Pozdravljeni, prosim za ponudbo. Hvala, lp
Pozdravljeni, sem v fazi ustanavljanja podjetja, zato sem sedaj pred dilemo ali popoldanski SP ali DOO. Sem namreč redno zaposlen. Ob delu bom opravljal še dejavnost spletne prodaje na tujih trgih (Amazon), kar pomeni, da bom mesečno prejel 2 računa od Amazona s katerim mi bodo plačali prodane izdelke za obdobje 14 dni. Na drugi strani sam prav dosti računov ne bom izdajal. Vsakih nekaj mesecev bo potrebno dodatno naročiti robo, logistiko, mesečno pa skrbeti še za marketing in promocijo. En izdelek bo stal cca EUR, od tega bodo skupni stroški (z marketingom) cca 55% vrednosti, kar pomeni, da bom imel na izdelek okoli 45 EUR dobička. Računam, da bom mesečno prodal med 10-30 izdelkov. Zanima me strošek vodenja takšnega DOO računa. V primeru popoldanskega SP je strošek prispevkov 83 EUR, česar v primeru DOO-ja ni. Prosim tudi še za eno pojasnilo, vezano na DOO: Osnovni kapital za ustanovitev DOO je 7. EUR. Lahko potem ta kapital v celoti porabim za nakup robe, marketing, plačilo logistike, svetovalnih storitev itd. ali so kakšne omejitve glede višine porabe ter osnovnih sredstev + za kakšen namen se lahko uporabljajo? Hvala. Lp,
Pozdravljeni, prosim za pomoč odpiramo podjetje v Sloveniji za veleprodajo. Širimo poslovanje v Slovenijo, potrebujem pomoč za ustanovitev. Hvala za vaše ponudbe in pomoč.
Pozdravljeni, za podjetje d.o.o. iščemo ustrezno ponudbo računovodskega servisa za mesečni obračun plač zaposlenih v podjetju, vključno s svetovanjem in ažurnim obveščanjem o novostih na tem področju. Ponudba naj vsebuje mesečni strošek za storitev obračuna plač, izdajo plačilnih list, pošiljanje plačilnih list v elektronski verziji na naslove zaposlenih, svetovanje s področje kadrovskih in ralunovodskih zadev v zvezi z obračnunom plač in obveščanje o morebitnih zakonodajnih spremembah na tem področju. Hvala in lep pozdrav, Anja Šegula, MAkita d.o.o.
Pozdravljeni Rabil bi racunovodski servis kateri ima izkusnje na podrocju dela v tujini Avstrija! Lp Ales
Urediti bi moral prenos se dveh nepremicnin iz gospodinjstva na sp za potrebe oddajanja. Eno nepremicnino imam v lasti sam ze od prej (pred ustanovitvijo sp-ja), drugo nepremicnino bi vzel v najem in potem oddajal naprej.
Bilanca za (4 mesece), akontacija obračuna za ,
Sem pred odprtjem sp z glavno dejavnostjo sobodajalstva. Zato me zanima okvirni strošek vodenja poslovnih knjig . Davčni zavezanec, normirana obdavčitev( normirani stroški ). Zaradi računov za storitve rnbn in drugih rezervacijskih kanalov bom moral izvesti samoobdavčitev ( DDV). Davčno potrjevanje računov se izvede z digitalno davčno blagajno pri posredniku oz. upravljalcu z nepremičnino. dejavnost bo v Ljubljani
Pozdravljeni, prosim za ponudbo. Lp
Pozdravljeni, prosim za ponudbo za računovodske storitve. Lp