ZBIRANJE PONUDB ZA IZVAJANJE RAČUNOVODSKIH STORITEV FUNDACIJE za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij v Republiki Sloveniji, Stegne 21c, Ljubljana (v nadaljevanju: naročnik) vabi vse zainteresirane ponudnike, da predložijo ponudbo za izvajanje računovodskih storitev za Fundacijo za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij v Republiki Sloveniji, kar vključuje: Vodenje in organizacija poslovnih knjig (temeljnih in pomožnih ) skladno z relevantno zakonodajo: • vodenje z evidentiranjem glavne knjige z evidenčnimi knjižbami, • vodenje knjige osnovnih sredstev, • vodenje drugih pomožnih knjig, ki dopolnjujejo konte glavne knjige. Obračunavanje in evidentiranje: • plač, nadomestil plač, drugih prejemkov, povračil stroškov v zvezi z delom, morebitnih drugih izplačil zaposlenim in vseh odtegljajev od plač, • izplačil fizičnim osebam po pogodbah, katerih izplačevalec je naročnik (kot. npr. sejnine, podjemne pogodbe, avtorske pogodbe, obvezna praksa,…), • ostalih obračunov glede na potrebe naročnika. Izdelavo poročil, izkazov, evidenc: • Priprava in oddaja zaključnega računa za potrebe Ajpes, • pomoč pri pripravi letnega poročila, • priprava in izračun davka od dohodka pravnih oseb za FURS, • priprava raznih podatkov za revidiranje računovodskih izkazov, • priprava poročil v zvezi s plačami na pristojne institucije: AJPES, FURS, ZPIZ, ZZZS, • priprava podatkov za PDPZ pri PRVA (prijave, odjave), • priprava podatkov za popis sredstev in obveznosti do virov sredstev, pripravo vseh evidenc popisa, vključno z uskladitvami, odpisi, • izdelava statističnih podatkov za potrebe poročanja, • druga poročila, ki so zahtevana v tekočem letu s strani ministrstev in posegajo na računovodsko področje, • svetovanje in strokovna pomoč na računovodskem in davčnem področju ter na področju javnih financ in dogovarjanje o spremembah predpisov na teh področjih; Svetovanje in strokovna pomoč na računovodskem in davčnem področju sprotno seznanjanje naročnika o spremembah predpisov na teh področjih. Sodelovanje in urejanje zadev s pristojnimi institucijami, organi in organizacijami (Ministrstvom za delo, družino in socialne zadeve, Ministrstvom za finance, ZPIZ, ZZZS, FURS, ipd.) ter sodelovanje v postopkih nadzora nad naročnikovim poslovanjem (notranja in zunanja revizija). Opravljanje drugih računovodskih del kot to izhaja iz veljavnih predpisov. Naročnik bo z izbranim izvajalcem pogodbo za nedoločen čas od predvidoma od 1.1.. Predviden obseg del je: • pričakovano število prejetih računov - letno, • pričakovano število evidentiranih aktivnih inventarnih številk za osnovna sredstva do konca leta bo , • pričakovano število zaposlenih do konca leta bo 6, • povprečno je bilo v letu obdelanih knjižb mesečno; FUNDACIJA ZA FINANCIRANJE INVALIDSKIH IN HUMANITARNIH ORGANIAZCIJH V REPUBLIKI SLOVENIJI
Pozdravljeni. Odprla bi popoldanski s.p v Sloveniji. Trenutno živim in sem polno zaposlena v avstriji, kjer sem tudi davčni rezident. K vam bi se najprej rada naročila na svetovanje. Saj sem v tem nova in nevem kako stvari potekajo. Popoldanski s.p bi imela za spletno trgovino. Blago bi naročevala iz držav izven EU in jih prodajala najprej v slo kasneje tudi mogoče v at preko spletne trgovine. Zanima me vse glede tega, kako je z obdavčitvijo in tako naprej. In seveda če je normirani s.p za to najboljša izbira. Zanima me ponudba za tak posvet/svetovanje? Hvala že v naprej. Lp,
Pozdravljeni, izdelava letna bilance za društvo. Hvala, lp.
Pozdravljeni, iščemo računovodski servis. Hvala, lp.
V priponki je obseg dela. Začetek dela bi bil predvidoma sredina februarja - odhod na porodniški dopust.
Spletna trgovina za prodajo otroških oblačil uvoženih iz tretje države (izven EU).
Pozdravljeni, prosim za ponudbe za računovodstvo. Hvala za ponudbe. Lp.
Pozdravljeni, zaposlitev osebe za dobo treh mesecev in potrebujemo računovodjo za obračun plače. Hvala, lp.