Kako bi potekalo pridobivanje strank v idealnem svetu? Morda nekako takole:
“Zjutraj ko se usedeš za pisalno mizo, odpreš računalnik, spiješ kavico, vmes pogledaš, kaj koga zanima, se lotiš (priprave ponudb) in imaš zadeve zelo hitro narejene. Če imaš nek sistem, lahko ponudbo narediš v zelo kratkem času. Ker veš, kaj kupec rabi. Če pa so določene specifike v igri, enostavno obrneš telefonsko številko, dobiš kupca na telefon, ga vprašaš vprašanje ali dve in ne moreš zgrešiti.”
Si predstavljate, da bi bilo tako enostavno? Ampak dejansko je! Tako pridobiva nove stranke Peter Štemberger iz podjetja Vodateh, ki s Primerjam.si sodeluje že več kot sedem let. Ker za iskanje potencialnih strank poskrbimo mi, se on lahko osredotoča na svoje delo. Posledica? Zadnja leta ima Vodateh konstantno 25-odstotno rast.
Petra Štembergerja in še tri druge naše dolgotrajne mojstre smo vprašali, kaj jih je prepričalo, da našemu podjetju dajejo prednost pred drugimi oblikami oglaševanja in pridobivanja strank. To so njihovi odgovori.
1. Sistem je avtomatiziran
“Platforma je dobro zastavljena, ne prihaja do napak, stvari se same zgodijo,” pove Štemberger. “In to nam, ki nam manjka časa, pomeni zelo veliko.”
izvajalec na Primerjam.si določi svoje nastavitve: v katerih regijah bo delal, kakšne posle preferira in koliko kontaktov mesečno bo sprejel okvirno. Ko enkrat ugotovite, kakšne nastavitve vam ustrezajo, naše sodelovanje poteka zelo avtomatizirano. Mi vam pošljemo toliko strank, kot jih želite. Iz tistih regij, v katerih delujete. Ki iščejo takšna dela, kot jih opravljate vi.
Pridobivanje strank ne zahteva iz vaše strani nikakršnega napora ali truda. Stranke enostavno prejmete na svoj email naslov ali sms, jih prevzamete in jim pripravite ponudbo.
Stvari se same zgodijo. – Peter Štemberger
2. Pridobljeni kontakti so resni kupci
Vsako stranko, ki na Primerjam.si odda povpraševanje, najprej preverimo. Zato ste lahko prepričani, da vam posredujemo samo kontakte tistih strank, ki zagotovo iščejo prav vaše storitve in so pripravljene na sklenitev posla. Dogovarjanje z njimi je zato enostavno.
Tako odnos s strankami opiše Simon Borštner iz podjetja Danta, ki s Primerjam.si sodeluje skjoraj od začetka: “Na Primerjam.si se mi zdi najboljši odnos s stranko, ko stranka direktno povprašuje, ker je najbolj osredotočena na to, kar dejansko rabi, potem prevzamemo stranko, jo maksimalno hitro suportiramo in pripeljemo do same izvedbe.”
3. Ko dobiš kontakt, je vse v tvojih rokah
“Na nek organiziran način prihajam vstik z naročniki,“ pove Staška Zupančič, arhitektka, ki je z nami že vrsto let. “Omogočen mi je ta kontakt, kljub temu je pa vse v mojih rokah - z naročniki se potem že dogovorimo po svoje.”
Ko vam predamo kontakt stranke, vsa komunikacija poteka direktno med vami in (potencialno) stranko. Sami se dogovorite za posel, za način izvedbe, za morebitne dodatne storitve, ki jih lahko nudite, in podobno.
4. Dobiš dovolj informacij, da lahko takoj izstaviš ponudbo
Povpraševanja, ki jih prejmemo na Primerjam.si, so zasnovana tako, da lahko iz njih pridobite vse informacije, ki so potrebne za izstavitev ponudbe. Hkrati so izločene vsakršne nepotrebne informacije, ki bi vam zadeve morebiti zakomplicirale. Zato vam bo priprava ponudbe vzela zelo malo časa.
“Dokaj dobro ste se specializirali, tako da osnovne podatke večinoma dobimo sprejemljive“, poudari Daniel Hanžekovič iz podjetja Skupina Hanus, ki proizvaja in montira garažna vrata. S Primerjam.si sodeluje že vrsto let. ”V 90% primerov je ponudba že lahko sestavljena iz tega kontaktnega obrazca, ki ga dobimo od Primerjam.si.”
5. Mesečno porabo si določiš vnaprej
Kar se tiče obračunavanja za storitve na Primerjam.si, ni nobenih presenečenj. Mesečni budget si lahko omejite, zato je zgornja cena povpraševanj vedno znana že vnaprej.To pomeni, da si lahko vnaprej zračunate, koliko denarja ste mesečno pripravljeni nameniti za pridobivanje kontaktov strank, s koliko strankami morate skleniti posel, da se vam sodelovanje izplača (po navadi to že z eno stranko) in koliko boste profitirali, če sklenete posel z na primer polovico vseh poslanih kontaktov.
“Konec koncev gre za zelo enostavno kalkulacijo,” pove Daniel Hanžekovič. “Glede na to, da je fiksen strošek, si preprosto zastaviš svoj budget in ga koristiš.”
Gre za zelo enostavno kalkulacijo. – Daniel Hanžekovič
Prav tako bo zelo hitro jasno, da se vam sodelovanje izplača: konec meseca enostavno preverite, koliko ste plačali za kontakte in koliko ste zaslužili od sklenjenih poslov z našimi strankami. Razlika je vaš profit.
6. Profesionalnost in hitra odzivnost Primerjam.si
“Prijetno presenečenje je bila stopnja profesionalnosti, s katero smo se srečali,” pove Peter Štemberger iz podjetja Vodateh. “Stvari so tekle kot namazane - dobra podpora, hitra odzivnost, ko sem imel kakšno vprašanje ali zadrego, se je takoj nekdo oglasil na drugi strani, prijazno povprašal, kaj potrebujem.”
S sodelovanjem s Primerjam.si boste dobili partnerja, ki bo ne le skrbel, da prejmete dovolj strank, temveč vam bo ob tem nudil tudi vso potrebno podporo. Če boste v določenem obdobju želeli pavzo, vam jo lahko brez vprašanj uredimo. Če boste želeli reklamirati kakšno stranko, lahko to storite. Karkoli boste potrebovali, Primerjam.si je tu za vas.