Potrebujemo, da se podrejo stare zunanje betonske stopnjice in naredijo nove. Popravilo betonskih tal v garazi ( zazida odprtina za popravilo avtomobila ) in polozi izolacija v garazi kjer bo po novem kuhinja. Polozi izolacija na balkonu nad garazo.Naredi odprtina za 2 okna v garazi ter porusi stena, ki meji na garazo. Ter dozidva 3 sten kopalnice in porusi eno obstojeco.
V okviru energetskega menedžmenta za lokalne skupnosti izvajamo energetske preglede stavb, izdelujemo energetske izkaznice in akcijske načrte za zmanjšanje rabe energije (SEAP, LEK), nudimo strokovno podporo in svetovanje pri izvedbi investicijskih projektov za energetsko učinkovitost ter pripravljamo različna strokovna usposabljanja za vodstvo in uporabnike stavb. Strokovno podporo zavod nudi tudi gospodinjstvom in podjetjem. V Zavodu KSSENA zelo aktivno sodelujemo tudi v nacionalnih in evropskih programih in s tem v regijo pripeljemo veliko evropskega znanja, izkušenj, predvsem pa nepovratnih sredstev. S projektnim delom si prizadevamo na različne načine izboljšati energetsko kulturo lokalnega okolja in spodbujati trajnostni razvoj širše regije, za učinkovitejše ravnanje z energijo pa navdušujemo tudi najmlajše v vrtcih in šolah. Na nacionalnem nivoju naše delo obsega pripravo tehnične in investicijske dokumentacije v okviru razpisov za energetsko sanacijo stavb, ki so v lasti občin, velik delež našega dela pa predstavlja tudi priprava energetskih izkaznic. Ponudba naj zajema: - knjiženje prejetih računov po stroškovnih mestih (EU projektih) - knjiženje izdanih računov po stroškovnih mestih - evidenčno knjiženje - knjiženje ostalih finančnih listin - knjiženje bančnih izpiskov - obračun DDV in poročanje v e-davke - obračun plač in regresa po sistemu plač za javne uslužbence z vsemi mesečnimi oz. letnimi poročanji v e-davke za FURS in ZPIZ - hrambo plačilnih list - premoženjsko bilanco, izplačilo potnih stroškov in plačila računov - vodenje registra osnovnih sredstev z obračunom amortizacije - svetovanje iz področja sprememb davkov, računovodstva in ostale zakonodaje - izdelava bilance stanja, uspeha in davčne bilance - izdelava poslovnega poročila v obliki primerni za AJPES
Spoštovani, odločamo se za celovito prenovo etaže montažne hiše, ki je bila izgrajena sredi 80ih let prejšnjega stoletja in iščemo izvajalce vse od idejne zasnove do uresničitve projekta. Lokacija objekta je na Ptuju, skupna velikost prostorov za prenovo je cca m2. Trenutno smo v procesu iskanja informacij. Časovno pa bi začeli projekt nekje v okviru enega ali dveh let, lahko pa tudi prej, odvisno od razpoložljivosti izvajalca. Lep pozdrav, Bernarda
Pozdravljeni, imava gradbeno dovoljenje, izdelano projektno dokumentacijo in zagonska finančna sredstva. Bolj kot hitrost izvedbe nama je pomembno sprejemljiva cena. Začneva lahko takoj. Najrajši bi našla izvajalca na ključ, v kolikor ne uspeva bova gradila po fazah. Priloge v priponki. Lep pozdrav.
Prosim za ponudbo mesečnega vodenja enostavnega računovodstva- na moj elektronski naslov. Izdani računi mesečno 1-2, prejeti računi do cca. 10 kom (material,...), mesečno pošiljanje plačilnih nalogov za prispevke... Računovodstvo iz primorske regije. V ponudbi naj bo zapisano ali zajema stroške izdelave letne bilance/ne, stroške prijave/odjave (bolniška)/spremembe na ZZZS, morebiten obračun dodatnega dela, ki ni zajeto v ponudbi. Prosim za končno ceno z DDV. Hvala in lep pozdrav.
Pozdravljeni, streha je nova stara 2 leti obnovljena kompletno, stanovanje je v izmeri 13x4m, izolacija za streho imamo doma bi bilo treba samo gor jo dat, celotno stanovanje bi želeli imeti knauf in beljenje, tla so prenovljenja, laminat in ploščice bi bil oedin otreba položiti, elektrika je v hodniku urejena, a bi bilo jo treba napeljat po celem stanovanju, trofazni štrom je v hiši. Speljati je potrebno vodo in greznico, gre za mansardno stanovanje v 2 nadstropju. Kopalnico in kuhinjo je treba urediti. Za otroško sobo imava že nekaj pohištva, imava tudi kavč in nekaj ostalih stvari, opremiti bi bilo treba celotno kuhinjo in kopalnico. Prosim za vaše predloge, izvedba bi bila potrebna v naslednjih treh mesecih. Hvala in lp .
Na domači parceli, ki je zazidljiva bi želela manjšo montažno hišo na ključ. Vsebovala naj bi kuhinjo z dnevno sobo, kopalnico in wc s tušem in kopalno kadjo, spalnico z garderobno sobo ter še eno manjšo spalnico. Vhod v hišo naj bi bi del verande ter poleg še nadstrešek za eno vozilo. Lep pozdrav,
Doma bi želeli z steno zapreti stopnišče, otroško sobo pa bi želeli razdeliti na dva dela. Na stopnišču bi potrebovali steno, ki bi bila na eni strani "umaknjena" ven za cca 20 cm nato pa ravno do naslednje stene cca cm. Potrebovali bi tudi vgradnjo navadnih vrat v izmeri 90xcm. V otroški sobi pa bi potrebovali steno cca cm visoko in pa dolgo cca cm. Od tega bi dvojni knauf imeli do širine cca -cm, zadnjih 20-40 cm pa bi potrebovali, da se "doštuka" z kakšnimi OSB platami (debeline največ 2cm), da se bi okna še vedno dala odpirati. Na začetku stene pa bi bila drsna vrata "v steni" (kaseta). Pleskanje. Lp
S.p. bom registrirala ta teden (najverjetneje normirani, a na FURS-u so mi rekli, če presežem do konca leta .€ prometa (težko predvidim, če bom toliko dosegla, ampak vse je možno) bom potem tretirana kot dejanski in tudi vse bo obračunano kot za dejanski). Prodaja digitalnih produktov (fizičnim osebam), svetovanje (fizičnim in pravnim osebam) ter treningi (za pravne osebe) online. Prodaja fizičnim osebam bo potekala preko platforme payhip (https://help.payhip.com/article/-sales-report). Ciljni trgi so tujina (ZDA, Kanda, VB, Avstralija, Nova Zelandija, Indija, Nemčija, Francija, Nizozemska,..) . Na FURS-u so mi rekli, da naj se registriram kot atipčni davčni zavezanec. Potrebujem računovodstvo, ki mi bo znalo svetovati ter me opozoriti na morebitne stvari pri poslovanju s tujino in DDV-ju ter davke. Pričakujem, da bo računovodstvo moja podpora. Rada razumem stvari in zatorej tudi čiste in urejene zadeve, pravilno zastavljene že od samega začetka poslovanja. Te stvari bi želela predati nekomu z bogatimi izkušnjami pri poslovanju s tujino, ki mi bo znal pravilno svetovati, da bom lahko medtem jaz svoje delo opravljala nemoteno in razvijala svoj posel. Pričakujem prijazno ceno v začetni fazi poslovanja.
Druga dela in naloge: 1. vodenje glavne knjige in dnevnika, 2. knjiženje prejetih računov ( na letni ravni) in knjiženje izdanih računov ( na letni ravni) ter izstavitev računov in zahtevkov ( Občina, Ministrstvo- 70 na letni ravni), 3. obračun avtorskih in podjemnih pogodb (največ 20 na leto), 4. vodenje evidenčnih knjižb za potrebe poročanja ministrstvu na podlagi denarnega toka, 5. izstavitev in obračun potnih nalogov (20 do 30 letno), 6. vodenje analitične evidence obveznosti do dobaviteljev in kupcev, 7. pregled in usklajevanje obveznosti in terjatev, 8. vodenje analitične evidence opredmetenih osnovnih sredstev in neopredmetenih dolgoročnih sredstev z obračunom amortizacije, 9. izračuni plač z vsemi potrebnimi obrazci, poročanja FURS, poročanje AJPES (za 4 osebe), 10. knjiženje bančnih izpiskov ( kom na letni ravni), 11. ločeno knjigovodsko evidentiranje projekta Interreg: »Vzpostavitev čezmejne mreže podjetij in skupen razvoj kompetenc za obvladovanje transformacije proizvodnih podjetij v krožno gospodarstvo«. Številka projekta SIAT- na samostojnem stroškovnem mestu, 12. ločeno evidentiranje porabe sredstev občine, 13. ločeno evidentiranje porabe sredstev MVI, 14. trimesečno poročanje o uspešnosti poslovanja, 15. obračun davka na dodano vrednost, 16. letni obračuni za potrebe odmere dohodnine in za potrebe ZPIZ, 17. izdelava letnih računovodskih izkazov v skladu z veljavno zakonodajo, ob upoštevanju Zakona o računovodstvu, podzakonskih predpisov, Slovenskih računovodskih standardov in načel, splošnih računovodskih predpostavk ter računovodskih politik, ki jih definira naročnik glede na vire in namene financiranja, 18. izdelava obračuna davka od dohodka pravnih oseb v skladu z davčno zakonodajo, 19. letni izpisi obveznega knjigovodskega arhiva.