Uporabljamo program Vasco in s tem bi želeli nadaljevati. Sredstva črpamo tudi iz EU programov, kot sta Erasmus in Creative Europa in v ta namen vodimo stroške po različnih stroškovnih mestih. Plačevanje honorarje v tujino, knjiženje računov od Airbnb in letalske karte za katere ni mogoče pridobiti računa z davčno številko.
V okviru energetskega menedžmenta za lokalne skupnosti izvajamo energetske preglede stavb, izdelujemo energetske izkaznice in akcijske načrte za zmanjšanje rabe energije (SEAP, LEK), nudimo strokovno podporo in svetovanje pri izvedbi investicijskih projektov za energetsko učinkovitost ter pripravljamo različna strokovna usposabljanja za vodstvo in uporabnike stavb. Strokovno podporo zavod nudi tudi gospodinjstvom in podjetjem. V Zavodu KSSENA zelo aktivno sodelujemo tudi v nacionalnih in evropskih programih in s tem v regijo pripeljemo veliko evropskega znanja, izkušenj, predvsem pa nepovratnih sredstev. S projektnim delom si prizadevamo na različne načine izboljšati energetsko kulturo lokalnega okolja in spodbujati trajnostni razvoj širše regije, za učinkovitejše ravnanje z energijo pa navdušujemo tudi najmlajše v vrtcih in šolah. Na nacionalnem nivoju naše delo obsega pripravo tehnične in investicijske dokumentacije v okviru razpisov za energetsko sanacijo stavb, ki so v lasti občin, velik delež našega dela pa predstavlja tudi priprava energetskih izkaznic. Ponudba naj zajema: - knjiženje prejetih računov po stroškovnih mestih (EU projektih) - knjiženje izdanih računov po stroškovnih mestih - evidenčno knjiženje - knjiženje ostalih finančnih listin - knjiženje bančnih izpiskov - obračun DDV in poročanje v e-davke - obračun plač in regresa po sistemu plač za javne uslužbence z vsemi mesečnimi oz. letnimi poročanji v e-davke za FURS in ZPIZ - hrambo plačilnih list - premoženjsko bilanco, izplačilo potnih stroškov in plačila računov - vodenje registra osnovnih sredstev z obračunom amortizacije - svetovanje iz področja sprememb davkov, računovodstva in ostale zakonodaje - izdelava bilance stanja, uspeha in davčne bilance - izdelava poslovnega poročila v obliki primerni za AJPES
Prosim za ponudbo mesečnega vodenja enostavnega računovodstva- na moj elektronski naslov. Izdani računi mesečno 1-2, prejeti računi do cca. 10 kom (material,...), mesečno pošiljanje plačilnih nalogov za prispevke... Računovodstvo iz primorske regije. V ponudbi naj bo zapisano ali zajema stroške izdelave letne bilance/ne, stroške prijave/odjave (bolniška)/spremembe na ZZZS, morebiten obračun dodatnega dela, ki ni zajeto v ponudbi. Prosim za končno ceno z DDV. Hvala in lep pozdrav.
S.p. bom registrirala ta teden (najverjetneje normirani, a na FURS-u so mi rekli, če presežem do konca leta .€ prometa (težko predvidim, če bom toliko dosegla, ampak vse je možno) bom potem tretirana kot dejanski in tudi vse bo obračunano kot za dejanski). Prodaja digitalnih produktov (fizičnim osebam), svetovanje (fizičnim in pravnim osebam) ter treningi (za pravne osebe) online. Prodaja fizičnim osebam bo potekala preko platforme payhip (https://help.payhip.com/article/-sales-report). Ciljni trgi so tujina (ZDA, Kanda, VB, Avstralija, Nova Zelandija, Indija, Nemčija, Francija, Nizozemska,..) . Na FURS-u so mi rekli, da naj se registriram kot atipčni davčni zavezanec. Potrebujem računovodstvo, ki mi bo znalo svetovati ter me opozoriti na morebitne stvari pri poslovanju s tujino in DDV-ju ter davke. Pričakujem, da bo računovodstvo moja podpora. Rada razumem stvari in zatorej tudi čiste in urejene zadeve, pravilno zastavljene že od samega začetka poslovanja. Te stvari bi želela predati nekomu z bogatimi izkušnjami pri poslovanju s tujino, ki mi bo znal pravilno svetovati, da bom lahko medtem jaz svoje delo opravljala nemoteno in razvijala svoj posel. Pričakujem prijazno ceno v začetni fazi poslovanja.
Druga dela in naloge: 1. vodenje glavne knjige in dnevnika, 2. knjiženje prejetih računov ( na letni ravni) in knjiženje izdanih računov ( na letni ravni) ter izstavitev računov in zahtevkov ( Občina, Ministrstvo- 70 na letni ravni), 3. obračun avtorskih in podjemnih pogodb (največ 20 na leto), 4. vodenje evidenčnih knjižb za potrebe poročanja ministrstvu na podlagi denarnega toka, 5. izstavitev in obračun potnih nalogov (20 do 30 letno), 6. vodenje analitične evidence obveznosti do dobaviteljev in kupcev, 7. pregled in usklajevanje obveznosti in terjatev, 8. vodenje analitične evidence opredmetenih osnovnih sredstev in neopredmetenih dolgoročnih sredstev z obračunom amortizacije, 9. izračuni plač z vsemi potrebnimi obrazci, poročanja FURS, poročanje AJPES (za 4 osebe), 10. knjiženje bančnih izpiskov ( kom na letni ravni), 11. ločeno knjigovodsko evidentiranje projekta Interreg: »Vzpostavitev čezmejne mreže podjetij in skupen razvoj kompetenc za obvladovanje transformacije proizvodnih podjetij v krožno gospodarstvo«. Številka projekta SIAT- na samostojnem stroškovnem mestu, 12. ločeno evidentiranje porabe sredstev občine, 13. ločeno evidentiranje porabe sredstev MVI, 14. trimesečno poročanje o uspešnosti poslovanja, 15. obračun davka na dodano vrednost, 16. letni obračuni za potrebe odmere dohodnine in za potrebe ZPIZ, 17. izdelava letnih računovodskih izkazov v skladu z veljavno zakonodajo, ob upoštevanju Zakona o računovodstvu, podzakonskih predpisov, Slovenskih računovodskih standardov in načel, splošnih računovodskih predpostavk ter računovodskih politik, ki jih definira naročnik glede na vire in namene financiranja, 18. izdelava obračuna davka od dohodka pravnih oseb v skladu z davčno zakonodajo, 19. letni izpisi obveznega knjigovodskega arhiva.
V celem letu se izda cca 5 računov. Smo specifično društvo z dodeljenimi sredstvi Fiha in je potrebno ločeno spremljati stroške za 9 programov. Na računih se predhodno zavede na kateri program se knjiži. Konta so odprta, možno je tudi, da se za začetek predhodno na račun zabeleži konto. Pričakujemo izdelavo zaključnega računa in posredovanje podatkov na Ajpes.
Pozdravljeni, iščemo strokovno usposobljeno osebo / podjetje, ki bi nudila davčno svetovanje, svetovanje z vidika poslovanja, optimizacijo davka, ima obenem tudi znanje vezano na DDV in dobro pozna zakonodajo z vidika pravnih oseb. Pričakujemo strokovnost in podajanje rešitev na podlagi zakonskih predpisov. Zaželeno je poznavanje poslovanja v storitveni dejavnosti (digitalni marketing in oglaševanje na socialnih omrežjih) s tretjimi državami.
SPOŠTOVANI, sem pred registracijo društva VARIATIO, društvo za ustvarjalnost, organizacijo dogodkov in izobraževanje. Sedež bo na Ptuju. Nikoli prej nisem sodelovala v kakkšnem društvu, vsaj ne tako, da bi vedela kako je s poslovanjem. Pred registracijo bi se želela povezati z računovodstvom, ki bo imelo primerno ceno storitve, predvsem pa imelo izkušnje s poslovanjem društva. V statutu smo opredelili enostavno knjigovodstvo, kar je omogočeno z ZDr. Hvala.
Spoštovani, Kot poslovni subjekt z odprto dejavostjo v transportu in logistiki, bi potreboval svetovanje pri izplačilu dobička od trgovanja finančnih inštrumentov forex/crypto. Rad bi odprl dejavnost kot solo trader, poleg že odprte dejavnosti, ki jo imam v logistiki. Kako gre davčna zakonodaja o trgovanju na finančnih trgih in davkom na dobiček. Hvala
Prodaja fizičnimi osebami v tujini, v EU in izven EU. Gre za prodajo programov, tečajev, coachinga, ter e-knjig, e-delovnih zvezkov, e-planerjev. Vse to se bo prodajalo preko spletne platforme Payhip. Potrebujem izkušene davčne svetovalce za tujino (UK, Nemčija, Nizozemska, ZDA, Kanda, Avstralija, Nova Zelandija, morda še kakšna druga EU država).