Smo socialno varstveni zavod - Dom upokojencev. Prosim zainteresirane revizijske službe, če lahko pošljejo ponudbo za revizijo poslovanja s področja oskrbnin in dnevnega varstva. S strani revizijske službe pričakujem poznavanje problematike in zakonodaje s področja sociale in s strani doma upokojencev. Hvala za ponudbo, Mateja Berginc K
Pozdracljeni, sem v dilemi v zvezi z zunanjo revizijo za javne zavode - kdo opravlja zunanjo revizijo in kdo lahko zahteva tako revizijo ( np. član sveta jz, direktor zavoda ...) ? Ali so dognanja oz. rezultati zunanje revizije javni, oz. ali jih direktor lahko obravnava, kot poslovno tajnost in jih ne preda vpogled članom sveta. Hvala in lep pozdrav. M.Koce
Pozdravljeni, letos smo prvič presegli letni prihodek in zaradi tega potrebujem revizijo. LP
Pozdravljeni, 13 vodi skupnost, želeli bi preveriti poslovanje. LP
Od januarja smo mesečno oproščeni plačila prispevkov za 2 invalida nad kvoto in prejemamo nagrado za preseganje kvote. V skladu z 59. členom ZZRZI moramo na tri leta revidirati računovodske izkaze, v vmesenem odbobju pa pridobiti potrdilo revizorja o ustreznosti namenske porabe odstopljenih prispevkov. Prosim za ponudbe revizorjev za izdelavo zgoraj omenjenega potrdila. Hvala, LP
Pozdravljeni, potrebujem za dokapitalizacijo družbe pevozorjevo potrdilo. Hvala, lp
Potrebujemo notranjega revizorja za revidiranje poslovanja v letu . V dogovoru z financerjem bi v letošnjem letu revidirali ceno programa. Lep pozdrav! Računovodkinja Čop Danica
Pozdravljeni, potrebujemo revizijo poslovanja (projekti itd). Hvala, lp
Revidiranje računovodskih izkazov za leto Spoštovani. je v fazi postopka za izbor revizijske hiše oz. pooblaščenega revizorja za revidiranje računovodskih izkazov za leto . V kolikor ste zainteresirani za sodelovanje vas naprošamo za ponudbo in časovni okvir. Vašo ponudbo pričakujemo do 8.maja na mail in S spoštovanjem.
Revizija odstopljenih sredstev za zaposlovanje invalidov na podlagi določil zakona 59. člena zakona ZZRZI za poslovno leto oz. . Ponudba mora biti pod €.