INFO Grega Baggia s.p.

Ljubljana
Računovodski servisi
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/2
5+
Let na tržišču

Drugi izvajalci v bližini Ljubljane

Druge storitve v Ljubljani in okolici

Nedavna povpraševanja

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 30
  • Št. mesečno prejetih računov: 50
  • Št. zaposlenih: 5
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

- vodimo zaloge trgovskega blaga, cca različnih artiklov, znesek zaloge cca 5. eur - cca 50% izdanih računov je za prodano blago, ostalo so storitve (provizija za prodajo in umetniško ustvarjanje) Osnovne dejavnosti: - posredovanje pri prodaji - mizarske storitve - umetniško ustvarjanje (izdelovanje scenografij, gledališki nastopi, oblikovanje luči, ...) 3mesečni zavezanec za DDV. Servis bi menjali z novim letom. Hvala in LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 15
  • Št. mesečno prejetih računov: 145
  • Št. zaposlenih: 19
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Ponudbe naj vsebujejo tudi podatke, kot je navedeno spodaj: Ponudba za računovodske storitve Kontiranje in knjiženje poslovnih dogodkov: prejete fakture po storškovnih mestih kom Knjiženje izdanih računov kom 15 po stroškovnih mestih Knjiženje banke povprečno 10 knjižb na izpisek kom 30 dve banki obračun plač za zaposlene osebe 17 obračun po pogodbah osebe 1 obračun regresa 1x letno Obračun DDV kom 1 Oobračun AM kom 30-50 Vnos osnovnih sredstev kom 30-50 poročanje za SPIZ M-4 kpl 1 Refundacije boleznin oseb 1 Letna bilanca usklajevanja z dobavitelji in kontrola IOP Vsa administrativna dela/,prijava in odjava zaposlenih, objave v zvezi prijavo oseb 7 priprave in obračun po potnih nalogih 10 ROK MENJAVE: ob novem letu Hvala in LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 20
  • Št. mesečno prejetih računov: 15
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Gre za manjši d.o.o. v nastajanju. Predvidoma začetek obratovanja v prvem tednu v januarju. Zaposlena bo ena oseba za polovični delovni čas in en zunanji sodelavec preko osebnega s.p. predvidoma bo manjši obseg prejetih in izdanih računov. Do 20 prejetih in 20 izdanih računov. Možen je občasni povečan volumen zaradi periodičnega povečanega obsega delovanja. V začetku ne bomo DDV zaveznaci, sčasoma pa lahko da, kako je v tem primeru s stroški? Pričakujemo ažurno beleženje dogodkov, periodično posredovanje poročil stanja, priprava poročil za pristojne organe in svetovanje za optimiziranje beleženja dogodkov. Lep pozdrav, Dean Šušmelj

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 30
  • Št. mesečno prejetih računov: 30
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Zaključke blagajne delamo vsak dan ( izdanih računov)! Dejavnost: masažno terapevtski servis Knjiženje, obračun plač, bilanca,... Servis bi potrebovali v kratkem, v januarju! Računovodstvo bi potrebovali še za eno podjetje: Drugo podjetje: ALTRACORP, trgovina in gostinstvo, d.o.o. - mesečno izdanih računov, 20 prejetih računov, zaposlena 1 oseba, gospa dela pri zgoraj omenjem podjetju - cena računovodstva za isto delo? Hvala in LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 3
  • Št. mesečno prejetih računov: 0
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni V sredo sem odprla popoldanski s.p., zaradi gostinskih storitev, ki jih bom opravljala poleg redne zaposlitve, pa me zanima kar nekaj stvari, kajti zame je to povsem nekaj novega. Do srede imam rok, da se spet obrnem na upravno enoto, katerim moram sporočiti na kakšen način bom vodila svoje račune, kar pa mislim, da bi z vašo pomočjo to lahko delala Sama, kajti nebi si rada z max 3 oddajnimi računi na mesec večala stroške pri računovodji. Poleg tega me zanima kje dobiti obrazce za mesečne stroške, potne naloge in pa kje dobim obrazec, za oddajo dohodnine, ker bi tudi to rada mesečno več plačevala, kajti nočem, da bi me šokirala vrnitev le te. Hvala za odgovor....lp martina

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Društvo
  • Št. mesečno izdanih računov: 5
  • Št. mesečno prejetih računov: 30
  • Št. zaposlenih: 6
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Dobro poznavanje zakonodaje za neprofitne organizacije, knjiženja in dela s projekti financiranimi iz razpisov (nacionalni in EU). Dobro poznavanje dela z izstavljanjem računov samostojnih umetnikov in mednarodnih kulturnih skupin (nastopi na našem festivalu). Servis bi potrebovali s 1.marcem, takoj po bilanci! Hvala in LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 4
  • Št. mesečno prejetih računov: 20
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Elektronsko računovodstvo, Izkušnje pri poslovanju s tujino in davčno svetovanje. Potrebujejo računovodja, ki bo zanesljiv, ki ima veliko znanja in bi podjetje tudi opozoril, na napake. Gospa posluje tudi s tujino (potrebuje tudi kako svetovanje). Več kot samo kniženje. Želijo tudi kak računalniški program, preko katerega bi lahko vedno imeli vpogled kaj se dogaja z njihovim računovodstvom. Prosim za ponudbe. Hvala in ponudbe.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 20
  • Št. mesečno prejetih računov: 5
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Od letos smo šli pod normirance. Ta hip je naš edi dohodek oddaja apartmajev. Poleti izdamo več računov kot izven sezone. Veča poslovanja gre preko vezane knjige računov z gotovo. Januarja letos jih je bilo 20. Računovodstvo: knjiženje, bilanca,... Servis bi menjali s februarjem. Hvala LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 20
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

vključno s fakturiranjem, Osnovna sredstva 3 kos, vodenje registra in amortizacije, sestava ZR, blagajniško poslovanje: sestava 15 izdatkov in prejemkov z blagajniškim dnevnikom in knjiženjem, TRR banke. Plač ni. Obračun ene nagrade na leto REK 2. SESTAVA ZR IN OBRAČUN DAVKA OD DOHODKA PRAVNIH OSEB. VODENJE REGISTRA OS ZA 20 OS, OBRAČUN AMORTIZACIJE. FAKTURIRANJA NI, KER BI DELALI SAMI.TUDI OBRAČUN PLAČE IN REGRESA IZDELAMO SAMI, BLAGAJNE NI. POTREBNO JE LE KNJIŽENJE IN SESTAVA ZR IN DAVČNEGA OBRAČUNA. Prosim za ponudbe. Hvala

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 13
  • Št. mesečno prejetih računov: 9
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni ! Prosil bi vas za ponudbo za zaključek leta (knjiženje, bilanca, M4,...) za spodaj opisane naloge. Sem lastnik in direktor enoosebnega d.o.o. podjetja. Med letom sam beležim računovodske dogodke in oddajem poročila za FURS in AJPES. Podatki o podjetju: storitveno podjetje eno-osebna doo (en zaposleni celo leto) trimesečni DDV zavezanec samo TRR poslovanje (ni gotovine) brez: balagajne, materialov/zalog, ... poslovanje le v Sloveniji, le v EUR Komunikacija bo potekala po telefonu, email-u, ali viberu/skype-u, če ste v Ljubljani lahko se osebno spoznava. Okvirno število in seznam poslovnih dogotkov: Skupaj je bilo 93 transakcij na TRR-u v celem letu (cca polovica od tega so stroški banke), in sicer: 12 plač (skupaj s prispevki, akontacija dohodnine, prehrana, ...) 13 izdanih računov 12 stroški vodenja računa + ostali stroški banke 13 potnih stroškov 15 prejetih računov 04 DDV plačila (timesečno) 01 osnovno sredstvo 02 olajšavi za upoštevati v tem letu 03 cca stvari prenešene do prej ... Za bolj natančno oceno obsega dela: Vso potrebno dokumentacijo bosto dobili urejeno, v elektronski obliki: Izračuni so že narejeni: potni nalogi, plače, ... Vsi dogodki za knjiženje so našteti ali v excel datotekami ali v bančnih izpiskih. Vsi dokumenti so že pripravljeni v elektronski obliki (jih lahko pošljem po email-u): - prejeti računi (skenirani) - izdani računi - potni nalogi - plačilni nalogi - izračuni plač (vsi obračune za poslovodjo) - analitična bilanca za leto prej - odprte postavke na začetku leta - obračune DDV-ja - vse TRR transakcije v .csv obliki (celoletni bančni izpisek, izvožen iz e-banke) - edavki dokumenti: REK-i, eKartica,... - NA AJPES in E-DAVKE bom sam oddal .xml ki jih pripravite, pa ne rabite urejati pooblasitl - Rabim ponudbo za celotno knjiženje in zaključek leta, ki vsebuje: 1. Vsa knjiženja (glavna knjiga), in zaključek leta (bilanco). 2. Izdelava letnega poročila za DURS in AJPES (v .xml obliki pripravljeno za uvoz). 3. Davek na dobiček (prijava, plačilo (priprava položnice), akontacija davka, optimizacija če je kaj možno, ...) 4. Priprava M4 obrazca (v .xml obliki pripravljeno za uvoz). 5. Seznam neplačanih obveznosti (če kakšne strošek po napaki ni izplačpan, ali je znesek izplačil neustrezen). 6. Morebitno pomoč po telefonu pri oddajanju na AJPES in DURS (sem podobno oddajanje naredil že večkrat). 7. Vsa narejena dokumentacija naj bi bila v e-obliki: .xml, .xls, .csv (papir, skrinšut ali skenirani papir ne pride v upoštev). 8. Je nekaj manjših neujemanja (ki se vleče od prej), računajte da bo 2-6 stvari potrebno podrobneje pogledati ina najti neujemanj/napako/rešitev in urediti stanja. 9. Preverjanje pravilnosti celotnega poslovanja: ujemanje evidenc s stanjem na TRR, DDV izračuna in plačila, nove zakonske obveze in spremembe, ali je kaj izostavljano kar je obvezno, ali je kaj narobe narejeno ali nepravilno izračunano, pravilnost oddanih dokumentov na AJPES in FURS, ali kakšno sporočilo ni oddano ki bi moglo biti, ... 10 + nekaj vprašanj (podjetništvo, računovodstvo, finance),... V ponudbi prosim napišite: - pričakovani časovni okvir za realizacijo - vašo ceno za naštete storitve - vaš kontakt telefon - napišite če še kaj potrebujete poleg naštetega Hvala in LP