Sanja Šestak s.p.

Ljubljana
Varstvo pri delu
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/2

Drugi izvajalci v bližini Ljubljane

Druge storitve v Ljubljani in okolici

Nedavna povpraševanja

Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.)

  • Število zaposlenih: 1
  • Katere storitve potrebujete?: Usposabljanje in izpit iz varstva pri delu za zaposlene, Zdravstveni pregled za zaposlene

HACCP

  • Katere storitve potrebujete?: Načrt HACCP, Izobraževanje in izpit HACCP, Laboratorijske analize

Potrebujemo komplet dokumentacijo HACCP Legionelo Izobraževanje za 2zaposleni

Izpiti in usposabljanja (viličar, TGM ipd.)

  • Kateri izpit potrebujete?: Izpit za viličarista

Pozdravljeni, prosim za ponudbo. Lp

HACCP

  • Katere storitve potrebujete?: Načrt HACCP

Potrebujem HACCP načrt za pripravo narezkov.

Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.)

  • Število zaposlenih: 1
  • Katere storitve potrebujete?: Izjava o varnosti z oceno tveganja

Pozdravljeni, prosim za ponudbo. Hvala, lp

Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.)

  • Število zaposlenih: 10
  • Katere storitve potrebujete?: Izjava o varnosti z oceno tveganja, Usposabljanje in izpit iz varstva pri delu za zaposlene, Druge storitve (pregled delovne opreme, meritve delovnega okolja ipd.)

Pozdravljeni, zanimajo me tudi ponudbe za Obdobni pregled delovnih mest ter za izdelavo revizije načrta promocije zdravja. Hvala in lep pozdrav.

Izpiti in usposabljanja (viličar, TGM ipd.)

  • Kateri izpit potrebujete?: Izpit za viličarista

Požarna varnost

  • Katere storitve potrebujete?: Požarni red, Požarni načrt

Pozdravljeni, Do 13.3. moram oddati skupno ponudbo za prenovo poslovnih prostorov (načrtovala se bo arhitektura, v gradbene konstrukcije in strojne inštalacije se ne bo posegalo; na novo se bo uredil načrt elektro inštalacij). Prenova poslovnih prostor zajema cca m2, od tega cca m2 v 1. etaži poslovnega objekta in cca m2 v 2. etaži. Predvideva se 60 delovnih mest, večji del pisarn bo urejen kot open space.  Obstoječa požarna stopnišča, pozicije dvigal ipd ostanejo nespremenjeno. Prosim za ponudbo za Načrt požarne varnosti (PZI, požarni red), oziroma vsebina in sklopi načrtov so navedeni v nadaljevanju, v kolikor bi vas sodelovanje zanimalo (ponudbo naprošam do 12.3.). Zahteve naročnika, ki so vezane na potrebne dokumente za požar: - V okviru izdelave PZI dokumentacije (vključno s popisi, projektantskim predračunom in 3D vizualizacijami) se pričakuje tudi izdelava novega požarnega načrta in požarnega reda; - V delu objekta je že bila narejena nova požarna inštalacija, potreben je preklop novo izdelane PP instalacije s PP javljalci na novo centralo. 5.7 ZAHTEVE GLEDE POŽARNEGA VAROVANJA (VAROVANJE ZDRAVJA IN EKOLOGIJE) Ob prenovi se požarna varnost objekta ne sme zmanjšati. V kolikor se tekom del predvideva spremembe, ki bi lahko vplivale na požarno varnost (spremenjene evakuacijske poti, odstranitev ali vgradnja sistemov aktivne požarne zaščite,…), je potrebno vključiti projektanta požarne varnosti, ki z ustrezno dokumentacijo (Načrt požarne varnosti) opredeli ustreznost izvedenih aktivnosti ter potrdi, da se požarna varnost v objektu ni zmanjšala. Za potrebe nadaljnjega dela na področju požarne preventive je potrebno ob končani prenovi posebno pozornost nameniti naslednji dokumentaciji in aktivnostim: − Sistemi aktivne požarne zaščite (APZ): Za vsak sistem APZ, v katerega se je tekom prenove posegalo oz. je bil sistem na novo vgrajen, je potrebno pridobiti potrdilo o brezhibnem delovanju sistema. Predlagamo, da se ob končani prenovi pridobi potrdilo o brezhibnem delovanju sistemov APZ za celoten objekt in ne zgolj za prenovljen del, saj se kasneje pojavljajo težave zaradi različnih datumov. V primeru novo vgrajenih sistemov APZ je potrebno skrbno hraniti tudi PID dokumentacijo (npr.: razširitev sistema za javljanje požara,…). Dokumentacija je pomembna za zagotavljanje nadaljnjega vzdrževanje sistemov. − Evakuacijske poti: vrata na evakuacijskih poteh morajo biti urejena na način, da je možna evakuacija večjega števila oseb iz objekta (odpiranje vrat v smeri evakuacije, samodejno odpiranje drsnih vrat v primeru požara in izpada električne energije,…). − Informacija o novo nameščenih gasilnih aparatih ali vgrajenih hidrantih: Poskrbeti je potrebno za vzpostavitev rednih servisov omenjene opreme, zato morati biti o spremembah obveščena vodjo požarne preventive. − Vse evakuacijske izhode in poti znotraj objekta ter ostalo opremo (gasilniki, hidranti) je potrebno ustrezno označiti. − Požarni in evakuacijski načrti: po končani prenovi je potrebno prilagoditi požarne in evakuacijske načrte objekta ter jih uskladiti z dejanskim stanjem, zato bo naročnik potreboval ustrezne grafične podlage v DWG obliki. Med prenovo bo prisoten oziroma obveščen o vseh operativnih sestankih, kjer bo govora o požarnovarnostnih ukrepih, tudi naročnikov pogodbeni koordinator za požarno varnost, ki bo ob zaključku del opravil ogled objekta in dokumentacije na omenjenem področju. Hvala. Mia Crnič

Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.)

  • Število zaposlenih: 32

Imamo izjavo in oceno tveganja. Vse zaposlene smo seznanili z oceno tveganja in o nevarnostih pri delu. Za vsako delo so primerno usposobljeni. Vsi imajo zdravstveni pregled. Delovna oprema je periodično pregledana. Vse imamo urejeno. Jaz kot strokovni delavec z ustreznim strokovnim izpitom grem v pokoj in nimamo nadomestila. ureja to to področje kdo od zunaj in koliko nas bi to stalo?

Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.)

  • Število zaposlenih: 150
  • Katere storitve potrebujete?: Izjava o varnosti z oceno tveganja

Pozdravljeni, imamo dve podjetji in potrebujemo Izjavo z oceno tveganja za delovna mesta, kot sledi. Neodvisno o d tega potrebujemo tudi Oceno tveganja za ročno premeščanje bremen. d.o.o. Seznam delovnih mest: administrator voznega parka, avtoklepar, avtomehanik za tovorna vozila, direktor, disponent, fakturist, kadrovik, kadrovski referent, knjigovodja, mehanik, pomočnik mehanika, prokurist, prometnik, računovodja, referent za delo v pisarni, skladiščnik, strokovni sodelavec v računovodstvu, strokovni sodelavec za nadzor poslovanja, voznik kamiona na gradbišču, voznik kamiona, voznik B kategorije, voznik Podjetje Easytrans d.o.o. Seznam delovnih mest po sistemizaciji: - administrator voznega parka, avtoklepar, avtomehanik za tovorna vozila, direktor, disponent, fakturist,kadrovik, kadrovski referent, knjigovodja, mehanik, mornar motorist skiper, pomočnik mehanika, pomočnik upravljalca geovrtalnih strojev, pomočnik vrtalca, prokurist, prometnik, računovodja, referent za delo v pisarni, skladiščnik (delovno mesto zaseda invalid III. kategorije), stevardesa na jahti, strokovni sodelavec v računovodstvu, strokovni sodelavec za nadzor poslovanja, voznik kamiona na gradbišču, voznik kamiona, voznik B kategorije (delovno mesto zaseda invalid III. kategorije), voznik, vrtalec. Prosim za ponudbe.