Spoštovani, Smo podjetje d.o.o. in se zanimamo za ceno opravljanja računovodskih storitev za naše podjetje: letno izdamo cca. faktu prejmemo jih cca. faktur obračuna se 5 plač in potnih nalogov na mesec obračunajo se 3 avtorske pogodbe nekajkrat letno potrebujemo računovodjo da nam izpolni kake obrazce (banka,...) račune izdajamo v tujino, EU in Slovenijo zahtevamo znanje angleščine (poslovanje s tujino) uporabljamo program Vasco, ali ga tudi vi? mesečno potrebujemo 2-3 nasvete dosegljivost računovodje kdaj pa kdaj tudi na mobilni telefon tj. izven uradnih ur. Torej zanima nas predvsem pavšala cena (mesečna), opravljanja vaših računovodskih storitev za naše podjetje. Ali vmesne bilance (za kredit) dodatno računate ali bi bile vštete v mesečni pavšal? Ali že sodelujete s podjetjem, ki posluje v tujini? Katerim? Ali sodelujete s podjetjem, ki se ukvarja z IT storitvami, torej prodaja storitev v tujino? Katerim? Prosim vas da v cene vštejete vse stroške, ki bi jih mi imeli, če bi računovodsko vodenje prevzeli vi Zanima nas tudi stopnja vašega znanja oz. poznavanja davčne zakonodaje Republike Slovenije (prosim ocenite od 1-5), saj bi radi dobili računovodjo, ki zakonodajo dobro pozna in nam lahko nudi tudi nasvete. Za odgovore se vam vnaprej zahvaljujem. Lep pozdrav, Nika Jelenc
Primarno Iščemo podjetje, ki ima izkušnje s poslovanjem in vodenjem knjig s tujino, tako v EU, kot kot izven EU in je na tekočem z vsemi spremembami in novostmi. Zaželen je poudarek na davčnem svetovanju, poleg tega pa želimo celovit računovodski servis, ki zna upravljati in svetovati skozi vse leto, saj bomo k novemu podjetju za računovodske storitve in davčno svetovanje prestavili več podjetij iz različnih panog. Lep pozdrav,
Vaše obveznosti so sledeče: - knjiženje glavne knjige, - knjiženje prejetih računov (že opremljenih s črtno kodo), - analitična evidenca saldakontov kupcev in dobaviteljev (le kontrola že vnesenih oz. dnevno prenesenih izdanih računov v GK in dnevno knjiženje izpiskov), - seznam, amortizacija in prevrednotenje osnovnih sredstev, - kontrola knjige prejetih in izdanih računov (za potrebe DDV), - obračun davka na dodano vrednost, - obračun plač za 2 zaposlena (obračunavamo sami, le kontrola v GK in morebitno svetovanje), - izdelava letnega poročila, - svetovanje do 1 ure. - letna bilanca Mesečni znesek naj zajema vse zgoraj navedeno, vključno z vsem pisarniškim materialom, pripravo obrazcev in davčnim svetovanjem. Delo poteka preko “oddaljenega namizja”. Vsi dokumenti so skenirani. Poslujemo z Vasco programi – FAKTURIRANJE, GLAVNA KNJIGA, PNW, PLAČE, OSNOVNA SREDSTVA, BLAGAJNA.
Vodenje računovodstva/knjigovodstva, plačilo prispevkov, oddaja obrazcev, izdelava delilnika stroškov na osnovi prejetih računov po posameznih etažnih lastnikih - faktorje in način delitve priskrbim jaz.Vsi podatki mi morajo biti dostopni - lahko v obliki poslanih datotek po zaključenih vnosih. Skatka, vodenje vse papirologije, ki jo je potrebno voditi za mali s.p., pavšalist. Sam opravljam le operativno delo na terenu. Vaše ponudbe bodo informativne narave, cenovno razčlenjene, iz katerih bom lahko izračunal dejanske kumulativne stroške za naslednjih pet let. Sedaj smo sami opravljali, sedaj bi potrebovali zunanji računovodski servis. Lep pozdrav, Mag dom, Gorazd Makarovič
Pozdravljeni, smo majhno društvo tik p uradno registracijo in zbiramo ponudbe računovodskih servisov za opravljanje storitev. ima na leto približno 1.,00€ prihodkov, ki so vezani pvsem na poletne mesece. Pozimi načeloma ni prihodkov in odhodkov. Načrtujemo, da bomo letno izdali do 10 računov. bo poslovalo brez blagajne. Večino odhodkov pstavljajo potni stroški, ostalo pa je namenjeno nakupu skupne opreme. Ker bi radi pvideli strošek računovodskih storitev, nas zanima, na kakšen način bi lahko sodelovali z vami. Kakšen bi bil mesečni strošek za mesečno oddajanje računov? Ali bi bilo možno sodelovati samo od pomladi do jeseni in naiti zaključno poročilo? Ali bi lahko za nas pripravili samo zaključno poročilo? Z Januarjem se bo ustanovilo. Hvala in lep pozdrav, Simona Klaus, Snjeveško društvo Red
Novoustanovljena družba z omejeno odgovornostjo, ki se bo ukvarjala z gostinsko dejavnostjo. Lokal in restavracija v Ljubljani na Litostrojski cesti. Točno število zaposlenih še ni popolnoma določeno, nekaj bo študentskega dela. Lokacija servisa v Ljubljani, najraje Šiška ali Bežigrad, parkirni prostor.
uporabljamo operacijski sistem Navision, trenutno imamo notranje računovodstvo ampak nimamo usposobljene računovodkinje. računov je izdanih končnim kupcem v trgovini na gotovino, pa so spletna naročila, plačana z nakazilom ali po povzetju. Iščemo računovodski servis v Kranju, Šenčurju ali bližnji okolici.
Potrebujemo računovodstvo . Zaenkrat se ukvarjamo z parimi majhnimi projekti preko MOL-a predvsem. V skupni majhni skupni vrednosti. Komercialnega dela praktično nimamo. Zaenkrat smo komercialno naredili natanko 1 delavnico v vrtcu. Delo si izplačamo po avtorski pogodbi in eni trajni napotnici. Povprečno izdamo 1 račun na mesec. Izplačila, račune, projektna poročila delamo sami. Lep pozdrav, Lovro Rozman
Rabimo storitve knjigovodsta/racunovodstva (s sporocanjem) ter kadrovske storitve kot so: prijava in odjava delavcev (in spremembe), obracun plac na osnove excel tabele s povzetkom delovnih ur na osnovi urne postavke z izplacilom/obracunom potnih stroskov (hotel, kilometrina, dnevnice). 3 usluzbenci s fiksnimi placami in 20 monterjev (montaza/delo v tujini)
Smo malo podjetje, kjer sva zaposlena zakonca (kovinostrugarstvo). Vso dokumentacijo sortiram, zložim sama. Vse račune izdajamo sami, kakor tudi plačila preko spletne banke. Za nas so pomembne plače, obračun DDV in letna bilanca. Radi vidimo, da se dokumentacija dviguje osebno na podjetju. Št. mesečno izdanih računov: cca.do 10 (izključno v tujino) Št. mesečno prejetih računov: do 15