Dejanski odhodki; brez zaposlenih; poslovni subjekt ni zavezan za DDV; mesečne prispevke obračunavam sama, potne naloge vodim sama; količina prejetih/izdanih računov variira; konec leta potreben obračun in poročilo za Ajpes. Prosim za posredovanje čim ugodnejše ponudbe. Za morebitna vprašanja sem dosegljiva na e-pošti Hvala.
Spoštovani! Iščem računovodski servis, ker s 6.5. prvič odpiram normirani s.p., kjer gre za programerske rešitve. Zaposlena bo samo ena oseba. Zaenkrat bo poslovanje potekalo le z enim podjetjem, ki deluje v tujini, tako da bo izdan le en mesečni račun v višini $ (letno $ bruto). Glede na to, da gre za moje prvo podjetje vas prosim za morebitne obrazložitve poslovanja in ponudbo v primeru, da sprejemate nove stranke. V primeru dodatnih vprašanj sem vam na voljo. Hvala in lep pozdrav.
Sem normiranka, nisem zavezanec za ddv. Rabim obracun prispevkov, in po potrebi obracun bolniske, prijavo na invalidski sklad, porocanje skladu, spremljanje kartice zavezanca na Furs ter izdelavo letnega obracuna. Pricakujem odzivnost in natacnost ter azurnost! Prosim za ponudbe! Najlepsa hvala in lp,
Potrebujem računovodjo ,kot sobodajalka.
Potrebujem računovodski servis za podjetje, ki nima veliko računov. Število izdanih in prejetih računov niha vendar še nikdar ni preseglo cca 10 računov mesečno. Sedaj imam računovodski servis, ki bi ga rad zamenjal, zato potrebujem tudi samostojni prevzem dokumentacije in ostalega s trenutnega servisa.
Pozdravljeni, podatki v samem obrazcu niso pravilni, so zgolj zato da zadostijo potrebi po obrazcu. Je pa dejstvo, da iščem računovodski servis oz računovodske storitve za SP v nastajanju. Zelo pomembno je, da ima računovodski servis dobro znanje s področja spletnega marketinga, delnega prometa s kriptovalutami, ipd. S svojim poslovanjem želim zadostiti apetitom FURSA, narediti stvari pravilno - kar pa ni tako enostavno, saj je očitno na tem delu precej "sivine"... Resnično potrebujem dobrega svetovalca in seveda takoj v nadaljevanju odpiranje SP, d.o.o ali za kar se pač odločimo, da je najbolj smotrna oblika za samo poslovanje. V naprej hvala za vaš interes in povabilo k sodelovanju.
Druga dela in naloge: 1. vodenje glavne knjige in dnevnika, 2. knjiženje prejetih računov ( na letni ravni) in knjiženje izdanih računov ( na letni ravni) ter izstavitev računov in zahtevkov ( Občina, Ministrstvo- 70 na letni ravni), 3. obračun avtorskih in podjemnih pogodb (največ 20 na leto), 4. vodenje evidenčnih knjižb za potrebe poročanja ministrstvu na podlagi denarnega toka, 5. izstavitev in obračun potnih nalogov (20 do 30 letno), 6. vodenje analitične evidence obveznosti do dobaviteljev in kupcev, 7. pregled in usklajevanje obveznosti in terjatev, 8. vodenje analitične evidence opredmetenih osnovnih sredstev in neopredmetenih dolgoročnih sredstev z obračunom amortizacije, 9. izračuni plač z vsemi potrebnimi obrazci, poročanja FURS, poročanje AJPES (za 4 osebe), 10. knjiženje bančnih izpiskov ( kom na letni ravni), 11. ločeno knjigovodsko evidentiranje projekta Interreg: »Vzpostavitev čezmejne mreže podjetij in skupen razvoj kompetenc za obvladovanje transformacije proizvodnih podjetij v krožno gospodarstvo«. Številka projekta SIAT- na samostojnem stroškovnem mestu, 12. ločeno evidentiranje porabe sredstev občine, 13. ločeno evidentiranje porabe sredstev MVI, 14. trimesečno poročanje o uspešnosti poslovanja, 15. obračun davka na dodano vrednost, 16. letni obračuni za potrebe odmere dohodnine in za potrebe ZPIZ, 17. izdelava letnih računovodskih izkazov v skladu z veljavno zakonodajo, ob upoštevanju Zakona o računovodstvu, podzakonskih predpisov, Slovenskih računovodskih standardov in načel, splošnih računovodskih predpostavk ter računovodskih politik, ki jih definira naročnik glede na vire in namene financiranja, 18. izdelava obračuna davka od dohodka pravnih oseb v skladu z davčno zakonodajo, 19. letni izpisi obveznega knjigovodskega arhiva; izdelava finančnega načrta zavoda po virih financiranja- ločeno za potrebe občine in ločeno za ministrstvo- vse tabele in opisni del; svetovanje vodstvu skozi vse leto in sodelovanje na sestankih.
Potne naloge sproti beležim v obrazcu, ki ga imam na mreži, za katerega bi delila dostop. Za prispevke in dohodnino imam urejen e-račun. Imam nekaj malega opreme za amortizacijo (programska oprema, v kratkem tudi nov računalnik). Lepo prosim za ponudbo za mesečno računovodstvo + letno bilanco naslednje leto. Hvala in lep pozdrav
Imamo zasebni zavod ki se ukvarja s konjeništvom. Zavod je bil ustanovljen obratovati bo pa začel z mesecem Junijem. Računi ki bodo izdani so za članarino. Račune ki jih prejemamo so za hrano in opremo za konje ter trenerja. Polne plače si noben ne bo izplačeval saj zavod vodim ustanoviteljica. Želela bi pa si doplačati do polnega delovnega časa. Rabim računovodjo ki mi bo vodila vse potrebne knjige in podatke v skladu z zakonodajo ter mi pomagala pri vprašanjih glede financ, računov itd.