VALERIJA RIŽNAR S.P.

Ptuj
Računovodski servisi
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/2
20+
Let na tržišču

Drugi izvajalci v bližini Ptuja

Druge storitve na Ptuju in okolici

Nedavna povpraševanja

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 940
  • Št. mesečno prejetih računov: 750
  • Št. zaposlenih: 9
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Računovodstvo vodimo sami: izdani računi, prejeti računi, kompenzacije, ddv, knjiženje plač, obračun potnih nalogov,..... servis potrebujemo, da nam: 1. obračuna prejemke za zaposlene: plače, regres, .... in pripravi ustrezne obrazce za ajpes in edavke 2. obračun proizvodnje (temeljnica) 3. amortizacijo osnovnih sredstev 4. bilance konec leta 5. občasno svetovanje po potrebi (glede na čas svetovanja) 6. obračun nabave blaga 1x mesečna temeljnica Poslujemo s programi Saop icenter. Hvala in lep pozdrav

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 20
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Potrebujemo računovodski servis sprotno urejanje raučunovodskih stvari in tudi davčno svetovanje. Smo d.o.o. in se ukvarjamo z električno energijo (http://kaplja.si), sedaj pa se bomo razširili tudi na oddajanje sob. Primarna dejavnost pa ostaja isto. Mesečno izdani in prejeti računi bodo zelo varirali. Za dodatna vprašanja sem vam na voljo. Hvala, LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 30
  • Št. mesečno prejetih računov: 30
  • Št. zaposlenih: 3
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Potrebujemo ponudno na podlagi letošnjih podatkov za deset mesecev: - ddv obračun, smo mesečni zavezanci - št. kompenzacij 81 - št. zaposlenih 3 (po začetku investicije jih bo cca 20- prosim, če na to posebej napišete, zaposlitve bodo nekje v drugi polovici leta) - vodenje plačilnega prometa, izpisek vsak dan, - štiri blagajne, kjer so na treh blagajnah izkupički vsak dan, imamo tudi 3 pos – terminale, - vodenje osnovnih sredstev, trenutno imamo v evidenci osnovnih sredstev-oprema, nepremičnine, - vodenje materialnega obračuna zaloge – 4 skladišča - proizvodnja rib - mesečna izdelava rezultatov po stroškovnih mestih in skupno - tri stroškovna mesta.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 80
  • Št. mesečno prejetih računov: 40
  • Št. zaposlenih: 7
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

OBVEZNO mora računovodski servis delati s programom MINIMAX (od SAOP), ker ga uporabljamo v podjetju in bi ga še naprej. Poleg računovodstva tudi obračun plač, osnovno davčno svetovanje in plačevanje računov (oz. priprava plačilne datoteke za uvoz v e-banko). Potne naloge sami naredimo v Minimax in jih samo po knjižite. Poleg ponudbe za mesečno računovodkinje nas zanima tudi strošek priprave letne bilance. Oddaja prejetih računov poteka tako, da vam jih poskenirane pošljemo po e-mailu, torej brezpapirno poslovanje. Hvala, lp

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 300
  • Št. mesečno prejetih računov: 1
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni, iščem računovodstvo z izkušnjami znanjem na področju mednarodnega poslovanja spletne prodaje. Začenjam namreč spletno prodajo po celem svetu (predvsem fizičnim osebam v ZDA preko kitajskega lca) bi želela svetovanje oz. formacije o vsem na kar moram biti pozorna o vseh obveznostih, ki jih imam. Trenutno imam normirani s.p. vendar se bom mogoče odločila za dejanskega. Sem atipična davčna zavezanka sicer izključno zaradi poslovanja s tujo (predvsem zaradi prejemanja storitev podjetja znotraj EU). Najlepša hvala lep pozdrav,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 6
  • Št. mesečno prejetih računov: 7
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Zanima nas MESEČNI PAVŠAL za celotno izvedbo knjigovodskih storitev - obračun plače, obračun davkov, amortizacije (imamo zelo malo osnovnih sredstev), 2 pogodbi o delu letno, inventura - vse kar se tiče, vsi obrazci za davčno in SPIZ. Račune izdajamo in plačujemo sami! Delujemo odlično že 20 let, boniteta AAA+ Letni prihodek cca. 30 - 50. €. Protos inženirski biro, d.o.o. 3 mesečni zavezanci za DDV. Hvala, lp

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Popoldanski s.p.
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 1
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Potrebujem računovodski servis za podjetje, ki je registrirano 2 meseca. Podjetje se imenuje , s.p. Trenutno smo registrirani kot popoldanski s.p. ampak z marcem bomo polni s.p., tako da bomo potrebovali računovodski servis. Za dodatna vprašnaja sem vam na voljo! Hvala, LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 15
  • Št. mesečno prejetih računov: 15
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Računovodstvo potrebujem za podjetje d.o.o. ter za kmetijsko dejavnost. Število računov, ki sem jih navedel je skupno za obe osebi. Na podjetju d.o.o. je mesečno približno 14 izdanih računov, ter do 5 prejetih, pri kmetiji pa v povprečju 1 izdan račun na mesec ter 10 prejetih. Hvala in lep pozdrav Matej

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Društvo
  • Št. mesečno izdanih računov: 22
  • Št. mesečno prejetih računov: 6
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Do zdaj smo računovodstvo vodili sami prostovoljno. Zaradi povečanja obsega dela iščemo zunanjao pomoč. Žellja dvostavno knjigovodstvo. Djeavnosti društva: organicija raznih delavnic, izdaja računovov na posameznega udeleženca. V upoštev bodo prišle tudi avtorske pogodbe z zunanjimi udeleženci... Hvala, lp

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 50
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

V začetku cca. 50 izdanih računov, kasneje več. Prejetih manj, do 10. Spletna prodaja drobnega materiala in drugih izdelkov. - večji del zaloge (potrošni drobni material) se vodi zaloga v vrednosti pod eno postavko, ostali izdelki, ki ne sodijo zraven, pa se vodijo normalno vsak zase. cca. 70% naročil izvira iz tujine - 50% od teh iz EU, ostalo drugi svet. V spletni trgovini bo integrirano tudi plačevanje s kreditnimi karticami preko zunanjega ponudnika, tako da bo verjetno enkratno nakazilo mesečno, edino če se odločim za kakšnega drugega ponudnika plačevanja s karticami. Ostali dohodki (sploh tujina) prihajajo na Paypal račun, iz katerega 1x mesečno naredim nakazilo na TRR. Uporabljal bi rad program V grobem je to to, ostale podrobnosti pa po prejeti ponudbi. Postopek za ustanovitev podjetja je že (v začetku februarja bo ustanovljeno).