Druga dela in naloge: 1. vodenje glavne knjige in dnevnika, 2. knjiženje prejetih računov ( na letni ravni) in knjiženje izdanih računov ( na letni ravni) ter izstavitev računov in zahtevkov ( Občina, Ministrstvo- 70 na letni ravni), 3. obračun avtorskih in podjemnih pogodb (največ 20 na leto), 4. vodenje evidenčnih knjižb za potrebe poročanja ministrstvu na podlagi denarnega toka, 5. izstavitev in obračun potnih nalogov (20 do 30 letno), 6. vodenje analitične evidence obveznosti do dobaviteljev in kupcev, 7. pregled in usklajevanje obveznosti in terjatev, 8. vodenje analitične evidence opredmetenih osnovnih sredstev in neopredmetenih dolgoročnih sredstev z obračunom amortizacije, 9. izračuni plač z vsemi potrebnimi obrazci, poročanja FURS, poročanje AJPES (za 4 osebe), 10. knjiženje bančnih izpiskov ( kom na letni ravni), 11. ločeno knjigovodsko evidentiranje projekta Interreg: »Vzpostavitev čezmejne mreže podjetij in skupen razvoj kompetenc za obvladovanje transformacije proizvodnih podjetij v krožno gospodarstvo«. Številka projekta SIAT- na samostojnem stroškovnem mestu, 12. ločeno evidentiranje porabe sredstev občine, 13. ločeno evidentiranje porabe sredstev MVI, 14. trimesečno poročanje o uspešnosti poslovanja, 15. obračun davka na dodano vrednost, 16. letni obračuni za potrebe odmere dohodnine in za potrebe ZPIZ, 17. izdelava letnih računovodskih izkazov v skladu z veljavno zakonodajo, ob upoštevanju Zakona o računovodstvu, podzakonskih predpisov, Slovenskih računovodskih standardov in načel, splošnih računovodskih predpostavk ter računovodskih politik, ki jih definira naročnik glede na vire in namene financiranja, 18. izdelava obračuna davka od dohodka pravnih oseb v skladu z davčno zakonodajo, 19. letni izpisi obveznega knjigovodskega arhiva; izdelava finančnega načrta zavoda po virih financiranja- ločeno za potrebe občine in ločeno za ministrstvo- vse tabele in opisni del; svetovanje vodstvu skozi vse leto in sodelovanje na sestankih.
Potne naloge sproti beležim v obrazcu, ki ga imam na mreži, za katerega bi delila dostop. Za prispevke in dohodnino imam urejen e-račun. Imam nekaj malega opreme za amortizacijo (programska oprema, v kratkem tudi nov računalnik). Lepo prosim za ponudbo za mesečno računovodstvo + letno bilanco naslednje leto. Hvala in lep pozdrav
Imamo zasebni zavod ki se ukvarja s konjeništvom. Zavod je bil ustanovljen obratovati bo pa začel z mesecem Junijem. Računi ki bodo izdani so za članarino. Račune ki jih prejemamo so za hrano in opremo za konje ter trenerja. Polne plače si noben ne bo izplačeval saj zavod vodim ustanoviteljica. Želela bi pa si doplačati do polnega delovnega časa. Rabim računovodjo ki mi bo vodila vse potrebne knjige in podatke v skladu z zakonodajo ter mi pomagala pri vprašanjih glede financ, računov itd.
Smo mikro podjetje z eno zaposleno osebo. Ukvarjamo se s storitveno dejavnostjo, blaga ne prodajamo. Potrebujemo stroške računovodstva (oddaja DDV obrazcev, priprava obračunov ene plače na mesec, oddaja letnih poročil). Zanimajo nas računovodski servisi ali računovodje, ki so od Trzina oddaljeni največ 20 km.
Pozdravljeni, sem normiran s.p., za potrebe predložitve letnega poročila za leto in javne objave na AJPES-u (da si izboljšam kreditno sposobnost pri banki) potrebujem računovodski servis, ki bi mi te zadeve uredil. Mesečno izdam 2-3 račune (poslujem samo v Sloveniji), drugih stroškov nimam. Za dodatne informacije sem na voljo. Hvala.
Pozdravljeni. Zanimam se za mojega partnerja, zaposlen je 40 ur na teden in se zanima za popoldanski s.p. Koliko so mesečni stroški? Ali se bolj splača biti normiranec verjetno? Prihodki ne bodo veliki. Opravljal bo delo, kolikor bo imel čas kot dostavljalec pri Woltu. Lp. Anja
Zanimam se za vodenje računovodstva Nekaj časa imam do sedaj nisem imel nobenih izdanih računov, predbvidevam pa največ 1 izdani račun na mesec, saj sem dal moj poslovni prostor v upravljanje zunanjim parterjem Plačujem dajatve za 10 ur tedensko kar je po zakonu najmanj ostalo sem v pokoju. Za ponudbo se vam zahvaljujem Bojan Avsec
Fakture izdajamo z lastno aplikacijo in jih lahko dostavimo v elektronski obliki. Imamo še enega občasnega sodelavca po podjemni pogodbi in enega prek študentskega servisa (bolj pogosto). Ali lahko prosim ponudite (oceno stroškov) za a) zgolj računovodstvo (vse kar normalno vključuje, knjige, davki, bilance, poročila, plače... - prosim navedite, če česa s področja vaših kompetenc niste vključili v ponujeno oceno stroškov) in b) vključno z vodenjem drugih zadev, npr. kadrovska področja.
Spostovani iscemo racunovodski servis za nase poslovanje imamo kmetijo z dopolnilno dejavnostjo, vecinoma nastanitve ter lesna predelava. na kmetiji delamo druzinski clani, preko poletja pa kdaj dobimo pomoc 1 do maksimalno 2 oseb za mesec dni. izdanih racnov je letno ca , prejetih faktur . trenutno smo 3 mesecni davcni zavezanec, postanemo mesecni nekje julija, zaradi izdajanja racunov v tujino. fizicno poslujemo samo pol leta, racuni pa prihajajo oz se izdajajo skozi celo leto. iscemo kavalitentni in cenovno sprejemljiv servis, izkljucno z zanesljivo referentko z dolgoletnimi izkusnjami. prosim za vaso ponudbo, kjer bi rad imel mesecni pavsal brez nepricakovanih stroskov ki so se naknadno nasli im mi zanje nihce ni nic povedal. Hvala in lep pozdrav,