep pozdrav
Potrebujemo računovodski servis sprotno urejanje raučunovodskih stvari in tudi davčno svetovanje. Smo d.o.o. in se ukvarjamo z električno energijo (http://kaplja.si), sedaj pa se bomo razširili tudi na oddajanje sob. Primarna dejavnost pa ostaja isto. Mesečno izdani in prejeti računi bodo zelo varirali. Za dodatna vprašanja sem vam na voljo. Hvala, LP
Potrebujemo ponudno na podlagi letošnjih podatkov za deset mesecev: - ddv obračun, smo mesečni zavezanci - št. kompenzacij 81 - št. zaposlenih 3 (po začetku investicije jih bo cca 20- prosim, če na to posebej napišete, zaposlitve bodo nekje v drugi polovici leta) - vodenje plačilnega prometa, izpisek vsak dan, - štiri blagajne, kjer so na treh blagajnah izkupički vsak dan, imamo tudi 3 pos – terminale, - vodenje osnovnih sredstev, trenutno imamo v evidenci osnovnih sredstev-oprema, nepremičnine, - vodenje materialnega obračuna zaloge – 4 skladišča - proizvodnja rib - mesečna izdelava rezultatov po stroškovnih mestih in skupno - tri stroškovna mesta.
OBVEZNO mora računovodski servis delati s programom MINIMAX (od SAOP), ker ga uporabljamo v podjetju in bi ga še naprej. Poleg računovodstva tudi obračun plač, osnovno davčno svetovanje in plačevanje računov (oz. priprava plačilne datoteke za uvoz v e-banko). Potne naloge sami naredimo v Minimax in jih samo po knjižite. Poleg ponudbe za mesečno računovodkinje nas zanima tudi strošek priprave letne bilance. Oddaja prejetih računov poteka tako, da vam jih poskenirane pošljemo po e-mailu, torej brezpapirno poslovanje. Hvala, lp
Pozdravljeni, iščem računovodstvo z izkušnjami znanjem na področju mednarodnega poslovanja spletne prodaje. Začenjam namreč spletno prodajo po celem svetu (predvsem fizičnim osebam v ZDA preko kitajskega lca) bi želela svetovanje oz. formacije o vsem na kar moram biti pozorna o vseh obveznostih, ki jih imam. Trenutno imam normirani s.p. vendar se bom mogoče odločila za dejanskega. Sem atipična davčna zavezanka sicer izključno zaradi poslovanja s tujo (predvsem zaradi prejemanja storitev podjetja znotraj EU). Najlepša hvala lep pozdrav,