Prosim za ponudbo za novo ustanovljeno podjetje, ki ne bo DDV zavezanec in se bo ukvarjalo z oddajanjem turističnih apartmajev fizičnim osebam. Izdanih računov bo zelo različno, v času turistične sezone lahko tudi do 30 izven turistične sezone 0 - 5. Prejetih računov bo zelo malo do 5 (vsi brez DDV) in 1 zaposleni za 8 ur ter 2 zaposleni za 4 ure.
Pozdravljeni! Sem podjetnik (začetnik), ki je do današnjega dne napisal en sam račun, za drugega pa še čakam naročilnico (delo je že opravljeno). Trenutno imam največ dela s pridobivanjem novih strank, zato ostalih posl. dogodkov (še) nimam prav veliko! To je tudi razlog, da si še nisem izbral računovodskega servisa! V prihodnjih mesecih sicer računam na (občutno!?) povečan obseg poslovanja, a do takrat si težko privoščim plačevati "velike" račune za vodenje računovodstva za dogodek ali dva na mesec. Prispevke za samozaposlene sem si do sedaj izračunaval in plačeval sam, ostalih dogodkov pa tako nisem imel. Od 18.04.'13 sem zavezanec za DDV, zato moram sedaj mesečno oddajati še razna poročila in ocenjujem, da sem "na točki", ko bom za ta opravila porabil preveč časa in truda, katerega je bolje vložiti v pridobivanje strank. Hvala in lp, Zvone S.
Spoštovani! Smo novo nastalo podjetje, ki postavlja/uvaja franšizo - turistično mrežo z električnimi kolesi po vsej Sloveniji, ki letošnje leto ne bo imelo veliko prometa in dokumentacije, saj letošnjo sezono stvari šele postavljamo v mrežo, navezuje stike, sklepamo pogodbe. Izdanih računov ne bo veliko, prejetih pa še manj. Poleg tega za začetek zaposlenih ne bo, postopoma pa cca 3 do konca leta ali v začetku spomladanske sezone naslednje leto. Zanima nas vaša ponudba mesečnih računovodskih storitev v letošnjem letu in v prihodnjem letu glede na napisane podatke, kako obračunavate stroške (mesečno pavšalno ali strošek na knjižbo), ali ste zaiteresirani za nove stranke? Hvala za odgovore in lp, Ines Knez
Sem v fazi odpiranja s.p. z namenom vodenja trgovine s party programom in storitvijo dekoriranja prostorov, zato zaenkrat težko navajam število izdanih in prejetih računov, ker nimam še tega podatka. Rada pa bi pridobila vsaj informativno ponudbo za vodenje računovodstva za manjšo trgovino, da se bom lažje odločala pri izbiri računovodje. Podjetje bo registrirano v avgustu. V naprej hvala in lp. Irena
Pozdravljeni, potreboval bi vodenja računovodstva za s.p. v odpiranju. Imel bom popoldanski s.p., skorja nujno je, da sem zavezan za DDv zaradi narave dejavnosti (prodaja papirnicam, knjigarnam ..), zanima pa me tudi, kako je z zavezanostjo za DDV in normiranimi stroški. Kako lahko ocenim ali se mi splača in kako je z vodenjem evidence za DDv pri normiranih stroških.
Spoštovani, Smo podjetje d.o.o. in se zanimamo za ceno opravljanja računovodskih storitev za naše podjetje: letno izdamo cca. faktu prejmemo jih cca. faktur obračuna se 5 plač in potnih nalogov na mesec obračunajo se 3 avtorske pogodbe nekajkrat letno potrebujemo računovodjo da nam izpolni kake obrazce (banka,...) račune izdajamo v tujino, EU in Slovenijo zahtevamo znanje angleščine (poslovanje s tujino) uporabljamo program Vasco, ali ga tudi vi? mesečno potrebujemo 2-3 nasvete dosegljivost računovodje kdaj pa kdaj tudi na mobilni telefon tj. izven uradnih ur. Torej zanima nas predvsem pavšala cena (mesečna), opravljanja vaših računovodskih storitev za naše podjetje. Ali vmesne bilance (za kredit) dodatno računate ali bi bile vštete v mesečni pavšal? Ali že sodelujete s podjetjem, ki posluje v tujini? Katerim? Ali sodelujete s podjetjem, ki se ukvarja z IT storitvami, torej prodaja storitev v tujino? Katerim? Prosim vas da v cene vštejete vse stroške, ki bi jih mi imeli, če bi računovodsko vodenje prevzeli vi Zanima nas tudi stopnja vašega znanja oz. poznavanja davčne zakonodaje Republike Slovenije (prosim ocenite od 1-5), saj bi radi dobili računovodjo, ki zakonodajo dobro pozna in nam lahko nudi tudi nasvete. Za odgovore se vam vnaprej zahvaljujem. Lep pozdrav, Nika Jelenc
Primarno Iščemo podjetje, ki ima izkušnje s poslovanjem in vodenjem knjig s tujino, tako v EU, kot kot izven EU in je na tekočem z vsemi spremembami in novostmi. Zaželen je poudarek na davčnem svetovanju, poleg tega pa želimo celovit računovodski servis, ki zna upravljati in svetovati skozi vse leto, saj bomo k novemu podjetju za računovodske storitve in davčno svetovanje prestavili več podjetij iz različnih panog. Lep pozdrav,
Vaše obveznosti so sledeče: - knjiženje glavne knjige, - knjiženje prejetih računov (že opremljenih s črtno kodo), - analitična evidenca saldakontov kupcev in dobaviteljev (le kontrola že vnesenih oz. dnevno prenesenih izdanih računov v GK in dnevno knjiženje izpiskov), - seznam, amortizacija in prevrednotenje osnovnih sredstev, - kontrola knjige prejetih in izdanih računov (za potrebe DDV), - obračun davka na dodano vrednost, - obračun plač za 2 zaposlena (obračunavamo sami, le kontrola v GK in morebitno svetovanje), - izdelava letnega poročila, - svetovanje do 1 ure. - letna bilanca Mesečni znesek naj zajema vse zgoraj navedeno, vključno z vsem pisarniškim materialom, pripravo obrazcev in davčnim svetovanjem. Delo poteka preko “oddaljenega namizja”. Vsi dokumenti so skenirani. Poslujemo z Vasco programi – FAKTURIRANJE, GLAVNA KNJIGA, PNW, PLAČE, OSNOVNA SREDSTVA, BLAGAJNA.
Vodenje računovodstva/knjigovodstva, plačilo prispevkov, oddaja obrazcev, izdelava delilnika stroškov na osnovi prejetih računov po posameznih etažnih lastnikih - faktorje in način delitve priskrbim jaz.Vsi podatki mi morajo biti dostopni - lahko v obliki poslanih datotek po zaključenih vnosih. Skatka, vodenje vse papirologije, ki jo je potrebno voditi za mali s.p., pavšalist. Sam opravljam le operativno delo na terenu. Vaše ponudbe bodo informativne narave, cenovno razčlenjene, iz katerih bom lahko izračunal dejanske kumulativne stroške za naslednjih pet let. Sedaj smo sami opravljali, sedaj bi potrebovali zunanji računovodski servis. Lep pozdrav, Mag dom, Gorazd Makarovič
Pozdravljeni, smo majhno društvo tik p uradno registracijo in zbiramo ponudbe računovodskih servisov za opravljanje storitev. ima na leto približno 1.,00€ prihodkov, ki so vezani pvsem na poletne mesece. Pozimi načeloma ni prihodkov in odhodkov. Načrtujemo, da bomo letno izdali do 10 računov. bo poslovalo brez blagajne. Večino odhodkov pstavljajo potni stroški, ostalo pa je namenjeno nakupu skupne opreme. Ker bi radi pvideli strošek računovodskih storitev, nas zanima, na kakšen način bi lahko sodelovali z vami. Kakšen bi bil mesečni strošek za mesečno oddajanje računov? Ali bi bilo možno sodelovati samo od pomladi do jeseni in naiti zaključno poročilo? Ali bi lahko za nas pripravili samo zaključno poročilo? Z Januarjem se bo ustanovilo. Hvala in lep pozdrav, Simona Klaus, Snjeveško društvo Red