Pozdravljeni! V novembru bom odprla s.p. (dejavnost šivanje). Število izdanih in prejetih računov sem ocenila na približno, kar se pa tiče ali naj bi bila DDV/normiranec pa bi prosila za vaše mnenje (namreč kupovala bi tudi blago iz tujine, sodelovala s drugimi šiviljami, prodajala preko spleta). Hvala in lep dan še naprej. lp,
Pozdravljeni, potrebujem računovodski servis za podjetje, ki se ukvarja s trgovino in storivami. Delamo s partnerji po EU (Špa, Itj, Fra, Nem). Prodajamo večinoma v EU, Slo, in Eu. - 5 faktur na mesec je povprečje. Zadeve okoli davkov je treba obvladovati (zaradi držav izven EU). Za dodatna vprašanja sem vam na voljo! Ime podjetja zaupam naknadno. Hvala, LP
Pozdracljeni, sem v dilemi v zvezi z zunanjo revizijo za javne zavode - kdo opravlja zunanjo revizijo in kdo lahko zahteva tako revizijo ( np. član sveta jz, direktor zavoda ...) ? Ali so dognanja oz. rezultati zunanje revizije javni, oz. ali jih direktor lahko obravnava, kot poslovno tajnost in jih ne preda vpogled članom sveta. Hvala in lep pozdrav. M.Koce
Pozdravljeni, potrebujemo računovodstvo za športnika (nogomet), ki je tuji državljan (ima dovoljenje za prebivanje in delo v Sloveniji). Ima pogodbo s klubom v Sloveniji. Potrebujemo računovodstvo, ki bo vodilo potrebne zadeve (glede prispevkov in vseh potrebnih obveznosti). Za več informacij smo vam na voljo. Hvala, LP
Pozdravljeni! V začetku je predviden manjši obseg poslovanja brez zaposlenih. Po nekaj mesecih predvidevamo zaposlitev treh oseb. Število izdanih računov bo majhno, prodaje materiala ne bo, nabava za zgolj za lastne projekte. V sklopu a bo profitna enota. Zavod je trenutno še v - začetek poslovanja v novembru oz. začetek decembra. Hvala, LP
Pozdravljeni! Ker imam na novo odprt S.P. (normiran S.P,/nisem DDV zavezanec), imam nekaj vprašanj v zvezi s samim poslovanjem in vodenjem podjetja (kako, kaj in kdaj oddajati in izpolnjevati dokumente,...). Zato iščem računovodski servis, ki se spozna na tovrstno vodenje + vse kar je v zvezi z vezanimi knjigami računov ter potrjevanja računov na FURS-ovi MiniBlagajni. Lep pozdrav, !
Lepo pozdravljeni, potrebujemo storitve izvedbe plačila prispevkov za mesec oktober in za izdajo zaključnega poročila (obrazec DDD DDD). Podjetje je bilo odprto s 1.10.18, zaprla pa ga je 20.10.18, ker so se vmes pojavile nove okoliščine, zaradi katerih ne sme imeti odprt s.p. Jaz sem bil registriran kot prokurist. LP,
Pozdravljeni, prosil bi vas za ponudbo vodenja računovodskih storitev. Trenutno nam na mesečnem nivoju vodijo spodnje stvari. Za to bi prosil ponudbo. Uporabljamo Minimax. Število prejetih računov – mesečno cca 70 kom; Knjiženje izdanih računov; mesečno 32 kom; Vodenje blagajne in uvoz dnevnih izkupičkov ter knjiženje; Obračun 2 kom plač; Obračun najemnine ter oddaja vseh obrazcev; Obračun DDV; Vodenje registra osnovnih sredstev ter obračun amortizacije; Obračun kratkotrajnega dela; Priprava plačilnih nalogov ter tekoče vodenje odprtih postavk; Prosim pa še za dodatno ponudbo in sicer recimo vse isto le prejetih računov do 25 kom mesečno. Hvala. Lep pozdrav, Grega Teršek
Pozdravljeni, potrebujemo računovodstvo. - Zaključni račun, Obračun davka na dohodek pravnih oseb, - 40 izdanih faktur ( fakture izdajamo sami), prejetih faktur, - 12 x Obračun DDV, - Poročilo VIES, - 3- 4 delavca, obračun osebnega dohodka (poročanje FURS, ZPIZ), - Vodenje registra osnovnih sredstev , - obračun regresa za letni dopust.. - Oddaja obrazcev na FURS, SPIZ. Hvala, LP
Pozdravljeni, zanima me davčno svetovanje za davek na nepremičnine, zakonska obrazložitev iz strani FURSa in občin. Na splošno razlaga odločbe o zakonu na nepremičnine, ki smo jo nekateri že dobili. Poizvedujemo za občane, da bi jim predstavili podrobneje. Predstavitev bi bila javna za občane celotne občine. Hvala in lp