Spoštovani, želim pridobiti ponudbo za čiščenje poslovnih prostorov našega društva v velikosti m2 (3 pisarniški prostori, 1 konferenčna soba in hodnik). Ponudba naj vključuje strošek čiščenja enkrat tedensko, in sicer čiščenje talnih površin, brisanje konferenčnih miz (4 kom), praznenje košev in odnašanje smeti na ekološki otok. Nahajamo se v Ljubljani, Ulica Janeza Pavla II. 13. Ni taoletnih prostorov. Hvala za odgovor, ,
Specifikacija naročila, ki se izvaja dnevno: 1. pospravljanje posode iz pisarn in zlaganje posode v pomivalni stroj na najvišji temperaturi (pred zlaganjem suhe čiste posode v omaro je potrebno obvezno preveriti čistočo - brez madežev ostankov hrane), 2. temeljito čiščenje in dezinfekcija sanitarij, umivalnikov, vseh stenskih ploščic zlasti okoli sanitarij ter poliranje ogledal in pip, 3. izpraznitev košev smeti ter pravilno razvrščanje po vrstah odpadkov (papir, steklo, embalaža posebej, ipd.), pobiranje in transport do kontejnerjev, nameščanje vrečk v koše, 4. nameščanje tekočega mila, papirnatih brisač, toaletnega papirja... Specifikacija naročila, ki se izvaja tedensko: 1. mokro brisanje stopnišča od vhodnih vrat med I. in II. nadstropjem, 2. prebris miz, telefonov, monitorjev, računalnikov, 3. sesanje ali pometanje in mokro brisanje pisarn, 4. čiščenje stikal in vtičnic, 5. čiščenje in dezinfekcija vrat okoli kljuk in kljuk, 6. čiščenje zunanjosti pohištva, stolov in vrat, 7. odstranjevanje pajčevin, 8. sesanje oblazinjenega pohištva, 9. odstranjevanje vodnega kamna na pipah, 10. čiščenje aparata kavo, hladilnika, mikrovalovne pečice, grelnika vodo in pomivalnega stroja, itd. Specifikacija naročila, ki se izvaja na 3. mesece: 1. prebris odprtih polic v omarah, 2. čiščenje notranjih okenskih okvirjev in vseh steklenih površin (okna, steklene površine nad vrati in steklene predelne stene, steklene površine vhoda na stopnišču med I. in II. nadstropjem). Specifikacija naročila, ki se izvaja na 6. mesecev: 1. čiščenje vrat, 2. temeljito čiščenje podestov in stopnic, 3. temeljito čiščenje radiatorjev in dovodnih cevi. Dodatna določila: 1. osebje naj bo ves čas isto oziroma naj bosta ves čas trajanja pogodbe največ 2 osebi dolženi naročnikov objekt, 2. pri uporabi krp čiščenje naj se dosledno upošteva, da se pri dnevni uporabi uporablja čiste oz. dezinficiranje čistilne pripomočke oz. se jih po uporabi nadomesti z novimi/čistimi, 3. dobavnice dobavo vsega materiala se potrjuje Tajništvo INZ, ki preveri dobavljen material, 4. nove loge materiala se naroča racionalno: preveri se trenutno stanje in s soglasjem naročnika se naroči novo, 5. redni mesečni nadzor izvaja odgovorna oseba izvajalca ob predhodni najavi v dopoldanskem času ob prisotnosti naročnika; potrjeno mesečno poročilo o nadzoru je obvezna priloga mesečnega računa, 6. če se pokaže potreba po sezonskem čiščenju, se naročnik in ponudnik dogovorita naknadno. Vse podrobnosti v priponki. Hvala.
Pozdravljeni, iščemo čistilni servis za generalno čiščenje prenavljanih prostorov (klet, pritličje, galerija). Prostori so zaenkrat še prazni, razen kuhinje, ki je opremljena z elementi. Veliko je steklenih površin (galerija + rolete), tla so epoksi, marmor in vinil. Najboljše bi bilo, da bi prišli prej pogledat. Hvala in lep pozdrav, /
Pozdravljeni, iščemo čistilko prostorov za 4 ure tedensko, dela bi bila poleg čiščenja tudi pomoč našim zaposlenim pri pospravljanju in odlaganju papirja, ter kuhanja malice za naše zaposlene, ki ni vsakodnevno. Edini pogoj bi imela, da je podana oseba vedno ena in se ne manjava vsak teden druga. lep pozdrav
Izvajalec prevzame čiščenje poslovnega prostora in sicer: • Površina čiščenja poslovnega prostora v obsegu cca m2 • dodatno Konferenčna dvorana po potrebi naročnika Notranjost omar in predalov pisalnih miz ni predmet čiščenja, niti izvajalec ni pooblaščen za njihovo odpiranje. Izvajanje storitev zajema: • Izpraznitev košev in odnos smeti • Brisanje vseh prostih delovnih površin, odstranjevanje prahu iz telefonskih aparatov in računalniških monitorjev • Odstranjevanje prstnih odtisov na vratih, pohištvu in steklenih površinah • Čiščenje in dezinfekcija toaletnih prostorov in nameščanje toaletnega papirja, mila in papirnatih brisač • Pomivanje umazanih kozarcev in skodelic • Sesanje talnega tapisona • Po potrebi globinsko mokro sesanje tapisona (odstranjevanje morebitnih madežev) Čiščenje se izvaja 1x konec tedna (sobota ali nedelja) dodatno po možnosti tudi izpraznitev košev ob sredah
Pritličje: • Skupinski prostor s predavalnico, cc 56 m2, laminat • Hodnik, cc 14 m2, laminat • Hodnik, 23 m2, teraco ploščice • Stranišče, 5 m2 ( moško), ploščice Prvo nadstropje : • Stopnišče, teraco ploščice • Hodnik v izmeri 23 m2, tepih • Kuhinja v izmeri 5,2 m2, ploščice • Stranišče (moško, žensko) – cc 12 m2 , ploščice ČIŠČENJE • 4 x mesečno ( sesanje) • 2 x mesečno ( pomivanje po tleh) • 2 x mesečno ( brisanje prahu – police, omare, mize v predavalnici ( 11 kom) • 1 x mesečno ( čiščenje prostora pred stavbo, pometanje) • 4 x mesečno čiščenje sanitarij, dodajanje in menjava toaletnega papirja • 4 x mesečno praznjenje košev za smeti (WC, pred vhodom, skupni prostor, pisarna) Prosim, še ločeno ceno: • Pomivanje oken – 10 oken (x) • Generalno čiščenje Stroške čistil nosim sama.
Storitev bi zajemala pomivanje tal, brisanje prahu pisarniškega pohištva, čiščenje stranišč, menjava mil in toaletnega papirja, pomivanje manjše kuhinje v poslovnih prostorih. Ostalo po sprotnem dogovoru. Poslovni prostori pritličje in 1. nadstropje, wc za goste in zaposlene v pritličju in nadstropju. LP
Pozdravljeni, potrebovali bi čiščenje poslovnih prostorov v polsovni stavbi v šenčurju. Poslovne prostore predstavljata 2 večji (sosednji) pisarni in en manjši kabinet, ki je del včeje pisarne. Talna obloga je itison, tako, da bi bilo potrebno 1x tedensko sesanje ter po dogovoru tudi čisčenje pisarniških miz (12 kosov). Pogoj: izbrani ponudnik mora biti davčni zavezanec oz.mora imeti možnost izdaje računa v tujino (Nemčija)
Spoštovani, pošiljamo povpraševanje za čiščenje prireditvenega odra 12x16m v času festivala Noči v Stari Ljubljani. Termin: v četrtek, 23.8., petek, 24.8. in soboto, 25.8. (ura po dogovoru, vendar v času pred izvedbo tonskih vaj in koncertov). Ponudnik zagotovi opremo za čiščenje prireditvegega odra, ki je prekrit s filc preprogo. Lokacija Novi trg, Ljubljana.
Zaradi selitve v druge prostore na Podutiški cesti v Ljubljani iščemo izvajalca za generalno čiščenje pisarne in razstavnega prostora skupaj velikosti slabih 80m2. Potrebno je temeljito čiščenje, odstranitev nalepk na eni steni, čiščenje oken... Nato bomo s ponudnikom sklenili pogodbo o tedenskem čiščenju katero se začne od 1.11.18. Nudimo redno sprotno plačilo brez odloga.